Сторінка 1 з 2

Ресурс м/т коліс

Додано: 26 вересня 2011, 16:36
Denon
Виїжджаю в основному на маршрути, віддалені від Львова на 200 і більше км, тому під час виїздів 70-80% дороги приходиться їхати по асфальту, а лише 20-30% по бездоріжжю. Чи варта ставити сільвестоуни? Який у них ресурс і наскільки швидко вони стираються об асфальт? Дуже симатична гума, але скільки км я зможу на ній наїздити в такому режимі?!

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 26 вересня 2011, 16:59
myshketer
Стираются они очень хорошо... за 1000 на 1-2 мм...

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 26 вересня 2011, 19:53
Dikiy
35-й Сильвер, который старый, и который 85см в диаметре, на моём Диско истёрся 1мм на 1000км, а именно поездка в Карпаты и обратно отняла 1,5мм протектора по центру....Но не всё так страшно.
1. Какая машина? Чем легче, тем меньше будут истираться.
2. Скоростной режим. Чем медленнее, тем меньше износ. Я топил 100-110, т.к. надо было быстро. Если от Львова до гор, то там поди и разогнаться негде, да и куда спешить?
3. Длительность одноразового пробега. Чем меньше- тем лучше. Резина трётся веселее, если греется хорошо. За 200км не успеет она прогрется сильно, а значит и износ минимальный будет. Мои дальнейшие измерения глубины протектора это подтвердили. Износ штангелем мерял- на уровне погрешности, в любом случае, я за 2 года таких коротких перегонов по асфальту уже на 1000км накатал, а ожет и больше, но протектор прежний- новый минус те 1,5мм что стёр за одну поездку.
4. Диаметр колеса- длина окружности. Чем больше- тем меньше трётся. Новый Сильвер больше размером старого, а значит и тереться будет меньше.
5. Состоянии ходовой и рулевого. Следить надо внимательно.
6. Манера езды. Не закладывай в повороты, не газуй и не тормози резко
7. Давление. Я качаю 2,5 по кругу. Тяжко подвеске и пассажирам, тяжко центральным шашкам....

Итог. Думаю в твоём режиме, при равных массах наших машин, износ убудет в районе 0,5-0,6мм на 1000км. При изначальной глубине протектора в 16мм, до 50% истирания надо будет проехать около 15-16000км по асфальту, а это туда-сюда по 400км около 40-ка раз...Сколько таких поездок в год у тебя? Вот и считай.....Думаю что она быстрее помрёт от камней и сучков, а не от естественного истирания.

PS Ещё есть возможность её нарезать как грузовую, а это ещё +5...8мм по центру.
PPS "Перья" всё таки у них быстрее поотрываются, чем ты их сможешь спилить до непотреба.

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 27 вересня 2011, 00:13
Denon
Грунтовне дослідження. Дякую, що не шкода було часу стільки написати.

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 27 вересня 2011, 13:04
Denon
Dikiy писав: PS "Перья" всё таки у них быстрее поотрываются, чем ты их сможешь спилить до непотреба.
Може тоді не вартує колеса накачувати до 2,5 атм., а качати трохи менше, шоб і підвісці і пасажирам було легше?!

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 27 вересня 2011, 13:22
Dikiy
Может и так, это куму что более важно, резину сохранить, или подвеску. Давление можно экспериментально подобрать под свои требования....

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 27 вересня 2011, 13:28
автобат
"Містецьтво потребуе жертов". Меньше накачана гума - скоріше знос. Моя думка така: Якщо це колеса на кожний день, то краще всього поставити Гудрич КМ2-вони досить альтернативні. Можна поставити щось типа того." Матадори" дешевше і гребуть не погано. А, з рештою, можна обходитись і Гудричем АТ. Ця гума, щоправда потребуе високих обертів на бездорі і потужності двигуна. Деколи до неї не погано мати комплект ланцюгів.
Тарас Сотник їздить на "Йокогамі". На мій погляд теж дуже навіть чудовий варіант гуми на кожний день і на бездоріжжя. Ну не вилазить вона із колеі, так само, як "Сільверстоун", ну і хрен з ним. Ідеально-універсального не бувае нічого. Тоді б всі були одинакові.
Якщо це гума чисто виїздна і є другім комплектом, то можна не сумніватись в тому, що її вистачіть на багато років. У мене є наварка під Сімекси Інса Турбо. Не знаю точно, скількі вона прожила до мене, бо купляв її у Свина, а він також був не першим її власником. В мене вона живе вже 4 рокі, надіваючись на виїзди в Карпати і на змагання. Ну, блін, з 14 мм протектора ще досі є 9-10 мм. А побачила вона не мало. Тверда і тяжка, прада, зараза. Вся вже поріпана, але їде.

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 27 вересня 2011, 14:56
afruka
На кожний день я б не радив , дуже гудить !

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 27 вересня 2011, 15:11
pilgrim
afruka писав:На кожний день я б не радив , дуже гудить !
Вот интересно уже от нескольких людей слышал что КМ2 сильно гудят ... имхо у мну достаточно тихо а если закрыть окна то вообще не слышно ... мож какие-то разные КМ2 )))

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 27 вересня 2011, 15:17
Sashko
КМ2 у порівнянні з Сільверами просто "СуперТихаГума" ;-)

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 27 вересня 2011, 15:22
afruka
pilgrim писав:
afruka писав:На кожний день я б не радив , дуже гудить !
Вот интересно уже от нескольких людей слышал что КМ2 сильно гудят ... имхо у мну достаточно тихо а если закрыть окна то вообще не слышно ... мож какие-то разные КМ2 )))


Це я про Сільверстоуни , А КМ2 майже не гудять!

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 27 вересня 2011, 18:54
Denon
Dikiy писав: Давление можно экспериментально подобрать под свои требования....
100% :!:
Тут навіть залежно від напрямку доїзду по стану асфальтної дороги варта по різному качати. На Мукачево наприклад можна качати "на твердо". На Франківськ (до Рогатина) трохи м якше.

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 27 вересня 2011, 20:18
Dikiy
Я тебе больше скажу, ещё и от времени года зависит. На доездинг зимой качаю 2- 2,2.

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 27 вересня 2011, 21:38
Толстяк
Sashko писав:КМ2 у порівнянні з Сільверами просто "СуперТихаГума" ;-)
Сільвер теж СуперТихаГума у порівнянні з Ф-Белами :lol:

Re: Ресурс м/т коліс

Додано: 27 вересня 2011, 23:44
Denon
Толстяк писав:
Sashko писав:КМ2 у порівнянні з Сільверами просто "СуперТихаГума" ;-)
Сільвер теж СуперТихаГума у порівнянні з Ф-Белами :lol:
До Ф-Белів тре мати шлем танкіста (каждаму) :lol: і туго його защіпати, інакше не поможе :lol:
або вушанку і вуха завязувати :lol: