Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

CUV (Crossover Utility Vehicle), SUV (Sport Utility Vehicle), XUV
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення myshketer » 29 листопада 2010, 10:48

Какие-то критерии отбора не понятны... Просветите - формула 4х4, дорожный просвет состовляет 21 см, есть пониженая передача - это джип или кроссовер?

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6920
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення Volodymyr » 29 листопада 2010, 10:52

Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

dimidrolum
Повідомлень: 50
З нами з: 19 вересня 2010, 10:07
Ім'я: Ivan
Авто: Hyundai Tucson 2.0 4WD
Звідки: Lviv

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення dimidrolum » 11 січня 2011, 00:14

Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.

Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!
Нас невозможно сбить с пути - нам
пофигу куда идти

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення AM » 11 січня 2011, 00:32

dimidrolum писав:
Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.

Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!

Підйом груженої машини на крутий затяжний підйом.
Ситуація коли треба стартанути на слизькій поверхні легенько, не зірвавшись в пробуксовку, чи щоб не зірвати верхній слой нестійкого грунту.
Ну як мінімум 2 випадка. А взагалі це питання не повязані напряму.

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6920
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення Volodymyr » 11 січня 2011, 03:38

dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!

Коли потрібно тягнутися, сила і протектор не мають такого значення. А з високо передачею ти на замій рапатій гумі тільки закопаєшся. Причому моментально.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення Мuxajil » 11 січня 2011, 09:28

На тюсон пониженої і не треба, він же лиш кросовер , йому не треба тягнутись шоб не закопатись , чи через камінь перескакувати

Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення pilgrim » 11 січня 2011, 10:51

dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій

Подъезжаешь параллельно к высокому бордюру, выкручиваешь руль в сторону бордюра, включаешь понижайку и акуратненько без напряга, перегазовок и спаленого сцепления залазишь на бордюр :)
Помню когда только начал ездить на Ниве - прозревал от этой "волшебной палочки" :)
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/

Аватар користувача
Bravo
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 708
З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
Звідки: Ukraine , Lviv
Контактна інформація:

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення Bravo » 13 січня 2011, 22:53

dimidrolum писав:
Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.

Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!

Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...

dimidrolum
Повідомлень: 50
З нами з: 19 вересня 2010, 10:07
Ім'я: Ivan
Авто: Hyundai Tucson 2.0 4WD
Звідки: Lviv

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення dimidrolum » 23 січня 2011, 02:14

Bravo писав:
dimidrolum писав:
Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.

Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!

Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.

А якщо дизельок + автомат?? Зовім не актуальна понижена коли сів в болоті. Принаймі на соренто і кійроні толку в болоті коли сидиш 0
Нас невозможно сбить с пути - нам
пофигу куда идти

Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення Мuxajil » 23 січня 2011, 12:09

Причім тут дизель чи бензин, та болото. Понижена передача, насамперед зменшує нагрузку на зчеплення, на двигун і не рвеш транрмісію. Тобто, наприклад в пісках чи в вязкому болоті, мокрий сніг, каміння перепригнути, включив понижайку і несилуя счеплення, спокійно помало переїжджаєш ці перешкоди.

Аватар користувача
Bravo
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 708
З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
Звідки: Ukraine , Lviv
Контактна інформація:

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення Bravo » 23 січня 2011, 21:51

dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!
Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.

А якщо дизельок + автомат??

Не пробовал.
Если найдется желающий сунуться на дизеле с автоматом без понижайки в местность с пересеченным рельефом, то сможем понаблюдать - что из этого выйдет.
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення AM » 25 січня 2011, 01:04

dimidrolum писав:
Bravo писав:
dimidrolum писав:
Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.

Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!

Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.

А якщо дизельок + автомат?? Зовім не актуальна понижена коли сів в болоті. Принаймі на соренто і кійроні толку в болоті коли сидиш 0

В горах на окремих підйомах навіть дизель на прямій передачі не потягне, особливо якщо машина гружена.
Та і не тільки на підйомах, а на нетривкому грунті краще не зриватись в пробуксовку на прямій передачі, а повільно не зриваючи грунту проїхати.

Аватар користувача
Muxajlo
Повідомлень: 79
З нами з: 23 січня 2011, 19:31
Ім'я: Михайло
Авто: ВАЗ 2121

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення Muxajlo » 25 січня 2011, 08:58

Шо тут пояснювати, людина все зрозуміє як тільки там опиниться , в горах. :)

dimidrolum
Повідомлень: 50
З нами з: 19 вересня 2010, 10:07
Ім'я: Ivan
Авто: Hyundai Tucson 2.0 4WD
Звідки: Lviv

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення dimidrolum » 31 січня 2011, 16:09

pilgrim писав:
dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій

Подъезжаешь параллельно к высокому бордюру, выкручиваешь руль в сторону бордюра, включаешь понижайку и акуратненько без напряга, перегазовок и спаленого сцепления залазишь на бордюр :)
Помню когда только начал ездить на Ниве - прозревал от этой "волшебной палочки" :)

А і так на любий бардюр виїду без пониженої, і без напряга і спаленого щеплення)) і навіщо підїжати паралельно до бордюра? Ще ні разу талого не робив. Дисків і шин шкода, тай не тільки...
Нас невозможно сбить с пути - нам
пофигу куда идти

Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Повідомлення pilgrim » 31 січня 2011, 16:50

dimidrolum писав:і навіщо підїжати паралельно до бордюра?

Что бы если бордюр достаточно высокий не поцарапать/повредить кузов авто, а вывернув колесо уперется в бордюр колесом и заехать.
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/


Повернутись до “Кросовери”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість