Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Переважно як беруть овочів то вони швендяють по лісі з понтом шось шукають ))))
Коли я їздив з Доком то він сидів в машині ,не завжди канєшна , а ми з Бодіком бігали шукали крапки)))
То шо троє чи читверо їдуть в машині не означає шо вони бігають і шукають крапки !!!!
Такшо великої допомоги від них нема !!!!!!
Ну хіба всі овочі мають навігатори
Коли я їздив з Доком то він сидів в машині ,не завжди канєшна , а ми з Бодіком бігали шукали крапки)))
То шо троє чи читверо їдуть в машині не означає шо вони бігають і шукають крапки !!!!
Такшо великої допомоги від них нема !!!!!!
Ну хіба всі овочі мають навігатори
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Технічка буде сто пудово !!!!!!!!!s.pal писав:Файно написав Богдан, екшин чи адреналін, чи ще кому як подобається, чим більше його тим краще ти більша значимість перемоги.
Я вірю в то що команда ZUB ще поїде на ЧУ і буде рвати там всіх як Тузік трАпку, а коли таке станеться думаю багато хто зголоситься поїхати в команді допомагати, принаймі я точно хотів би.
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Кароче завтра збори... В Маріка
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Может нє надаMOTOR писав:Кароче завтра збори... В Маріка
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Я теж колись ратував за те, щоб овочи були. Реально я тепер розумію, що у мене робота з пошуку КП,розгортання лебідкі йшла суттево скоріше, ніж, наприклад у Сані Яворського. Чесно сказати, перед ним почуваюся незручно. У Пуха два штурмана ганяли по лісі як олені. Йому також, відчуваю незручно. А ЗУБи, як би не пів Любеня і швертьбрюхів в салоні... питання, чи були б першимі.
І тих 300 рублів, що овочи скідаються відразу йдуть на купівлю бухла. Так що говорити, що через наявність овочів дуже збільшується кількясть учасників -чиста самоомана.
Чи може я не правду говору?
Ліфт кузова дозволяє збільшити кути звісів, що значно допомогає при проїзді ям та горбків.
Ліфт підвіскі? Ага, я б теж заборонив. Мотор хилить до тогог, що у мене ліфтована підвіска. Прошу почитати паспортні дані моїх амортизаторів і заглянути, які в мене пружини під ресорами. Розсказую - від таврії. Те, що ці пружини піднимають зад моеї машини, вагою в 2 тони. Мені аж самому смішно. Вони, м'яко кажучи, страхують ресори від гойдання, жби не потріскали і не більше того. Навіть на вантажопідйомність машини не впливають.
А вот що я ВИМАГАЮ ЗАБОРОНИТИ, так це вживання алкоголю учасниками. під час проходження змагань. Після фінішу - хоть до уссику. На старт і на фініш - КАТЕГОРИЧНО ТВЕРЕЗИМИ. В противному випадку - безкомпромісне зняття зі змагань.
Всіх цілюю.
І тих 300 рублів, що овочи скідаються відразу йдуть на купівлю бухла. Так що говорити, що через наявність овочів дуже збільшується кількясть учасників -чиста самоомана.
Чи може я не правду говору?
Ліфт кузова дозволяє збільшити кути звісів, що значно допомогає при проїзді ям та горбків.
Ліфт підвіскі? Ага, я б теж заборонив. Мотор хилить до тогог, що у мене ліфтована підвіска. Прошу почитати паспортні дані моїх амортизаторів і заглянути, які в мене пружини під ресорами. Розсказую - від таврії. Те, що ці пружини піднимають зад моеї машини, вагою в 2 тони. Мені аж самому смішно. Вони, м'яко кажучи, страхують ресори від гойдання, жби не потріскали і не більше того. Навіть на вантажопідйомність машини не впливають.
А вот що я ВИМАГАЮ ЗАБОРОНИТИ, так це вживання алкоголю учасниками. під час проходження змагань. Після фінішу - хоть до уссику. На старт і на фініш - КАТЕГОРИЧНО ТВЕРЕЗИМИ. В противному випадку - безкомпромісне зняття зі змагань.
Всіх цілюю.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
А вот що я ВИМАГАЮ ЗАБОРОНИТИ, так це вживання алкоголю учасниками. під час проходження змагань. Після фінішу - хоть до уссику. На старт і на фініш - КАТЕГОРИЧНО ТВЕРЕЗИМИ. В противному випадку - безкомпромісне зняття зі змагань.
То як серпом по яйцях
То як серпом по яйцях
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
А хіба хтось дозволяв? Питання контролюА вот що я ВИМАГАЮ ЗАБОРОНИТИ
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Поддерживаю, во время соревнований пить можно только организаторуавтобат писав:А вот що я ВИМАГАЮ ЗАБОРОНИТИ, так це вживання алкоголю учасниками. під час проходження змагань.
