Сторінка 1 з 2

Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 06 липня 2011, 23:44
Alex67
Пропоную поділитися досвідом - яка лебідка може надійно працювати в умовах поперемінного болота і крутих гірських підйомів, де надійна робота гальма є бажаною. У кого є досвід використання гідравлічних лебідок? Які у них недоліки? Чи довго проживе насос гідропідсилювача якщо навантажити його ще й лебідкою?

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 07 липня 2011, 00:24
Denon
Один з недоліків, які зразу кидаються в очі - це ціна. В порівнянні з електричними вони відчутно дорожчі :?

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 07 липня 2011, 10:39
Толстяк
Краще встановити додатковий насос. У мене механічна червячна, їй тормоз не потрібен. Але штатна трохи за слаба для груженого патрола. Без блоку нікуди. ТОму дивлюся в сторону БТРовської, або гідравлічної. БТР підкупляє можливою довжиною троса, ціною і вже встановленим КОМом і карданом. Залишається переробити кріплення. Зате гідравліка реально вічна, працює плавно, можна вмикати-вимикати під час руху (на механіці так не зробиш) не залежить від роботи зчеплення. А в електричної є така перевага, що перевернуту машину можна покласти на колеса не заводячи двигуна.

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 08 липня 2011, 01:44
AM
А для яких конкретно умов потрібна настільки "надійна" лебідка щоб купляти гідравлічну?

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 08 липня 2011, 22:47
Alex67
Denon писав:Один з недоліків, які зразу кидаються в очі - це ціна. В порівнянні з електричними вони відчутно дорожчі :?
Дешева гідравліка дешевше дорогої електрики, навіть без врахування витрат на другий акумулятор і систему зарядки. Наприклад MileMaker 9000 вкладається у 900$, а WARN 9.5 хіба у 1000$ Але обидві треба обслуговувати, і якщо запчастини до WARN це реально то щодо MILEMAKER у мене є серйозні побоювання...

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 08 липня 2011, 22:57
Alex67
AM писав:А для яких конкретно умов потрібна настільки "надійна" лебідка щоб купляти гідравлічну?
Любимо виїхати на вихідні у Карпати. Але те що після нескладного виїзду ТО лебідки є категоричною умовою працездатності дещо напружує... А якщо поїхати десь далі? Щоденна розбірка у похідних умовах?

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 08 липня 2011, 23:36
Denon
Alex67 писав: те що після нескладного виїзду ТО лебідки є категоричною умовою працездатності дещо напружує... А якщо поїхати десь далі? Щоденна розбірка у похідних умовах?
От що про гідроізоляцію лебідки на форумі "Віруса свободи" написав Ul's

... любую из лебедок перед установкой нужно разобрать, перемазать, доработать, поставить дополнительные сальники и тогда она будет работать и в воде. А если поставить ее так как есть то после каждого утопления нужно ее перебирать. Для начала нужно лебеду разобрать полностью. Вымыть смазку. Она честно говоря никакая. Неплохо пойдет ЦИАТИМ 201. Но есть смазка и лучше. Когда будешь собирать, нужно взять войлочную ковровую дорожку и с нее вырезать шайбы для установки между щечками и барабаном, а перед установкой нужно эти шайбы хорошенько промазать смазкой и получиться типа фетрового уплотнения. Отлично держит воду и не дает воде попасть во внутрь. Кольца нужны толщиной 6-8мм. И барабан нужно ставить плотно. Иначе работать не будет. Можно кольца со стороны щечек посадить на герметик,а можно просто забить обильно смазкой. Дело в том что барабан стоит на капролоновых втулках и тудой попадает вода и песок и идет очень сильный износ, вот поэтому нужно фетровое уплотнение. Двигатель и все остальное нужно собрать на герметик. Подойдет обычный силиконовый автомобильный герметик. Если ВАРН, Т-МАХ или ТАБОР, то смазку в барабан ложить ненужно. Там стоит тормоз и он на подъемах не будет стопорить барабан. У КОМАП тормоз с боку и тоже сухой.Там и крышку герметизирывать ненужно. Вот в принципе и все. Я так делаю один раз в год проверяю состояние с учетом того что лебедка постоянно топится. Удачной переборки!

