2,5 італійский галімий двіжок, в нас його толком ніхто не вміє робити.ZUB писав:Я б взяв джип чироки 2.5 тд
А так той самий жіп, тіко для міста і легенького бездору.
2,5 італійский галімий двіжок, в нас його толком ніхто не вміє робити.ZUB писав:Я б взяв джип чироки 2.5 тд
Фріл досить цікава машинка, сам на неї задивлявся колись, двігло 2,0 дизель там слабеньке, але як для сраковозки підійде, але в ремонті він не є дешевий, хоча свою харизму має, досить симпатичний.fox писав:І яка в нього витрата пального?ZUB писав:Я б взяв джип чироки 2.5 тд
Ще з того, що надивився в око впав фрілендер 1 з 2 літровим турбодизелем, правда трохи в бюджет не вписується і в'язкісна муфта відлякує.
В мене в Туксоні вже 180к км бігає та муфта без проблем.fox писав:І ще питання, що скажете на рахунок в'язкісних муфт в системах повного приводу в паркетниках? Наскільки вони надійні? Як довго ходять?
В товариша був, то супер, після ниви, просто балдьож, двигун бомба, ніяких зауважень, дурі хватає, кондюк, економна 10 лs.pal писав:2,5 італійский галімий двіжок, в нас його толком ніхто не вміє робити.ZUB писав:Я б взяв джип чироки 2.5 тд
А так той самий жіп, тіко для міста і легенького бездору.
Як шо двігло добре то можна брати, а як є сумніви то навіть дивитись не вартує. Хоча знаю поляка який робить такі довідки і вони валять на ура, але в нас таких майстрів не знаю.ZUB писав:В товариша був, то супер, після ниви, просто балдьож, двигун бомба, ніяких зауважень, дурі хватає, кондюк, економна 10 лs.pal писав:2,5 італійский галімий двіжок, в нас його толком ніхто не вміє робити.ZUB писав:Я б взяв джип чироки 2.5 тд
А так той самий жіп, тіко для міста і легенького бездору.