Вибір фронтальної лебідки під вагу - 1200 кг
- Bahus_969m
- Повідомлень: 14
- З нами з: 07 вересня 2010, 15:36
- Ім'я: Юрій
- Авто: ЛуАЗ 969М 1.3i 1990р
- Контактна інформація:
Вибір фронтальної лебідки під вагу - 1200 кг
Порадьте щось не дуже дороге. Кожен день вона використовуватись не буде, але провсяк випадок треба мати.
-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
- Ім'я: Петро
- Авто: UAZ 31512x
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Вибір фронтальної лебідки під вагу - 1200 кг
Щось не дороге - то китай
вибирайте найкраще з того шо можна свобідно купити
вибирайте найкраще з того шо можна свобідно купити
- Bahus_969m
- Повідомлень: 14
- З нами з: 07 вересня 2010, 15:36
- Ім'я: Юрій
- Авто: ЛуАЗ 969М 1.3i 1990р
- Контактна інформація:
Re: Вибір фронтальної лебідки під вагу - 1200 кг
це зрозуміло я маю наувазі які нюанси і яку брати по тяговому зусиллю?
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Вибір фронтальної лебідки під вагу - 1200 кг
Я не спеціаліст, але мені так радили: треба брати шоб 2 масси машини тягнуло (у вашому випадку - на 2.5т). А взагалі думаю - чим потужніша тим ліпше, хоча тут зростає ціна і потреба в відповідному генераторі\акумуляторі. А китай\некитай - це вже по кишені і потребах.
-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
- Ім'я: Петро
- Авто: UAZ 31512x
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Вибір фронтальної лебідки під вагу - 1200 кг
Малопотужні це ті шо на квадроцикли , на Луаз можна сміло ставити лебідки ті шо 6000-6500 lbs , якшо-шо потім нивоводам прожна продатиBahus_969m писав:це зрозуміло я маю наувазі які нюанси і яку брати по тяговому зусиллю?
Можна встановити в салоні , і зробити можливіть тянутися спереді і з заді машини .
-
- Повідомлень: 168
- З нами з: 25 березня 2009, 16:39
- Звідки: Тернопіль
- Контактна інформація:
Re: Вибір фронтальної лебідки під вагу - 1200 кг
Юзаю T-max 6500. Інколи не хватає. T-max 6000 я б не брав, там елктродвигун суттєво слабший, тяга буде за рахунок передаточного числа, але швидкість намотки і в 6500 печалька, а в 6000 буде зовсім сумно.
Якщо лебідка на ЛуАЗ, то тут крім ваги є ще деякі нюанси:
- при посадці в колії, навіть слабкої лебідки буде вистачати, бо немає плугоподібних редукторів мостів як на УАЗах і т.д., а спереду доволі лижоподібний захист добре ковзає;
- при посадці в густому болоті може бути прикол, що тягового зусилля навіть потужної лебідки, навіть з блоком не вистачатиме. Справа в тому, що в ЛуАЗа захист картера, балки та важелі підвіски, паливний бак, глушник знаходяться на одному рівні, і мають чималу площу. І при посадці пузом на густе болото машинка просто прилипає, і зрушити її з місця можна тільки піднімаючи Hi-Jackом та одночасно підтягуючи лебідкою, просто тягнути не вийде. УАЗи так не прилипають, бо сідають тільки круглими балками мостів.
Якщо лебідка на ЛуАЗ, то тут крім ваги є ще деякі нюанси:
- при посадці в колії, навіть слабкої лебідки буде вистачати, бо немає плугоподібних редукторів мостів як на УАЗах і т.д., а спереду доволі лижоподібний захист добре ковзає;
- при посадці в густому болоті може бути прикол, що тягового зусилля навіть потужної лебідки, навіть з блоком не вистачатиме. Справа в тому, що в ЛуАЗа захист картера, балки та важелі підвіски, паливний бак, глушник знаходяться на одному рівні, і мають чималу площу. І при посадці пузом на густе болото машинка просто прилипає, і зрушити її з місця можна тільки піднімаючи Hi-Jackом та одночасно підтягуючи лебідкою, просто тягнути не вийде. УАЗи так не прилипають, бо сідають тільки круглими балками мостів.
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Вибір фронтальної лебідки під вагу - 1200 кг
найкращий варіан 8500
Re: Вибір фронтальної лебідки під вагу - 1200 кг
Рекомендую поставити мінімум десятку. По перше виходячи з того, що вибирати потрібно потрійну силу від ваги машини, 1 вага машини +1 вага ймовірного болота, що тягнутиметься перед машиною, +1 вага на втрати від ймовірного тертя, днища чи мостів до поверхні. По-друге, вже вкотре помічаю, що дешевий китай типу драгонвінча не тягне так, як на ньому написано. Лебідки при навантаженні в момент перегріваються і зупиняються. Останній приклад - "перевал", коли з 6 обладнаних дешевими китайськими лебідками машин самостійно витягнулись лише 2.