Слабкі місця УАЗ
-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
- Ім'я: Петро
- Авто: UAZ 31512x
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Слабкі місця УАЗ
Мав на увазі ремінь Помпи-ГенератораKatonych писав:А ремінь ГРМ нашо??
Востаннє редагувалось 13 червня 2016, 19:18 користувачем BobeG, всього редагувалось 1 раз.
-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
- Ім'я: Петро
- Авто: UAZ 31512x
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Слабкі місця УАЗ
Шкода форум не дозволяє редагувати власні повідомлення
Я би ще добавив до списку дрібні ремкоплекти тормозів
Я би ще добавив до списку дрібні ремкоплекти тормозів
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Слабкі місця УАЗ
Ну так процитуй своє повідомлення, його-ж відредагуй і доповни. Теж ок.BobeG писав:Шкода форум не дозволяє редагувати власні повідомлення
Я би ще добавив до списку дрібні ремкоплекти тормозів
Главная дорога та, по которой едет танк
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Слабкі місця УАЗ
по закон Мерфі: Якщо неприємність може статися, вона трапляється.
Все, що може зламатися - зламається.
Все, що не може зламати - зламається теж.
Можна возити з собою половину машини, яле крім того щоб возити треба вміти то розібрати і зібрати. якщо взападло возити стільки запчастин - то є статистика. вот до прикладу грибки на воєнних мостах по статистиці скорше всього зламаються. причому зламаються там де буде повна кака. незалежно від машини завжди можна перебити трубку тормозну, отже треба розуміти як її поремонтувати/заглушити, щоб добратися до цивілізації. фільтра ( особливо паливний і повітряний ) і колодки по доброму треба мати в принципі десь під рукою. на карбюраторному бензиновому двигуні трамблер, свічки, катушку, дроти - то якось само собою розуміється. бензонасос механічний на блоці? хрестовини. помпа охолодження. патрубки, причому всі... по генератору вже було сказано. якщо щеплення на тросіку, то не завадить, та і взагалі спалити щеплення то не хитра справа. і то далеко не всі пункти про які можна згадати, вот так і назбирається пів багажника лише запчастин.
а возити то все чи ні - справа кожного. зрештою в нас нема такої глуші щоб за день не добратися до якогось населеного пункту. а там можна і переночувати і допомогу попросити.
Все, що може зламатися - зламається.
Все, що не може зламати - зламається теж.
Можна возити з собою половину машини, яле крім того щоб возити треба вміти то розібрати і зібрати. якщо взападло возити стільки запчастин - то є статистика. вот до прикладу грибки на воєнних мостах по статистиці скорше всього зламаються. причому зламаються там де буде повна кака. незалежно від машини завжди можна перебити трубку тормозну, отже треба розуміти як її поремонтувати/заглушити, щоб добратися до цивілізації. фільтра ( особливо паливний і повітряний ) і колодки по доброму треба мати в принципі десь під рукою. на карбюраторному бензиновому двигуні трамблер, свічки, катушку, дроти - то якось само собою розуміється. бензонасос механічний на блоці? хрестовини. помпа охолодження. патрубки, причому всі... по генератору вже було сказано. якщо щеплення на тросіку, то не завадить, та і взагалі спалити щеплення то не хитра справа. і то далеко не всі пункти про які можна згадати, вот так і назбирається пів багажника лише запчастин.
а возити то все чи ні - справа кожного. зрештою в нас нема такої глуші щоб за день не добратися до якогось населеного пункту. а там можна і переночувати і допомогу попросити.
Re: Слабкі місця УАЗ
Я возив купу всякого гавна тіпа запчастин і всеодно ламалося те чого не було !!!!
Бери з собою донора
Бери з собою донора
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Слабкі місця УАЗ
Сріблястий скотч то наше всьо. А всі решта запчастини то від лукавого.
пс. для уаза може ще цвяхи є зміст взяти, в комплект до скотчу
пс. для уаза може ще цвяхи є зміст взяти, в комплект до скотчу
Главная дорога та, по которой едет танк
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Слабкі місця УАЗ
Свіжий приклад з цих вихідних: Оце було перемотано сріблястим скотчем і проїхало ще 120 км. Щось не подумав сфоткати Діла почало сифонити з під скотча. Дякую, Марік передав трубку (я так розумію це амортизатор був) і була зроблена "врізка".Katonych писав:Сріблястий скотч то наше всьо.
Хоча по суті можна було зняти скоч який почав сифонити, знов все витерти насухо і замотати свіжий і якісь час їхати.
Тобто частіше виручають не конкретні запчастини, а універсальні речі для ремонту.
Ну пару хомутів, дротів і болтів з гайками я до скотчу теж додав. І інструмент. Власне набір ключів і викруток і плоскогубці.Katonych писав:А всі решта запчастини то від лукавого.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- bugan
- Повідомлень: 1403
- З нами з: 02 червня 2015, 14:58
- Ім'я: Andriy
- Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Слабкі місця УАЗ
А це для чогоrobosol писав: фільтра ( особливо паливний і повітряний ) і колодки
Якщо фільтра вчасно замінені і колодки по мірі потреби.
Під сидячий зад долар не засунеш.
- bugan
- Повідомлень: 1403
- З нами з: 02 червня 2015, 14:58
- Ім'я: Andriy
- Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Слабкі місця УАЗ
Та це доповнення до цвяхів і скотчаVolodymyr писав:для чого?
Під сидячий зад долар не засунеш.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Слабкі місця УАЗ
ну колодки наврядчи міняєш при кожному виїзді, а в офроюді вони мають здатність дуже шкидко зношуватися, природній абразив так би мовити. будеш спускатися з якоїсь високої гори тримаючи тормоз, дотреш їх до бляхи. про повітряний фільтр в умовах офроюда думаю і так ясно, а паливний, ну можеш не брати, але як показує практика, час від часу так стається, що при офроюдній їзді муть з бака загаджує фільтр. ну але звичайно якщо перед кожною поїздкою розбираєш, дефектуєш, вимиваєш, змазуєш і збираєш назад авто, при тому паливо заливаєш лише якісно відстояне, а не десь по дорозі, де перед тобою залили паливо в бочку і весь осад плаває і гарно заливається прямо тобі в бак - тоді можна обмежитися лише повітряним. з паливом то треба ще так попасти, як згадай закон Мерфі колись це станеться, причому коли будеш один, десь в горах... не раз таке спостерігав.bugan писав:Якщо фільтра вчасно замінені і колодки по мірі потреби.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Слабкі місця УАЗ
а супер клейом можна змазати те місце, яким лом перекушують в кретичних кренахbugan писав:Ще забули сказати про суперклей
а вот як раз скотч - маєш живий приклад від Володі.
ще, як казав Ігор, холодна зварка може стати в пригоді, і герметик по типу дірко.
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Слабкі місця УАЗ
Про повітряний фільтр якось не дуже переконливо. Та і суть в тому що можна без нього якщо вже зовсім не пропускає. Мова про доїзд, а не 100% відновлення.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー