Сторінка 2 з 6

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 22:36
AM
tad100 писав:ТР1 повністю доступний для поліровки, просто хочу пхаюсь, хочу ні...
Тарас - поважаю твою думку але я дивлюсь на це так - клуб Продавець (продається ідея джипінга, "Пропаганда позашляхового автоспорту серед широких мас населення" і т.д. по регламенту). Власники джипів - Потенційні Покупці. І не купляють вони ТР1 бо бояться вбити машину (найбільше як на мене - поцарапати бо більше 3-5 раз не пополіруєш, да і задоволення в 1000 грн поліровка за 1 покатухи - трохи жаба жме). Можна сказати "не хочеш - не бери". А можна сказати "у нас есть точно такой же и как раз с перламутровими пуговицами". Адже з цього і почалась ідея про кросовери "для збільшення зацікавленності наслення оффроадом, ввести підфорум ПАРКЕТНИКІВ. По перше зростае таким чином популярність КЛУБУ, а по друге збільшуеться кількість учасників і потенційних якто такуть "клієнтів" на перехід на вашку-класичну позашляхову техніку". Канєшна не обовязково створювати нову групу "ТР0" вже. Треба спочатку нормально кросовери запустити і подивитись як воно піде. Але принамні подумати про це можна.
Блін, щось я занадто багато пишу . Зрештою в керівництві люди не дурніші за мене. Тому шановне керівництво - як вирішите так і буде :) .

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 22:45
Katonych
AM_ufu - респект. Дуже гарно пояснив.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 22:50
Alex_L
шкода - вообще вещь машина! я на 105-ой заднемоторной старушке в такое залазил.... и из любого го.на сам выбирался с помощью домкрата, пассажиров (если были), подручных средств типа ветки-гравий-брёвна-доски....
Шкода.jpg

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 08 квітня 2010, 09:24
Bravo
Я на одни из первых соревнований Клуба заявился на Жигуле. И прошел такую трассу в таком режиме, что на Тушкане ни в жисть бы не повторил.
Не потому что не смог бы, а потому что жалко.
Хотя проходимость Жигуля смешная против любого кроссовера.

Любой водитель, имеющий внедорожный опыт, знает, что нередко сложные участки можно пройти в режиме "давя тапок, не жалея кузов".
Так вот, согласен с большинством участников, что в том и смысл категории "Кроссоверы", чтобы ее водителям впринципе не приходилось подвергать машины опасности ради победы.

Но и с другой стороны(согласен с AM_ufu) если не будет ощущения экстрима, вероятности не пройти участок, то и смысла в такой трассе не будет. Это уже будет авто-квест.
Значит должно присутствовать не только ориентирование, но и бездорожье. И такое бездорожье, где можно побуксовать в грязи/снегу, но не оторвать бампера, погнуть рычаги, поцарапать борта и.т.п.

Значит и условия допуска должны быть такие, чтобы с одной стороны могло участвовать как можно больше владельцев "полированных бортов", а с другой стороны не было большого разброса в проходимости машин, ведь есть же еще понятие "уравнять шансы".

Вобщем, либо мы пускаем всех "полированных", и убираем бездор, а с ним и экстрим.
Либо мы оставляем бездор, но пускаем не всех, а иначе будут не равные шансы.
Вот как-то так.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 08 квітня 2010, 10:11
AM
2 Bravo
Да, не в бровь а в глаз

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 08 квітня 2010, 12:34
tad100
Bravo писав: Вобщем, либо мы пускаем всех "полированных", и убираем бездор, а с ним и экстрим.
Либо мы оставляем бездор, но пускаем не всех, а иначе будут не равные шансы.
Вот как-то так.
Думаю пускаем всех, оставляем бездор, а по ходу разбираемся, люди сами скажут, что можно усилить, а что можно убавить, бездор без веток возможен.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 08 квітня 2010, 13:46
автобат
Головне, щоб хоча б один кросовер приїхав на перший раз. Щось ніхто не реєструеться. Головне не спугнуть...

ОООООООО. я міг би в кросовери. На L200 свеси великі і царапати ох як шкода. Азарт, зволіч така, забирае і ніц не поробиш.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 08 квітня 2010, 13:53
Katonych
Ну так треба по різним іншим форумам порозкидати рекламу.
Якби раніше тему підняли - можно було-б банери запустити.

Ну і ще такий момент - далеко не в усіх водіїв кросоверів є гпс.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 08 квітня 2010, 14:22
автобат
На перший раз можна і по карті. Багато хто так їздив і їздить тепер і нормально знаходять КПшки.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 08 квітня 2010, 15:12
іллі4
Katonych писав:Ну так треба по різним іншим форумам порозкидати рекламу.
Якби раніше тему підняли - можно було-б банери запустити.
можу на міцу клубі і на ніссан повішати теми з ліньками.. але тре якось всю інфу в кучу, а не наші роздуми тут..

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 08 квітня 2010, 15:49
tad100
На міцу клубі та нісані треба повісити ссилку на мероприємство, коли там додадуть фотки з трасси кроссоверів

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 08 квітня 2010, 15:53
Katonych
А не запіздно буде? Людям-же треба зібратись з мислями...

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 08 квітня 2010, 15:54
іллі4
не обовязково фоти.. хоч тех вимоги ну і по самому мироприємству більше інформаціі...
Katonych писав:А не запіздно буде? Людям-же треба зібратись з мислями...
от і я про шо ...

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 08 квітня 2010, 16:32
автобат
Ілюха, один люк на спину, другий на ціцьки

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 08 квітня 2010, 16:42
s.pal
tad100 писав:Якщо, будь хто вважає свій автомобіль джипом, то для нього існують технічні вимоги ТР1,2,3. ТР1 повністю доступний для поліровки, просто хочу пхаюсь, хочу ні. Кроссовер, це однозначно повнопривідний автомобіль - не обладнаний пониженою передачею. Якщо в тебе є понижайка і ти не їдеш - ну тоді лох. Кроссовер теоритичн має вигравати в кліренсі у ВАЗ 2108, або принаймі, мати такій самий. Туризм, як класс не підпадає під технічні вимоги. машини в туризмі можуть бути хоч ТР3, хоч кроссовер. Просто в них не може бути часового заліку.
Тому моя думка, кроссовер це понопривідний автомобіль без пониженої передачі з кліренсом більше 190 мм.
У Тушкана по моему 185 клиренс.