и это правильноAM_ufu писав:Там десь tad100 говорив про PMR. От надибав таку рацію JJ-Connect 9001 Pro http://goods.marketgid.com/object/16137/. Тут вроді і ціна на рівні звичайної сібішки, і дальність пристойніша, і одночасно і PMR і LPD, і антену довжелезну не треба чіпляти на машину, да і взагалі на антену не потрібно тратитись. Ну але якщо таку брати, то очевидно треба брати групою, яка потім буде разом їздити.
Вибір рації
Re: Вибір рації
Сила в команде, команда это сила
Руководитель Узла Связи
Баха Киев 2009, АТЛ 2009, Мегахард 2010
Руководитель Узла Связи
Баха Киев 2009, АТЛ 2009, Мегахард 2010
- Mazzy
- Повідомлень: 103
- З нами з: 26 квітня 2009, 14:51
- Ім'я: Oleg
- Авто: Toyota Fortuner
- Контактна інформація:
Re: Вибір рації
Так, по порядку. Переливаем из пустого в порожнее. По итогам всяких горных КК, Горган и тд, экспедиций 49-й и Кольский есть общие выводы:Garik писав:на данный момент могу посоветовать УКВ диапазон, как 2 метра так 70 см (LPD), на данном диапазоне можете реализовывать связь пилот штурман, так и общую связь.
1. CB - обязательно. Во первых общение с дальнобоем и ситуация на дороге, во вторых длина волны 11м лучше всего огибает препятствия. НО ДОЛЖНА БЫТЬ ПРАВИЛЬНО УСТАНОВЛЕНА!!! (и желательно с усилителем )
2. PMR - тоже ДОЛЖЕН быть в каждом экипаже для связи, и что-б не забивать 15 канал своими разговорами,
НО это все абсолютно НЕСРАВНИМО с качеством и дальностью на УКВ 430Mhz с которыми мы стыкнульсь в последней поездке на Кольский.
PMR - ки просто прячутся в бардачок. Благо у москвичей было этих кенвудов для всех, а связь между передним и замыкающим 15км даже в горах.
У русских это стандарт связи на всех покатухах.
Стационарки вроде этой http://www.kenwoodusa.com/Communication ... es/TM-V71A
портативки похожи на http://www.kenwood-electronics.co.uk/pr ... hf/TH-F7E/
разрешений не брали, но это самый простой уровень радиолюбительства, если задаться целью то получить несложно.
Да, стационарки разгоняют до 70Вт!!, носимые до 10!
От качества я был в шоке. Вопрос к "Garik":
что за диапазон (британский СВ??) и почему у нас о нем ничего не слышно?
4x4 EXTREME TEAM ЖЕСТЬ
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Вибір рації
Тому що це 144 діапазон. На минулого року на ГТ організатори були присутні на 144.400, цього на Мегахарді - 144.550.Mazzy писав:почему у нас о нем ничего не слышно?
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- Mazzy
- Повідомлень: 103
- З нами з: 26 квітня 2009, 14:51
- Ім'я: Oleg
- Авто: Toyota Fortuner
- Контактна інформація:
Re: Вибір рації
144 тільки на двухдіапазонних стаціонарах, ми ним не користувались, тільки 430,00
4x4 EXTREME TEAM ЖЕСТЬ
Re: Вибір рації
В нас дозвіл треба, але думаю що отримати можна.Mazzy писав: разрешений не брали, но это самый простой уровень радиолюбительства, если задаться целью то получить несложно.
Да, стационарки разгоняют до 70Вт!!, носимые до 10!
От качества я был в шоке. Вопрос к "Garik":
что за диапазон (британский СВ??) и почему у нас о нем ничего не слышно?
http://www.nkrz.gov.ua/uk/activities/ruling/1225269361/
http://www.nkrz.gov.ua/img/zstored/File/r1174dod6.pdf
Проблема в тому що ціна на ці станції в діапазоні 400-500 дол.США (наскільки позєкав в неті). Набагато дешевше купити СБ і поставити підсилювач (ящо буде в кожній машині - я думаю проблем не буде і 15 км в орах витримає (не впевнений, але якщопомиляюсь, хай поправлять)), а на рівних місцевостях в лісі точно буде достатньо
- Mazzy
- Повідомлень: 103
- З нами з: 26 квітня 2009, 14:51
- Ім'я: Oleg
- Авто: Toyota Fortuner
- Контактна інформація:
Re: Вибір рації
Да, CB-шки свої и Жесті точно розженем, благо є "радіо-Гєник". Але 430 Кенвуди куплю по простій причині - вони на 446 працюють і конектяться з ПМР-ами. Тобто якогось роду -"універсальні". А з часом і стаціонар.
4x4 EXTREME TEAM ЖЕСТЬ
Re: Вибір рації
а хто такий "радіо геник"?
