Сторінка 2 з 6
Re: Розмикач маси
Додано: 03 березня 2012, 22:45
Denon
tad100 писав:Для отключения вне машины
100%. Іноді нема часу відкривати машину чи капот.
Re: Розмикач маси
Додано: 03 березня 2012, 23:06
Volodymyr
Alex67 писав:1. Ним керуються 2 акумулятори чи один?
2. Схему як АКБ в паралелі стоять думаю малювати не треба?
Alex67 писав:2. Правильно ставити так щоб і штурман міг легко вимкнути чи щоб можна було вимкнути не залізши в машину?
Правильно ставити треба так як показано на фото. Правило єдине - так що б міг ЛЕГКО і ШВИДКО вимкнути ЛЮБИЙ член екіпажу (пілот або штурман).
По зовнішньому вимкненні треба глянути додаток "J" МСК ФІА. Воно точно не на всі спортивні машини ставиться і є дублюючим та працює за іншим принципом.
P.S. НА 1 етапі КУ з ралі-рейдів спілкувався з ралістами (не ралі-рейдовиками), майстрами спорту власне на тему безпеки і вимикача + і та -. Та от коли машина вилітає з траси і йде кувиркатись, від моменнту коли екіпаж розуміє що вилетів і до моменту початку перевороту (по суті це час "польоту") по відчуттям проходить вічність і екіпаж встигає вимкнути + та - перевірти ремні, шоломи і багато чого іншого. Але там швидкості. В нас все простіше. Але правило те саме. Машину треба знеструмити ДО того як вона почне "кувиркатися". Тобто зовнішнє вимкнення тут ні до чого. До-речі в мене на машині таке розмикання машину не заглушить. Має бути додатковий важіль примусового глушіння по нормам безпеки.
Re: Розмикач маси
Додано: 04 березня 2012, 13:13
Volodymyr
Зовнішнє вимикання + система пожежегасіння на Т2-Production обов'язкове з 1 сторони, а на Т1-Super Production з 2-х сторін. Розміщується як правило збоку під лобовим склом.
Сорі за якість фото, робив з великої відстані, але суть зрозуміла.
Re: Розмикач маси
Додано: 04 березня 2012, 13:18
Alex67
Дуже дякую за інформацію, все достатньо зрозуміло. Думаю що поки обмежуся салонним вимикачем.
Re: Розмикач маси
Додано: 04 березня 2012, 21:30
AM
Моє імхо - вимикач маси для критичних випадків тому розмикання окремо кожного акума не потрібно
Re: Розмикач маси
Додано: 04 березня 2012, 21:46
Volodymyr
Ясно що не потрібне. Вони все-рівно в паралелі працюють. Тому розмикач стоїть після точки об'єднання.
Re: Розмикач маси
Додано: 05 березня 2012, 08:55
nick2121
M.lviv писав:Сама краща маса не якісьтам Т-макс, а від газон-зіл-камаз. Саме я таку маю. А памятаю мав якусь фінтіклюшку модну, невитримала.
Фігня повна. Живе максимум рік.
Зараз стоїть такий
але теж пройшов рік - глючить час від часу (коли заводиш машину), доводиться поклацати, покрутити туди-сюди. P.S. Проводка силова нова та в ідеальному стані.
Пояснення просте. Для таких вимикачів макс. струм під час роботи - 50А. Короткочасний (запуск двигуна) теоретично мають витримати (400А)... але на практиці контакти підгорають... і настає капут. Зрозуміло, що про лебідку через такий вимикач навіть мови не може бути - помре за пару хвилин.
Треба щось мінімум на 400А тривалого струму, від катерів дійсно виглядає цікаво. Ясно що не 50 грн коштує як ті совєтські вимикачі, але є шанс що буде нормально працювати.
