Унификация клубных УКВ частот

Рації УКВ та СВ, GPS, навігатори, картографія, інвертори
Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Унификация клубных УКВ частот

Повідомлення pilgrim »

robosol писав:только хочу европейской сборки
что бы на подделку не попасть: http://krc.ham.net.ua/UGF/viewtopic.php ... =5&t_id=41
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Аватар користувача
pooh
Повідомлень: 1262
З нами з: 07 жовтня 2012, 20:40
Ім'я: Євгеній
Авто: УАЗ Патріот

Re: Унификация клубных УКВ частот

Повідомлення pooh »

Я на разі буду очікувати, на стаціонар УКВ. Так, як бачу, майбутнє за цими частотами. :)
Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Унификация клубных УКВ частот

Повідомлення pilgrim »

pooh писав:майбутнє за цими частотами.
разные частоты для разных задач ... на дальние расстояния и в условиях преград типа холмов или домов лучше юзать частоты пониже так как длинна волны больше и ей проще огибать препятствия, для разговоров на короткие расстояния но хорошего качества лучше юзать частоты повыше :)
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Аватар користувача
pooh
Повідомлень: 1262
З нами з: 07 жовтня 2012, 20:40
Ім'я: Євгеній
Авто: УАЗ Патріот

Re: Унификация клубных УКВ частот

Повідомлення pooh »

Думаю, цю суперечку можна вирішити тільки практичним шляхом.
Дві машини СБ станції, і дві машини УКВ станції. І порівняти зв'язок між машинами.
Машини з СБ у нас вже є. А от машини з УКВ, на скільки я знаю, жодної немає.
Так, що в даному випадку, в теорії, більше сперечатись не буду. Це йде "переливання с пустого в порожнє". :)
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Унификация клубных УКВ частот

Повідомлення robosol »

pooh писав:А от машини з УКВ, на скільки я знаю, жодної немає.
Власне про це і йдеться, толку з УКВ якщо поговорити по ній нема з ким (це якщо мова про 144), або провіщати в ефір а у відповід тиша (про потужну "стаціонарну" 433 + малопотужна) :)
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Унификация клубных УКВ частот.

Повідомлення myshketer »

STALKER писав:
Katonych писав: 5W не разрешены ни для PMR, ни для LPD.
Хорошо, а если например так? ;)
Зображення Зображення

Цена вопроса- равна завтраку в Макдональдсе. :D
Скажите, а на СБ диапазон такое разрешение позволяет пользоваться усилителем? Какая допустимая мощность?
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Унификация клубных УКВ частот

Повідомлення robosol »

там же написано макс потужніть 5Вт.
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Унификация клубных УКВ частот

Повідомлення myshketer »

Так это разрешение не для СБ, а мне интересно именно 27МГц
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Унификация клубных УКВ частот

Повідомлення robosol »

Размещение антенн на автомобиле и их диаграммы направленности (точками обозначены места установки антенн)
Зображення
bandiora
Повідомлень: 13
З нами з: 15 листопада 2013, 13:39
Ім'я: oleg
Авто: Nissan Navara D40 black
Контактна інформація:

Re: Унификация клубных УКВ частот

Повідомлення bandiora »

pooh писав:Думаю, цю суперечку можна вирішити тільки практичним шляхом.
Дві машини СБ станції, і дві машини УКВ станції. І порівняти зв'язок між машинами.
Машини з СБ у нас вже є. А от машини з УКВ, на скільки я знаю, жодної немає.
Так, що в даному випадку, в теорії, більше сперечатись не буду. Це йде "переливання с пустого в порожнє". :)
такий експеримент вже проводився? Які результати?
якшо треба - готовий помогти - маю СВ (президент томас і антена колорадо) і укв - портативка вуксон.

а ідею спільної авто-джиперсько-львівської частоти підтримую. 15АМ в міській забудові неефективне. та і слухати рекламу "радіомайстерні біля готелю катерина" і "продам дрова" не завжди актуально, коли попадаєш в тягучку, про яку ніхто не попередив а міг...
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Унификация клубных УКВ частот

Повідомлення robosol »

По місту СБ покриває достатньо на нормальній антені, 4-6км. На 15му сидить дальнобій і легкові, завжди хтось є в ефірі, переходити на інший канал нема змісту, бо там нікого нема. отже інфи не буде. По домовленості можна переходити на будь який канал, але основна активність на 15му.
bandiora
Повідомлень: 13
З нами з: 15 листопада 2013, 13:39
Ім'я: oleg
Авто: Nissan Navara D40 black
Контактна інформація:

Re: Унификация клубных УКВ частот

Повідомлення bandiora »

robosol писав:По місту СБ покриває достатньо на нормальній антені, 4-6км. На 15му сидить дальнобій і легкові, завжди хтось є в ефірі, переходити на інший канал нема змісту, бо там нікого нема. отже інфи не буде. По домовленості можна переходити на будь який канал, але основна активність на 15му.

ок. буду сьогодні кричати в 15ам по місту.
bandiora
Повідомлень: 13
З нами з: 15 листопада 2013, 13:39
Ім'я: oleg
Авто: Nissan Navara D40 black
Контактна інформація:

Re: Унификация клубных УКВ частот.

Повідомлення bandiora »

STALKER писав:
Katonych писав: 5W не разрешены ни для PMR, ни для LPD.
Хорошо, а если например так? ;)
Зображення Зображення

Цена вопроса- равна завтраку в Макдональдсе. :D

питання ше актуальне? воно ше вирішується (львів) ?
Відповісти