- Mazzy
- Повідомлень: 103
- З нами з: 26 квітня 2009, 14:51
- Ім'я: Oleg
- Авто: Toyota Fortuner
- Контактна інформація:
Re: Вибір рації
Нам треба було для поїздки на Кольский "перешити" всі свої СБ-шки на "5" (Росія працює в іншій сітці ніж весь світ) да так щоб і в "0" працювала. Вот і натрапили на місцевого кулібіна. Він, правда, теж з нюансамиAM_ufu писав:а хто такий "радіо геник"?
4x4 EXTREME TEAM ЖЕСТЬ
Re: Вибір рації
Так як доволі часто в колонах використовуютьс радіостанції PMR (LPD) як універсальний варіант задумався недавно над такою схемою
1) 1 рація діапазону 400-470Мгц (http://5-5.ru/index.php?productID=194 ціна десь 650 грн) - працює з LPD, PMR, FRS при потужності не 0,5 а 7 Вт!!!.
2) 1 рація PMR якасть дешева за 150 грн в метро (при купівлі 1 комплекту за 300 грн на двох)
Відповідно загальна вартість комплекту 800 грн.
Пункт 1 використовується для звязку в колоні. Переваги :
- дальність за рахунок потужності буде в рази більша від стандартних ПМР і не буде менше СБ (особливо якщо поставити виносну антену, яка до речі не 2 м а достатньо 30 см. за 150 грн.). (про це вперше почув від Muzzy, вони юзали на кольскому, але дыапазон вроді чуть вужчий, і вроді охоплює LPD і PMR),
- універсальність в плані LPD, PMR, FRS
Пункт 2 використовуєтсья для звязку із штурманом (штурману звичайно дається дешева ПМР)
1) 1 рація діапазону 400-470Мгц (http://5-5.ru/index.php?productID=194 ціна десь 650 грн) - працює з LPD, PMR, FRS при потужності не 0,5 а 7 Вт!!!.
2) 1 рація PMR якасть дешева за 150 грн в метро (при купівлі 1 комплекту за 300 грн на двох)
Відповідно загальна вартість комплекту 800 грн.
Пункт 1 використовується для звязку в колоні. Переваги :
- дальність за рахунок потужності буде в рази більша від стандартних ПМР і не буде менше СБ (особливо якщо поставити виносну антену, яка до речі не 2 м а достатньо 30 см. за 150 грн.). (про це вперше почув від Muzzy, вони юзали на кольскому, але дыапазон вроді чуть вужчий, і вроді охоплює LPD і PMR),
- універсальність в плані LPD, PMR, FRS
Пункт 2 використовуєтсья для звязку із штурманом (штурману звичайно дається дешева ПМР)
Re: Вибір рації
Кто-нибудь Onwa K6122AM/FM пользовался? Посоветуйте, брать или нет.
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Вибір рації
у меня на ниве была Onwa ... модель не помню, похожа на ту что на фотке ... нормально работала .. только наводки от дополнительного электро вентилятора были, когда включался шумело жутко ...
ЗЫ
болтал со знакомым он считает что СБшку нет смысла уже покупать ... молде в киевляне многие уже переходят на УКВшки + во многих городах устанавливают ретрансляторы для них ... так что себе наверно буду УКВшки искать, покупать ...
ЗЫ
болтал со знакомым он считает что СБшку нет смысла уже покупать ... молде в киевляне многие уже переходят на УКВшки + во многих городах устанавливают ретрансляторы для них ... так что себе наверно буду УКВшки искать, покупать ...
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Re: Вибір рації
прочитал, что аналог алан100... ладно, возьму, "дасть сі чути"
- sasha.lviv
- Повідомлень: 251
- З нами з: 18 вересня 2006, 15:24
- Ім'я: Олексадр
- Авто: Беха сіра
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Вибір рації
у меня такая стоит, третий год пользую (брал б.у) никаких замечаний. Работает отлично у многих.myshketer писав:Кто-нибудь Onwa K6122AM/FM пользовался? Посоветуйте, брать или нет.
http://smartclub.olx.ua/
- balu
- Повідомлень: 24
- З нами з: 28 квітня 2012, 18:05
- Ім'я: roman
- Авто: isuzu trooper 3.1 td
- Контактна інформація:
Re: Вибір рації
YOSAN PRO110 взяв і довольний як Слон
Прикрасний шумодав,
малий корпус
Висока чутливість
Алан порівнюючи з нгею не дуже
Якщо рівняти йосан то з президентом
А Радіо Геник це з садової ?
Прикрасний шумодав,
малий корпус
Висока чутливість
Алан порівнюючи з нгею не дуже
Якщо рівняти йосан то з президентом
А Радіо Геник це з садової ?