Сторінка 4 з 6

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 29 листопада 2010, 10:48
myshketer
Какие-то критерии отбора не понятны... Просветите - формула 4х4, дорожный просвет состовляет 21 см, есть пониженая передача - это джип или кроссовер?

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 29 листопада 2010, 10:52
Volodymyr
Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 11 січня 2011, 00:14
dimidrolum
Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 11 січня 2011, 00:32
AM
dimidrolum писав:
Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!
Підйом груженої машини на крутий затяжний підйом.
Ситуація коли треба стартанути на слизькій поверхні легенько, не зірвавшись в пробуксовку, чи щоб не зірвати верхній слой нестійкого грунту.
Ну як мінімум 2 випадка. А взагалі це питання не повязані напряму.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 11 січня 2011, 03:38
Volodymyr
dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!
Коли потрібно тягнутися, сила і протектор не мають такого значення. А з високо передачею ти на замій рапатій гумі тільки закопаєшся. Причому моментально.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 11 січня 2011, 09:28
Мuxajil
На тюсон пониженої і не треба, він же лиш кросовер , йому не треба тягнутись шоб не закопатись , чи через камінь перескакувати

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 11 січня 2011, 10:51
pilgrim
dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій
Подъезжаешь параллельно к высокому бордюру, выкручиваешь руль в сторону бордюра, включаешь понижайку и акуратненько без напряга, перегазовок и спаленого сцепления залазишь на бордюр :)
Помню когда только начал ездить на Ниве - прозревал от этой "волшебной палочки" :)

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 13 січня 2011, 22:53
Bravo
dimidrolum писав:
Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!
Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 23 січня 2011, 02:14
dimidrolum
Bravo писав:
dimidrolum писав:
Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!
Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.
А якщо дизельок + автомат?? Зовім не актуальна понижена коли сів в болоті. Принаймі на соренто і кійроні толку в болоті коли сидиш 0

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 23 січня 2011, 12:09
Мuxajil
Причім тут дизель чи бензин, та болото. Понижена передача, насамперед зменшує нагрузку на зчеплення, на двигун і не рвеш транрмісію. Тобто, наприклад в пісках чи в вязкому болоті, мокрий сніг, каміння перепригнути, включив понижайку і несилуя счеплення, спокійно помало переїжджаєш ці перешкоди.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 23 січня 2011, 21:51
Bravo
dimidrolum писав: Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!
Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.
А якщо дизельок + автомат??
Не пробовал.
Если найдется желающий сунуться на дизеле с автоматом без понижайки в местность с пересеченным рельефом, то сможем понаблюдать - что из этого выйдет.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 25 січня 2011, 01:04
AM
dimidrolum писав:
Bravo писав:
dimidrolum писав:
Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!
Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.
А якщо дизельок + автомат?? Зовім не актуальна понижена коли сів в болоті. Принаймі на соренто і кійроні толку в болоті коли сидиш 0
В горах на окремих підйомах навіть дизель на прямій передачі не потягне, особливо якщо машина гружена.
Та і не тільки на підйомах, а на нетривкому грунті краще не зриватись в пробуксовку на прямій передачі, а повільно не зриваючи грунту проїхати.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 25 січня 2011, 08:58
Muxajlo
Шо тут пояснювати, людина все зрозуміє як тільки там опиниться , в горах. :)

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 31 січня 2011, 16:09
dimidrolum
pilgrim писав:
dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій
Подъезжаешь параллельно к высокому бордюру, выкручиваешь руль в сторону бордюра, включаешь понижайку и акуратненько без напряга, перегазовок и спаленого сцепления залазишь на бордюр :)
Помню когда только начал ездить на Ниве - прозревал от этой "волшебной палочки" :)
А і так на любий бардюр виїду без пониженої, і без напряга і спаленого щеплення)) і навіщо підїжати паралельно до бордюра? Ще ні разу талого не робив. Дисків і шин шкода, тай не тільки...

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 31 січня 2011, 16:50
pilgrim
dimidrolum писав:і навіщо підїжати паралельно до бордюра?
Что бы если бордюр достаточно высокий не поцарапать/повредить кузов авто, а вывернув колесо уперется в бордюр колесом и заехать.