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Тогда уже и болельщикам
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Я б і на зборах пити заборонив
По ліфтах - я б дозволив. Так це не супер чесно, але в нас переважно машини не тільки під змагання заточені, і на кожен етап знімати проставки і міняти пружини - то накладно. Дозвіл ліфта не буде відлякувати потенційних учасників.
Каркаси і виключателі маси я б зробив рекомендованими, але не обовязковими, бо це теж буде сприяти не зменшенню кількості учасників (які немають грошей чи не хочуть робити каркас в машині на кожен день). Хай дбають про свою безпеку - ті що їздять ектремально.
А вот екіпаж має бути з двох людей, бо це дійсно впливає на кпд команди. Коли двоє - то один штурман і з лебідкою бігає, і точки шукає, і про доїзд\логістику думає, ще й фоткаєю Ці всі речі робляться значно швидше паралельно двома-трьома людьми. Вже мовчу про грамотних механіків в екіпажі, які інколи теж щось вирішують. Роподіл витрат на солярку - то досить смішний аргумент, якщо враховувати витрати на підготовку і ремонти.
По ліфтах - я б дозволив. Так це не супер чесно, але в нас переважно машини не тільки під змагання заточені, і на кожен етап знімати проставки і міняти пружини - то накладно. Дозвіл ліфта не буде відлякувати потенційних учасників.
Каркаси і виключателі маси я б зробив рекомендованими, але не обовязковими, бо це теж буде сприяти не зменшенню кількості учасників (які немають грошей чи не хочуть робити каркас в машині на кожен день). Хай дбають про свою безпеку - ті що їздять ектремально.
А вот екіпаж має бути з двох людей, бо це дійсно впливає на кпд команди. Коли двоє - то один штурман і з лебідкою бігає, і точки шукає, і про доїзд\логістику думає, ще й фоткаєю Ці всі речі робляться значно швидше паралельно двома-трьома людьми. Вже мовчу про грамотних механіків в екіпажі, які інколи теж щось вирішують. Роподіл витрат на солярку - то досить смішний аргумент, якщо враховувати витрати на підготовку і ремонти.
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Так що з ліфтом в тр1???
Можна чи не можна????
Можна чи не можна????
... було видно, було чути як реве ревучий...
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Що ви вчіпились до того ліфта. Невже так важко зняти і назад поставити??? Я проти ліфтованих машин в ТР1. Аргументую тим, що в ТР2 нікого не залишиться. Всі ліфтовані (кузов- рама) мають бути в ТР2.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Ну хоча-б з точки зору уніфікаціі з ТТ України - я проти бодіка в ТР1
Главная дорога та, по которой едет танк
- звездочет
- Повідомлень: 529
- З нами з: 03 серпня 2010, 14:23
- Ім'я: Дубиняк Ігор
- Авто: Штурман
- Звідки: Львів, Брюховичі
- Контактна інформація:
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
1. зробити рекомендованим
2. зробити рекомендованим
3. за. Думаю, десь третина екіпажів брала і буде брати пасажирів не звважаючи заборонено це чи ні. Одні, щоб було дешевше, інші просто покатати бажаючих колег.
4. за. Я би взагалі техвимоги зробив якомога простіші. Щоб привабити більше учасників. Не всі розуміють ці всі правила і вимоги, а приймати участь хочуть. От наприклад в Білорусії є чотири етапи без БАФ (наше ФАУ) і там розподіл в категоріях іде тільки за діаметром коліс і все. Тобто можна їздити навіть на прототипах в ТР1. І всі нормально їздять. І було багато випадків, коли перемагали не прототипи, а майже стокові джипи. І взагалі перемога в змаганні на 80% залежить від злагодженості і досвіду екіпажу. Переконався на власному досвіді неодноразово.
2. зробити рекомендованим
3. за. Думаю, десь третина екіпажів брала і буде брати пасажирів не звважаючи заборонено це чи ні. Одні, щоб було дешевше, інші просто покатати бажаючих колег.
4. за. Я би взагалі техвимоги зробив якомога простіші. Щоб привабити більше учасників. Не всі розуміють ці всі правила і вимоги, а приймати участь хочуть. От наприклад в Білорусії є чотири етапи без БАФ (наше ФАУ) і там розподіл в категоріях іде тільки за діаметром коліс і все. Тобто можна їздити навіть на прототипах в ТР1. І всі нормально їздять. І було багато випадків, коли перемагали не прототипи, а майже стокові джипи. І взагалі перемога в змаганні на 80% залежить від злагодженості і досвіду екіпажу. Переконався на власному досвіді неодноразово.
В більшості випадків - так. Наприклад на патрулі і L200 потрібно розібрати пів машини і в себе в гаражі таке не завжди вийде. А на сервісі таке задоволення не з дешевих.pooh писав:Що ви вчіпились до того ліфта. Невже так важко зняти і назад поставити???