Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Додано: 29 листопада 2010, 10:48
Какие-то критерии отбора не понятны... Просветите - формула 4х4, дорожный просвет состовляет 21 см, есть пониженая передача - это джип или кроссовер?
Повний привід — це навіть не хобі, — це стиль життя! Засновано 22 XII 2001
http://lviv4x4.club/forum/
Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
Підйом груженої машини на крутий затяжний підйом.dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
Коли потрібно тягнутися, сила і протектор не мають такого значення. А з високо передачею ти на замій рапатій гумі тільки закопаєшся. Причому моментально.dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!
Подъезжаешь параллельно к высокому бордюру, выкручиваешь руль в сторону бордюра, включаешь понижайку и акуратненько без напряга, перегазовок и спаленого сцепления залазишь на бордюрdimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій
Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
А якщо дизельок + автомат?? Зовім не актуальна понижена коли сів в болоті. Принаймі на соренто і кійроні толку в болоті коли сидиш 0Bravo писав:Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
Не пробовал.dimidrolum писав: Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!А якщо дизельок + автомат??Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.
В горах на окремих підйомах навіть дизель на прямій передачі не потягне, особливо якщо машина гружена.dimidrolum писав:А якщо дизельок + автомат?? Зовім не актуальна понижена коли сів в болоті. Принаймі на соренто і кійроні толку в болоті коли сидиш 0Bravo писав:Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
А і так на любий бардюр виїду без пониженої, і без напряга і спаленого щеплення)) і навіщо підїжати паралельно до бордюра? Ще ні разу талого не робив. Дисків і шин шкода, тай не тільки...pilgrim писав:Подъезжаешь параллельно к высокому бордюру, выкручиваешь руль в сторону бордюра, включаешь понижайку и акуратненько без напряга, перегазовок и спаленого сцепления залазишь на бордюрdimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій
Помню когда только начал ездить на Ниве - прозревал от этой "волшебной палочки"
Что бы если бордюр достаточно высокий не поцарапать/повредить кузов авто, а вывернув колесо уперется в бордюр колесом и заехать.dimidrolum писав:і навіщо підїжати паралельно до бордюра?