Вибір лебідки
Re: Вибір лебідки
а хтось користувався лебідками Titanium Colorado???
- Roman
- Повідомлень: 225
- З нами з: 02 листопада 2007, 22:09
- Ім'я: Роман Миколайович Левицький
- Авто: Штурмани МИ
- Звідки: Славетне місто ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: Вибір лебідки
колись хотів продавати, еле слабенька, редуктор зовсім ніякий, проблема з тормозним механізмом (як лопає шток, який теж середненької якості, тормоза нема), єдине що нормальне то двигун, лебідка в загальному для туризму підеpovarys писав:а хтось користувався лебідками Titanium Colorado???
ВСЕ ДОБРЕ ТЕ, ЩО ДОБРЕ ЗАКІНЧУЄТЬСЯ!!!!!!!
Re: Вибір лебідки
так мені і для туризму. з запчастинами ніби проблем нема, шо радуєRoman писав:лебідка в загальному для туризму підеpovarys писав:а хтось користувався лебідками Titanium Colorado???
Re: Вибір лебідки
якщо комусь цікаво
відяшка про Escape XTR Speed 120000 https://www.youtube.com/watch?v=oUSmwvPiW0c
Titanium Colorado 12000 практично 1 до 1, різниця яку я побачив - в Titanium втулки барабана з пластику
і не видно на відео яким чином реалізована гідроізоляція, в Titanium це гумові прокладки які швидше є ізолячією від дощу і бризг, але не від занурень
відяшка про Escape XTR Speed 120000 https://www.youtube.com/watch?v=oUSmwvPiW0c
Titanium Colorado 12000 практично 1 до 1, різниця яку я побачив - в Titanium втулки барабана з пластику
і не видно на відео яким чином реалізована гідроізоляція, в Titanium це гумові прокладки які швидше є ізолячією від дощу і бризг, але не від занурень
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Вибір лебідки
Щодо синтетики я скажу так: є дуже багато прикладів, коли люди переходили з стального на синтетику. І дуже дуже мало, коли навпаки.
Якщо користуватись "раз на рік трохи підтягнутись" - може й не так актуально, а якщо мова про більш-менш активне користування то тільки синтетика, без варіантів. Достатньо один день змагань побігати вверх-вниз с синтетикою і порівняти той самий процес з сталевим тросом (навіть якщо він новий, цілий, без гострих ниток ітд) - все, питання відпаде само собою.
Зношується - ну приблизно за два сезони, якщо вчасно прати і нормально до нього відноситись. Якщо користуватись не в спорті а епізодично в туризмі - я думаю три-чотири сезони проживе.
пс. там ще від сонячного світла трос псується, мені не актуально - а от в кого на бампері кожен день то може бути проблемою.
Якщо користуватись "раз на рік трохи підтягнутись" - може й не так актуально, а якщо мова про більш-менш активне користування то тільки синтетика, без варіантів. Достатньо один день змагань побігати вверх-вниз с синтетикою і порівняти той самий процес з сталевим тросом (навіть якщо він новий, цілий, без гострих ниток ітд) - все, питання відпаде само собою.
Зношується - ну приблизно за два сезони, якщо вчасно прати і нормально до нього відноситись. Якщо користуватись не в спорті а епізодично в туризмі - я думаю три-чотири сезони проживе.
пс. там ще від сонячного світла трос псується, мені не актуально - а от в кого на бампері кожен день то може бути проблемою.
Главная дорога та, по которой едет танк
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Вибір лебідки
Найкраща гідроізоляція - люверс для зливання води.
Мінус певне один 30 м - 300 баксів ?
Чохол на барабан. Заодно не буде трос засиратись брудом під час пересування.Katonych писав:пс. там ще від сонячного світла трос псується, мені не актуально - а от в кого на бампері кожен день то може бути проблемою.
Мінус певне один 30 м - 300 баксів ?
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Вибір лебідки
Volodymyr писав:Найкраща гідроізоляція - люверс для зливання води.
Чохол на барабан. Заодно не буде трос засиратись брудом під час пересування.Katonych писав:пс. там ще від сонячного світла трос псується, мені не актуально - а от в кого на бампері кожен день то може бути проблемою.
А з люверса тепла змазка не витікає?
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Вибір лебідки
Ну троси девшевше стають. В мене той шо червоний коштував, якшо не помиляюсь, 170євро за 30м 8мм з гаком ітд.Volodymyr писав:Найкраща гідроізоляція - люверс для зливання води.
Чохол на барабан. Заодно не буде трос засиратись брудом під час пересування.Katonych писав:пс. там ще від сонячного світла трос псується, мені не актуально - а от в кого на бампері кожен день то може бути проблемою.
Мінус певне один 30 м - 300 баксів ?
Сталевий коштує десь 50, якщо новий.
Главная дорога та, по которой едет танк
Re: Вибір лебідки
3500грн 10мм з гаком і ковшом заплетений вроді 26м
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Вибір лебідки
А з мотора точно нічого не потече А на редукторі люверс на корок гумовий.povarys писав:А з люверса тепла змазка не витікає?
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Вибір лебідки
слухайте, а що ви думаєте про вибір гака для лебідки.стандартний гак не вміщає дві стропи, треба або на соплях, без запобіжника швидко ставити або через шакл, що теж не додає ентузіазму.
Може є сенс придбати більший гак, щоб вміщав стропи спокійно? де шукати їх?
Може є сенс придбати більший гак, щоб вміщав стропи спокійно? де шукати їх?
Re: Вибір лебідки
Щось важко уявити товщину тросу, можно фото з 50коп?povarys писав:в мене здоровий гак йшов в комплекті, корозахист без проблем входить
Re: Вибір лебідки
То 10мм
Re: Вибір лебідки
В такому випадку щось важко уявити собі корозахист, який без проблем може двома петлями зайти в цей гак