Сторінка 1 з 6

Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 10:38
Bravo
Поки нема чітких спортивних визначеннь категорії кросовери, є пропозиція учасникам форуму запропонувати свої варіанти умов зарахування.
Наприклад наявність/відсутність понижаючої, тип підвіски і.т.п.

Пропозиціх бажано писати лаконічно, у вигляді пронумерованих пунктів.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 10:42
Volodymyr
  • Колеса до 32".
  • Шосейна чи АТ гума.
  • Відсутність лебідки.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 16:16
pilgrim
Отсутствие блокировок

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 16:18
Katonych
pilgrim писав:Отсутствие блокировок
Как-раз блокировки (не 100%-ные) есть у многих кроссоверов.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 16:21
іллі4
отсутствие рамы.. понижайка??

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 16:23
pilgrim
іллі4 писав:отсутствие рамы.
Нефиг нефиг ... Нива это вам не кросовер !!! :twisted:

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 17:08
Микола STARyy
Я все-таки про своє, для кого і Джимнік джип, а кому і Н-1 кросовер. Може варто орієнтуватись на власників, а не машини?

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 17:20
Katonych
Я так думаю, що в цю категорію може потрапити кожен, хто хоче.
Умови - це, як правильно написав Volodymyr, а я додам:

- АТ (або шоссейка, або всесезонка), до 32"
- жодних переробок (тобто штатні колеса, штатні пружини)
- відсутність лебідки
- рідні стокові бампера


пс. джимнік взагалі-то повноцінний позадорожник. Просто дуже маленький.
Але якщо його хазяїн хоче їхати в категорію "кросовер", машина серійна, на АТ-шці і йому її шкода подряпати - то ІМХО нехай їде.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 17:35
AM
іллі4 писав:отсутствие рамы.. понижайка??
Да и паджеро 3 и 4 я б к кросоверам не относил. :evil: :evil:

Моя думка (як вже було підмічено)
- відсутність жорских блокувань (або жорстко підключаємого другого моста)
- відсутність пониженої передачі
- колеса до 32".

Шосейна чи АТ гума - я б не став обмежувати, в інших категоріях не обмежується, кожен вибирає сам.
Відсутність лебідки - теж напевне обмежувати не став би, хоча не думаю що в когось з кросів вона буде - а на фіга вона їм? Крім того, клас кросів туристичний, тому проводячи аналогію з Гоганами - туристам дозволялось усе. Тут важливо відсікти "справжні" жипи від участі з кросами, а в них основна превага це кліринс, блокування, понижуюча і менші звіси.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 17:42
AM
Katonych писав:пс. джимнік взагалі-то повноцінний позадорожник. Просто дуже маленький.
Але якщо його хазяїн хоче їхати в категорію "кросовер", машина серійна, на АТ-шці і йому її шкода подряпати - то ІМХО нехай їде.
Про те саме сьогодні думав. Можливо багато нормальних позашляховиків (Прадо, Паджеро 4, Паджеро спорт, Крузер, Пасфайндер) би згодились потягатись в змаганнях однак всіх найбільш відлякує можливість поцарапати машину. А пускати ці ЖИПИ до кросоверів не чесно (багато з них мають міжосьове і заднє блокування, кліринс суттєво вищий, звіси теж). Проти них кросовери наврядчи мають шанси на перемогу - просто відібємо інтерес (про вольво з останніх змагань нічого казати - тут якраз всі підуть його шляхом і рубатись напролом ніхто не буде, а відповідно і точок мають шанс зібрати більше).
Тому можливо ввести ще один клас (туризм, ТР0 :D ) де вони б могли поковбаситись, і при цьому машинку зберегти. А далі хтось із них купить уаз, хтось ниву, хтось заб"є, а хтось обклеїть плівкою ;)

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 17:58
Katonych
Ну тому я і казав з самого початку, що назва "кросовер" в даному питанні не зовсім підходить.
Це якийсь "offroad-light" має бути, Для серійних машин, які шкода.

