К вопросу замены УМЗ на ОМ617
щось я також бігло проглянув і не знайшов.Напишу знову що згадаю.Диск я поставив від МВ 100.Корзина залишилась рідна.Вал (первиний КПП)-нарізав шліци під цей диск.Кришку первинного вала(де бігав вижимній) обрізав.В цій же кришці зробив прточку під сальник.Вал в місці роботи сальника пршліфував(діаметр не помятаю),но весь вал далі до шлиців був у такому ж діаметрі)Потім я повторив (в металі)вал кришки первиного вала КПП МВ123 і закріпив його на перехідній плиті.В кінці кінців у мене вийшла повна копія мерсовської КПП(якщо дивитись на неї із сторони счеплення) тільки без первиного вала.З другої сторони прикручувалась рідна (УАЗівська) КПП.ЇЇ первиний вал проходив через всю конструкцію і виходив замість вала КПП МВ 123.Циліндр счеплення на рідному місці(від мерсюка).УАЗівську КПП в місці розташування ЦС трохи підпилював.Болти кріплення ЦС один стандартний,другий саморобний з високою голівкою(30-40мм)з ним краще кріпити ЦС.Не памятаю про підшипник колінвала(передній підшипник КПП)В одних двигунах я їх ставив у колінвал,а у інших у маховик.Куди ставив у цей двигун....?хоча ролі це абсолютно не грає,будеш дивитись по відстані від маховика до площини КПП.Якщо щось не зрозуміло запитуй.З повагою,Геннадій
дякую за відповідь, але повну користь від неї я б отримав, якби прочитав її тиждня два тому.
тепер в мене вже все готово, тільки проблема з валом була.
зараз вал на 28му. я проточую шліци під мерсовське ферадо. в них тоже проблеми з обладнанням. тільки сьогодні виготовили потрібну фрезу і зняли закалку. завтра будуть проточувати і наново закалювати. при найкращому розкладі- завтра заберу і накінець зберу кробку з мотором...
щодо коробки. на 28му, де мені її і продали нулячою, взагалі офігівші з неї. і питаються: "де ти таку знайшов!?!?". виявляється вона "...нового типу, підсилена та повністю синхронізована (крім задньої). на основі таких коробок тепер роблять пятиступки...". відповідно я валу так сам і не зняв, тому віддав її від гріха подалі їм цілою. хай самі розбирають і збирають.
з самого початку, як тільки поставив її, ше літом- відразу помітив, шо всі передачі можна і без подвійного вижиму легко включити, але не придав цьому уваги...
тепер в мене вже все готово, тільки проблема з валом була.
зараз вал на 28му. я проточую шліци під мерсовське ферадо. в них тоже проблеми з обладнанням. тільки сьогодні виготовили потрібну фрезу і зняли закалку. завтра будуть проточувати і наново закалювати. при найкращому розкладі- завтра заберу і накінець зберу кробку з мотором...
щодо коробки. на 28му, де мені її і продали нулячою, взагалі офігівші з неї. і питаються: "де ти таку знайшов!?!?". виявляється вона "...нового типу, підсилена та повністю синхронізована (крім задньої). на основі таких коробок тепер роблять пятиступки...". відповідно я валу так сам і не зняв, тому віддав її від гріха подалі їм цілою. хай самі розбирають і збирають.
з самого початку, як тільки поставив її, ше літом- відразу помітив, шо всі передачі можна і без подвійного вижиму легко включити, але не придав цьому уваги...
Востаннє редагувалось 20 лютого 2007, 21:01 користувачем K2, всього редагувалось 1 раз.
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Да, у мерседесов все проблемы от плохого сервиса.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
Шановний K2!
А які проблеми з документами при заміні "бензина" на "солярку"? В які межі реально вкластися при оформленні документів в днях і грошах? Просто є пропозиція двигуна від "Isuzu Trooper" 4JB1TC 2,8 л. (хочуть 1000$-дорого) хочу встановити замість ЗМЗ-24-01 (оформлений) в ГАЗ-69. Чи вартує?
А які проблеми з документами при заміні "бензина" на "солярку"? В які межі реально вкластися при оформленні документів в днях і грошах? Просто є пропозиція двигуна від "Isuzu Trooper" 4JB1TC 2,8 л. (хочуть 1000$-дорого) хочу встановити замість ЗМЗ-24-01 (оформлений) в ГАЗ-69. Чи вартує?
Вік живи - вік вчися!
ше десь в штуку. але я забив. і не я один. де ти бачив, шоб мєнти уазу під копат дивились?
тим більше гємору буде... а за дозволами в київ тре їхати
ПС відкрию тобі один секрет, але нікому не кажи! в одному відомому в вузьких кругах львівському клубі- половина учасників (і сочуствующих) їздить не зовсім на тому шо написано в документах 8)
тим більше гємору буде... а за дозволами в київ тре їхати
ПС відкрию тобі один секрет, але нікому не кажи! в одному відомому в вузьких кругах львівському клубі- половина учасників (і сочуствующих) їздить не зовсім на тому шо написано в документах 8)