myshketer писав:Что-то мне подсказывает, что вбить в землю джек вместо якоря, это то же самое, что и выбросить за борт спасательный круг в надежде облегчить судно...
myshketer писав:Что-то мне подсказывает, что вбить в землю джек вместо якоря, это то же самое, что и выбросить за борт спасательный круг в надежде облегчить судно...
десь була відяха, в що перетворились арматурні штирі після першого використання. Машина була застрягла в болотистій місцевості. Але блін не можу знайти. Арматура заверталась на раз, і фактично для другоро разу вже була не придатна. Не факт, що не вигне джека при такому навантаженні. Він гнеться вже при простому підніманні машини. А при витягуванні зусилля більше. Короче дуже залежить наскільки плотно сіла машина. І якщо сіла на реально плотно - думаю джеку як і арматурним штирям буде капєц (може хто памятає ту відяху, то викладіть). А якщо засіла легенько, то і морочитись із якорем не варта, а краще джеком з лопатою підсобити. Короче в мене склалось таке враження що якоря то не для наших теренів. То десь там, де реально немає дерев. В нас краще 2 подовжувача до лебідки - і по вазі легше і знадобляться частіше.
Одного разу був на морі і жили в палатках. Я знав, що там сильні вітри бувають. Настільки сильні, що не одну палатку здувало в степ і потім її просто не знаходили.)) Коротше, я зробив штирі з катанки діаметром 10мм і довжиною 50см. на торці приварив гайки. Добряче приварив. Там пляж пісчаний в перемішку з округлими каменюками як банки літрові та півлітрові. Поставив палатку,штирі загнав кувалдочкою па самі гайки. Палатка встояла, хоч море штормило кожну ніч. Коли збирав палатку та витягував штирі, вони були криві як шнурки.Видно поміж каміння входили вигинаючись і шукаючи собі "трасу" під кувалдометром .)) З восьми штирів я зміг витягти тільки п"ять кривульок. Три сиділи - мертво!
Машина звичайно не палатка. Та якщо взяти арматуру 18мм штук шість, думаю витримає. Хоча, правильно пише Андрій "залежить як і де сядеш". Там, на морі, якір був би просто рятувальним, бо жодного дерева в полі зору не було...
для себе вирішив зробити 6 штирів з арматури з вухами збоку. три коротші і три довші. і три кутники короткі. плюс 5 карабінів на закрутці щоб це все кріпити до чого заманеться. це покласти в авто і при потребі використати і не намагатися витягувати з грунту якщо не витягується. тобто прийняти це як одноразовий варіант.
А я зроблю якір собі з санд траків. Слава Богу Андрюха Мушкетер мені залишив комплектик)) До речі, є можливість взяти матеріал для якора за символічними цінами. Кутник, труба, арматура. Кутник наприклад 35мм ,та довжиною 1.5м приблизно 20грн. Якщо цікаво, можу зробити замовлення нехай назбирає.
Сендтрек тоже якорь сомнительный, в том плане, что его может оказаться полезнее подложить под колесо при лебежении, чтобы уменьшить нагрузку на якорь...
myshketer писав:Сендтрек тоже якорь сомнительный, в том плане, что его может оказаться полезнее подложить под колесо при лебежении, чтобы уменьшить нагрузку на якорь...
Да ради бога, хоть бампер снимайте, прибивайте кольями и якоритесь за него Просто переживаю, как бы не перейти из одного затруднительного положения в другое, используя такелаж не по назначению.
Еще один простой вариант якоря. Черные колышки, желтый шакл и красная корозащитка. При потребности, каждый колышек можно усилять аналогично с помощью еще одного шакла, корозащитки и пары других кольев.