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 09 липня 2011, 05:47
AM
я купив Т-макс 12000. на четвертому чи пятому виїзді успішно спалив мотор через те, що трос замотав під край а я провтика. Мені поставли новий мотор, ну ві відповідно нафігачили туди змазки. Після того рік їздив активно в тому числі Європа центр, жесть трофі, Піп Іван, ще купу різних карпатських поїздок, ну і всі етапи кубку львова (не говорю про звичайні покатухи). До лебідки ні разу не дивився - жодного разу не підвела. Так що з чого ти взяв що треба кожен раз чи тим більше кожен день розбирати і що це є "категоричною умовою працездатності"- не знаю.

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 09 липня 2011, 07:19
автобат
Шановний пане Олексій, меньше теоретики!!! В мене також 2 рокі звичайна лебідка "МОРЕ" простояла на машині без знимання і ТО. Була забита і натрамбована болотом так, що перло через вуха. І вона працювала без проблем. А машина моя, думаю,гімна не меньше Вашої бачила. Сильник здох, а лебідка ще жива.

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 09 липня 2011, 09:08
K2
ну взагаліто я теж думаю, що якщо є нормальна прокладка- то і лебідка житиме довго і щасливо.
2ам: в моторі лебідки змазки нема. якщо її туди нафігачити- працювати не буде.

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 09 липня 2011, 09:08
K2
а взагалі на дефі 110 круто дивитиметься кусок червоної шматки від варна :)

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 09 липня 2011, 14:42
AM
K2 писав:2ам: в моторі лебідки змазки нема. якщо її туди нафігачити- працювати не буде.
Мав на увазі не в мотор, а в принципі в лебідку. Коли вже знімали і розбирали, то заодно і зробили якісь профілактичні роботи.

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 09 липня 2011, 19:00
Denon
K2 писав:ну взагаліто я теж думаю, що якщо є нормальна прокладка- то і лебідка житиме довго і щасливо.
По різному буває - ніхто зразу мудрим не народився, всі на чомусь вчаться - і "нормальні прокладки" також
Ну як відрегулюєш кількість багна, яке залазить в лебідку - це питання в багні якої консистенції ти їдеш і як глибоко в нього занурюєшся :D?
А те, що краще в лебідку заглянути, ніж дочекатись поки вона вклякне - це факт, доведений гаманцем :lol:

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 09 липня 2011, 23:14
Alex67
автобат писав:Шановний пане Олексій, меньше теоретики!!! В мене також 2 рокі звичайна лебідка "МОРЕ" простояла на машині без знимання і ТО. Була забита і натрамбована болотом так, що перло через вуха. І вона працювала без проблем. А машина моя, думаю,гімна не меньше Вашої бачила. Сильник здох, а лебідка ще жива.
Я чесно кажучи теж думав що куплю лебідку і макс один раз на рік буду ТО робити. Але коли перестає перемикатися режим розмотування-витягування або коли лебідка перестає гальмувати то хочеться це виправити. А при розборці виявляється що вона повна болота замість змазки. Щодо гальмування буду перевіряти - може напакував змазки куди не треба і тепер дивуюся :-) Якби моя лебідка дійсно серйозно попрацювала, то й питань би не виникало. От я і пробую зрозуміти - можливо неправильно зекономив при купівлі, як виявилося не зробив належної підготовки (дякую за гарну пораду!), може щось в експлуатації не так роблю. Дійсно теоретизую, перед тим як ще раз викласти немало грошей на покращення. Зараз почну із гідроізоляції лебідки відповідно досвіду колег. Слід віддати належне - в робочій ситуації мій Табор жодного разу не підвів. Але думаю багато у чому через те що після РОБОЧОЇ ситуації я кожного разу мінімально перевіряв, перемотуючи трос і по результатам вживав заходів.

Re: Надійна лебідка - можливо гідравліка?

Додано: 10 липня 2011, 00:30
Volodymyr
Що в тебе за лебідка?