Протиковзальні ланцюги

Колеса, диски, шини — вибір, ремонт та обслуговування
Аватар користувача
khoma
Повідомлень: 357
З нами з: 19 лютого 2007, 11:48
Ім'я: Ростислав
Авто: Mitsubishi L200 2,5TDI "Elvira"
Контактна інформація:

Протиковзальні ланцюги

Повідомлення khoma »

Поділіться досвідом експлуатації протиковзальних ланцюгів.
В мене стаять BFG AT, існує твердження, що ланцюги перетворюють АТ на "Сімекси". Авто експлуатується в "експедиційно-автотуристичному" режимі, тому потреба в МТ ґумі виникає рідко (але як вже виникає, то.... :shock: ).
З льодом все зрозуміло, а от як на болоті?
Робити самому, чи купувати фірмові (і які)?
На два колеса чи на чотири?
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення Толстяк »

Із ланцюгами по болоту і глині - дуже добре. А\Т гребе ще краще ніж тракторна. Якось із Жестю їхали на перевал Легіонів по самому кордону. Вони ланцюги одягли першого ж дня і їхали не гірше ніж я на Ф-Белах. На слідуючий день я одягнув на задні колеса ланцюги і прозрів. В мене діаметр прутка - 8 мм., в нього - 6 мм. Якщо є сертифікований ланцюг і досвід - нема нічого складного виготовити самому. Базарний ланцюг порветься через пару сотень метрів (власний досвід). Методом проб, для себе вирішив, що краще одягати на задні колеса. Ну і здоровий глузд підказує, що передній привід ніжніший ніж задній і угробити його далеко від цивілізації дуже не хочеться.
067 З12 4З З6
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення K2 »

+1. але не забувай про посилений знос резини, тому не зловживай.
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення Толстяк »

K2 писав:+1. але не забувай про посилений знос резини, тому не зловживай.
Вже чотири роки юзаю БФГудріч А/Т 35", з них три роки на ланцюгах, два роки кожен тиждень на драгобрат і один рік цілу зиму взагалі не знімав, бо таксував то на вишку, то на драгобрат. Не помітно взагалі жодного сліду експлуатації з ланцюгами. Можливо через великий розмір колеса, або товстий ланцюг, що не врізається. Ага, ще одна важлива річ. Ланцюг не має бути сильно затягнутий. При їзді його ланки мають трошки провисати, очищаючись від глини та льоду, та постійно обертаючись навколо колеса, ланцюг не вгризається в одне місце.
067 З12 4З З6
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення K2 »

Толстяк писав: Ланцюг не має бути сильно затягнутий. При їзді його ланки мають трошки провисати, очищаючись від глини та льоду, та постійно обертаючись навколо колеса, ланцюг не вгризається в одне місце.
от хз. мені шось здавалось шо навпаки- має бути натяжка. в вас в експлуатації ланцюгів досвід більший, тому вірю на слово.
Аватар користувача
khoma
Повідомлень: 357
З нами з: 19 лютого 2007, 11:48
Ім'я: Ростислав
Авто: Mitsubishi L200 2,5TDI "Elvira"
Контактна інформація:

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення khoma »

З чого виготовляти ланцюги? Які характеристики матеріалу повинні бути?
Знаю, що в нас продаються ланцюги австрійської фірми Pewag.
Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення Denon »

Толстяк писав:Із ланцюгами по болоту і глині - дуже добре. А\Т гребе ще краще ніж тракторна.
А чи вартує поєднувати з ланцюгами посередню (80%х20%) М/Т гуму? Вона сильніше зношується, ніж А/Т.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення Толстяк »

Denon писав:
Толстяк писав:Із ланцюгами по болоту і глині - дуже добре. А\Т гребе ще краще ніж тракторна.
А чи вартує поєднувати з ланцюгами посередню (80%х20%) М/Т гуму? Вона сильніше зношується, ніж А/Т.
Ох, і вартує! Гребе зараза як не знаю шо!
067 З12 4З З6
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення Толстяк »

khoma писав:З чого виготовляти ланцюги? Які характеристики матеріалу повинні бути?
Знаю, що в нас продаються ланцюги австрійської фірми Pewag.
Десь чув, про них. А на який діаметр коліс, ланци шукаєш?
067 З12 4З З6
Аватар користувача
khoma
Повідомлень: 357
З нами з: 19 лютого 2007, 11:48
Ім'я: Ростислав
Авто: Mitsubishi L200 2,5TDI "Elvira"
Контактна інформація:

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення khoma »

265.75.16
Аватар користувача
khoma
Повідомлень: 357
З нами з: 19 лютого 2007, 11:48
Ім'я: Ростислав
Авто: Mitsubishi L200 2,5TDI "Elvira"
Контактна інформація:

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення khoma »

Толстяк писав:Методом проб, для себе вирішив, що краще одягати на задні колеса. Ну і здоровий глузд підказує, що передній привід ніжніший ніж задній і угробити його далеко від цивілізації дуже не хочеться.
От і я так мислю. А ще, при спуску, якщо ланцюги на передніх, дупа може перегнати голову. Але як тоді з виїздом з колії?
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення Volodymyr »

khoma писав:От і я так мислю. А ще, при спуску, якщо ланцюги на передніх, дупа може перегнати голову. Але як тоді з виїздом з колії?
Чого б це раптом?
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення Толстяк »

Volodymyr писав:
khoma писав:От і я так мислю. А ще, при спуску, якщо ланцюги на передніх, дупа може перегнати голову. Але як тоді з виїздом з колії?
Чого б це раптом?
Так само як на передньоприводному зашипувати перед і на льодові при повороті загальмувати.
З таким діаметром коліс можна і на оба мости ланци взути. А на вихід з колії вони не дуже сильно впливають.
067 З12 4З З6
Аватар користувача
khoma
Повідомлень: 357
З нами з: 19 лютого 2007, 11:48
Ім'я: Ростислав
Авто: Mitsubishi L200 2,5TDI "Elvira"
Контактна інформація:

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення khoma »

Толстяк писав: Так само як на передньоприводному зашипувати перед і на льодові при повороті загальмувати.
З таким діаметром коліс можна і на оба мости ланци взути. А на вихід з колії вони не дуже сильно впливають.
А чому це не впливають?

І все ж таки: з чого їх робити? Чи купувати фірмові?
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Протиковзальні ланцюги.

Повідомлення Толстяк »

Можна в інеті пошукати з марганцевої сталі кручений ланцюг. Я на 35" сімекс (а він вузький) зробив з трьох УАЗівських. Вийшло десь 500 грн. Може на твій розмір стануть стандартні УАЗовські?
Вкладення
Цепи-003.jpg
Цепи-005.jpg
067 З12 4З З6
Відповісти