На рахунок документів, то це коштує приблизно 800$ тут на місці.
Але мушу згодитись з К2, якщо автомобіль використовуеться виключно для їзди по бездоріжю то оформляти це зайве.
На рахунок двигуна, якщо він турбований, то для ГАЗ це просто бомба!!!, а якщо ні, тоце буде РОХКАЛКА. І ще одне, з запчастинами до цього двигуна трішечки НАПРЯЖНО, вони є, але чекати на них треба мінімум місяць.
К вопросу замены УМЗ на ОМ617
В тому то й справа, що автомобіль більше використовується для щоденних поїздок, а "на звук" мотори сильно відмінні тому зупиняти, напевно, будуть щоденно. Але в принципі мене двигун змз-24 повністю влаштовує (в той час коли за машину було віддано 400$, віддати за двигун 1000 рахую недоцільним, якщо не ставити за мету виграти трофійні змагання). Та і на бездоріжжі турбований мотор, здається, не сама надійна річ .
Вік живи - вік вчися!
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Три роки щоденно спілкувався з 4JB1T, після цього став фанатом дизеля, в 17 ти річному двигуні мінялись - задній сальник колінвалалу, помпа ( в полі на морозі), резинові патрубки та хомути. Розхід масла за 7,5 тис - грам 200 (повна синтетика), розхід на короткому трупері від 7 - до 12 л. місто стабільні 10. Пару разів майже повністю втрачав ОЖ (розрив патрубків), один раз повністю втратив масло (сальник коленвалу). Як що з рештою частин автомобіля і були заморочки то з двигуном ніяких. Турбіна там з водяним охолодженням. Так що, ціна в 1000 у.е. - дайте два. Зрозуміло, що треба дивитись двигун.