А переможе в такому класі не той, в кого кліренс вище або блокіровки є - а той, хто краще орієнтується і розумніше їде. Bravo-ж казав, що навіть недопривід може їхати.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 18:34
AM
Katonych писав:А переможе в такому класі не той, в кого кліренс вище або блокіровки є - а той, хто краще орієнтується і розумніше їде. Bravo-ж казав, що навіть недопривід може їхати.
Якщо звести все до GPS орієнтування, і зробити траси доступними для недоприводів, тоді пропаде сама головна складова - ВІДЧУТТЯ ЕКСТРІМУ (хоч і легкого) від їзди по БЕЗДОРІЖЖЮ. Це буде щось більше схоже на автоквест, яких і так у Львові вже багато. Крім того такі змагання дають людині відчути гордість за свою машинку (ну і за водія), і це є чималим мотиватором для багатьох (принаймні для мого кума :) ). Тобто ПОВИННО бути СКЛАДНО проїхати для авто 4х4 навіть вибираючи найлегший шлях максимально по дорогам заг. кор (хоч і не обовязково засада має бути на кожній точці, але такі місця мають бути). І тільки за таких умов, ти якщо проїхав - відчуваєш гордість що проїхав, а якщо засів - з гордістю розказуєш в яких капєц складних умовах ти засів.

Тому я все ж таки за 2 різні групи
а) гламурні джипи
б) кросовери

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 20:03
tad100
Якщо, будь хто вважає свій автомобіль джипом, то для нього існують технічні вимоги ТР1,2,3. ТР1 повністю доступний для поліровки, просто хочу пхаюсь, хочу ні. Кроссовер, це однозначно повнопривідний автомобіль - не обладнаний пониженою передачею. Якщо в тебе є понижайка і ти не їдеш - ну тоді лох. Кроссовер теоритичн має вигравати в кліренсі у ВАЗ 2108, або принаймі, мати такій самий. Туризм, як класс не підпадає під технічні вимоги. машини в туризмі можуть бути хоч ТР3, хоч кроссовер. Просто в них не може бути часового заліку.
Тому моя думка, кроссовер це понопривідний автомобіль без пониженої передачі з кліренсом більше 190 мм.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 20:40
Katonych
tad100 писав:Якщо, будь хто вважає свій автомобіль джипом, то для нього існують технічні вимоги ТР1,2,3. ТР1 повністю доступний для поліровки, просто хочу пхаюсь, хочу ні. Кроссовер, це однозначно повнопривідний автомобіль - не обладнаний пониженою передачею. Якщо в тебе є понижайка і ти не їдеш - ну тоді лох. Кроссовер теоритичн має вигравати в кліренсі у ВАЗ 2108, або принаймі, мати такій самий. Туризм, як класс не підпадає під технічні вимоги. машини в туризмі можуть бути хоч ТР3, хоч кроссовер. Просто в них не може бути часового заліку.
Тому моя думка, кроссовер це понопривідний автомобіль без пониженої передачі з кліренсом більше 190 мм.

Якщо в когось є повнопривідний авто без пониженої але з кліренсом 150мм (доречі. хто і як буде перевіряти?) - що, хтось не пустить?

пс. найсмішніше те, що понижайка-то і не буде потрібна взагалі.

Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.

Додано: 07 квітня 2010, 22:26
tad100
Москвич пройдёт кругом, где пройдёт кросовер. Клиренс в 190 заявлен у шкода октавия скаут - однозначный кросовер, и уедет дальше тушкана. Проверять никто не будет.
Вспомним и про полный привод, у половины вискомувты, у второй электроника блокирует, у третих торсен. Понта ради запустить по пахоте, не в плане грязи, а в плане рельефа и через 100 метров вискомуфты потекут.
А вот пусть и пробуют у кого что и как, заодно больше практической и ценной информации будет. А то про них только в полированом глянце читаеш и думаеш, кто столько буков придумал.
Я за шкоду скаут болею - порвёт всех, эх хотьбы одна приехала.