Re: Розмикач маси
Додано: 05 березня 2012, 11:58
Alex67
В теорії я цілком згоден - треба на 400А тривалого струму. Але на такий струм нічого найти не міг у дизайні "прапорець", щоб у екстремальній ситуації зручно вимкнути. Бо це єдине навіщо хочу ставити розмикач, решта - виключно недоліки. Тому я дуже вдячний усім хто знайшов час поділитися практичним досвідом експлуатації і запропонувати конкретні варіанти, у тому числі звернув увагу на помічені недоліки, наприклад короткий термін експлуатації.
Re: Розмикач маси
Додано: 05 березня 2012, 19:23
M.lviv
Ну про повну фігню , непогоджусь, по тій прості причині, що така штука як на другому малюнку але чуть інший дизайн і не таке блискуче в мене стоїть, і стоїть на нашому тракторі в батька , до слова в трактора два акомулятора запаралелині, ще ніяких проблем в нас небуло за 10р на ниві і за 5р на тракторі. А річ у тім, що ми діставали на торпедо з советских запасів, де пише , що зроблено в союзі. І на уазі також стоїть. А у мене був акум 600ам пуску і все працювало, нічо в ньому не підгоріло по нинішний день. Такшо робіть висновки. Звичайно, що в екстримальних випадках можливо і треба ставити щось шоб швидко вирубити напругу, кожен вибирає собі сам шо ставити.
Re: Розмикач маси
Додано: 05 березня 2012, 19:34
tad100
І тросик там кріпити надійнеше, правда треба сверлити.
Re: Розмикач маси
Додано: 05 березня 2012, 20:02
nick2121
M.lviv писав:що така штука як на другому малюнку але чуть інший дизайн і не таке блискуче в мене стоїть, і стоїть на нашому тракторі в батька
так точно, то і є тракторний вимикач маси. і в мене він досі стоїть, але за останніх півроку 5 разів довелось ту кнопку повертати і клацати, поки не з'явився контакт. причому помирає чітко коли вмикаєш стартер.
M.lviv писав:до слова в трактора два акомулятора запаралелині
може послідовно з'єднані? (24В) до речі, на ньому і написано 50А 24В. Але фізика така, що на 12В теж макс. 50А
M.lviv писав:з советских запасів, де пише , що зроблено в союзі
ось це може бути... бо моє г купив на автобазарі. ще такий момент... в мене він на клемі під капотом змонтований (тобто, щоб швидко "зкинути клему") - в салон не заводив. можливо, підвищена температура під капотом теж має значення.
Офтопік... а ось у БМВ при аварії піропатрон відстрілює плюсову клему!
Re: Розмикач маси
Додано: 05 березня 2012, 20:33
M.lviv
Значить, Т-40 12в система, внас два акума паралельно підєднані. Маса точно не від него, але така сама, тобто, схожа. Взагалі мені здається, шо внас зіловські стоять, ну незнаю конкретно які параметри в цих мас у різних машинах( газон ,камаж ,маз) чи навіть трактор. Думаю всі однакові, за союзу мали звичку ставити такі пристрої однакові на всі машини, хіба якшо вони йшли з різними амперами. Яб цю штуку і в салон б пристроїв, ну ішо шо негламурне, зато надійно. Як в тебе горить, викінь те г...но і знайди десь на 28 заводі скажим, ще подякуєш
Re: Розмикач маси
Додано: 05 березня 2012, 23:20
BobeG
Re: Розмикач маси
Додано: 06 березня 2012, 00:01
POKEMON:)
Re: Розмикач маси
Додано: 06 березня 2012, 00:11
Alex67
Ціна за 300А розмикач більш ніж адекватна. Особливо враховуючи можливість встановити безпосередньо поруч із акумулятором і не тягнути товстих (і недешевих) дротів. А от чи відповідає це стандарту забезпечення безпеки... А кримське посилання корисне тим що є інфо про пересилку на Україну. Першість Романа у цій інформації беззаперечна
Отправлю почтой по Украине (тип отправления "международный заказной мелкий пакет"), самовывоз в Москве.
Вопросы можно задать по тел.: +0 07916 123 8614 Александр (мыло для всевозможных вопросов и заказов:
gruner@yandex.ru )
Сайт:
http://gruner.su