MIDLAND GХТ 1000

Рації УКВ та СВ, GPS, навігатори, картографія, інвертори
Roman_P
Повідомлень: 5
З нами з: 09 червня 2010, 15:16
Ім'я: Роман
Авто: Opel Frontera 2.8

Re: MIDLAND GХТ 1000

Повідомлення Roman_P »

Переважно виробники NiMH акумуляторів рекомендують заряджати струмом який не перевищує ємності акумулятора . Тобто максимальний струм зарядки акумулятора 600мА*год буде 600мА . Подивіться яка ємність вашого акумулятора . Звичайно більшим струмом акумулятор буде заряджатися швидше . Але для NiMH акумуляторів краще є зарядка меншим струмом довший час . Краще коли 600мА*год буде заряджатися 10 год струмом 60мА ніж 1 год струмом 600мА . Це продовжує життя акумулятора . Різні виробники дають різні рекомендації але тенденція та сама . Зарядний пристрій сам повинен відслідковувати коли зарядиться акумулятор і відключитися . Окрім того мала би контролюватися температура . Звичайно найкраще взяти зарядний і акумулятори одного виробника так щоб вони пасували один до другого .
При тому зарядному пристрої і тих акумуляторах що є у вас , найгірше що може статися що акумулятори не будуть довго служити . До речі NiMH бояться глибокого розряду . Тоді новий комплект батарей більшої ємності (було зазначено кількома постами вище ) виправить ситуацію .
Аватар користувача
ярко
Повідомлень: 528
З нами з: 21 січня 2010, 12:44
Ім'я: ЯРКО
Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: MIDLAND GХТ 1000

Повідомлення ярко »

вдячний за бажання допомогти!Заряджалися як в інструкції,не нагрілися,на акумі написано:6.0v.700mAh Ni-Mh.На зарядному 9.0V.600mAh. а в комплекті дали зарядне на 300mAh. помилка?
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: MIDLAND GХТ 1000

Повідомлення Alex67 »

Roman_P писав:Переважно виробники NiMH акумуляторів рекомендують заряджати струмом який не перевищує ємності акумулятора . Тобто максимальний струм зарядки акумулятора 600мА*год буде 600мА . Краще коли 600мА*год буде заряджатися 10 год струмом 60мА ніж 1 год струмом 600мА . Це продовжує життя акумулятора . Різні виробники дають різні рекомендації але тенденція та сама . Зарядний пристрій сам повинен відслідковувати коли зарядиться акумулятор і відключитися . Окрім того мала би контролюватися температура . Звичайно найкраще взяти зарядний і акумулятори одного виробника так щоб вони пасували один до другого .
При тому зарядному пристрої і тих акумуляторах що є у вас , найгірше що може статися що акумулятори не будуть довго служити . До речі NiMH бояться глибокого розряду . Тоді новий комплект батарей більшої ємності (було зазначено кількома постами вище ) виправить ситуацію .
На жаль тут інформація багато у чому помилкова.
1. Ni-Mh акумулятори не люблять зарядки малим струмом (!!!)
2. Виробники рекомендують малий струм виключно із-за небезпеки перегріву та вибуху при помилковому режимі роботи зарядки, а комплектуються пристрої переважно самими бюджетними і відповідно примітивними зарядками.
3. Алгоритм як відслідкувати що акумулятор зарядився і є основним у роботі зарядки, при цьому правильні зарядки враховують чимало параметрів, кому цікаво - можу скинути книжку по технології акумуляторів
4. NiMh не тільки не бояться глибокого розряду, а навіть і потребують глибокого розряду час від часу - і у правильних зарядках є режим "Розряд" а в дорогих моделях - "Тренування/ремонт", які по спеціальному алгоритму глибоко розряджають та (ремонт) кілька разів заряджають акумулятор. Ємність після примітивної зарядки можна збільшити в рази...
5. Якщо замість штатної збірки можна використовувати кілька окремих стандартних акумуляторів це переважно складніше але надійніше, треба дивитися на конкретну станцію. Справа в тому що твоя 6В збірка - це кілька модулів включених послідовно. Але це не дає можливості окремо керувати зарядом кожного модуля, що зменшує строк служби та максимальну ємність збірки.
Олексій
Аватар користувача
ярко
Повідомлень: 528
З нами з: 21 січня 2010, 12:44
Ім'я: ЯРКО
Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: MIDLAND GХТ 1000

Повідомлення ярко »

дуже вдячний,Олексій.маю запитання: при моїй комплектації-акум-700mA,зарядне-600mA.як і скільки годин правильно її заряджати?в інструкціїї сказано 12,але в комлекті зарядне 300мА
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: MIDLAND GХТ 1000

Повідомлення Alex67 »

Якщо коротко - то не знаю. Справа в тому що наявність зарядки на 600mA не означає що саме такий струм заряджатиме. Якщо ти вже заряджав, акумулятори не перегріваються - то можна тримати на зарядці годин 10. Головне час від часу чекати поки рація зовсім не виключиться по розрядці акумуляторів, перші три рази обов'язково. Але перший раз не рекомендую залишати без нагляду, наприклад на ніч. Якщо є можливість контролювати струм та температуру то можна спробувати провести "лабораторну роботу" - поміряти струм зарядки та температуру наприклад кожні 5 хв, побудувати графік, подивившись на нього можливо можна буде визначити розумний час зарядки, це наприклад може бути після стрімкого падіння струму зарядки.
Олексій
Аватар користувача
ярко
Повідомлень: 528
З нами з: 21 січня 2010, 12:44
Ім'я: ЯРКО
Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: MIDLAND GХТ 1000

Повідомлення ярко »

на жаль,такої можливості нема,щоб поміряти струм,і перший раз вже був.вибуху не було :lol: :lol: :lol:
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
AP-TLC
Повідомлень: 109
З нами з: 19 квітня 2004, 15:17
Звідки: Odessa
Контактна інформація:

Re: MIDLAND GХТ 1000

Повідомлення AP-TLC »

Пользуюсь такими уже пару лет. Связь качественная. Защита от грязи и воды фиговая. У меня экранчик изнутри заляпался грязью, но станция при этом работает нормально. Стандартную зарядку ( стаканчик на две станции) можно сразу выбросить вместе с родными аккумуляторами. Ни фига не заряжает и не держит заряд. Использую с пальчиковыми аккумуляторами. Хватает на сутки покатушек пилот-штурман.
Відповісти