EGR клапан

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

EGR клапан

Повідомлення Denon »

Панове офройдери, хто заглушив собі EGR клапан? Поділіться враженнями, як машина їде після такої операції, як себе чує мотор, шо показує його "градусник", як споживання пального??? Чи є заради чого глушити його?
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Аватар користувача
sp_grind
Повідомлень: 289
З нами з: 24 грудня 2012, 01:52
Ім'я: Саша
Авто: лисапед, LR Discovery 2 td5 1999(sold), LR Discovery 1993(теперь у robosol'a)
Звідки: Львов, Варшава
Контактна інформація:

Re: EGR клапан

Повідомлення sp_grind »

Я заглушил. На прошлой неделе.
Прироста мощности не ощутил. Вуаще.
Но зато датчик температуры-давления во впускном коллекторе не будет засыраться, т.к. именно он может влиять на расход топлива. По крайней мере, в моём двигателе это так.
Все известные мне диско2 из местной мастерской заглушены.
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: EGR клапан

Повідомлення Katonych »

На бензинці в мене EGR викинутий, жодних змін не побачив.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: EGR клапан

Повідомлення марік »

Я на більшості машин викидав його
Але треба тоді ше з трубою шаманити )))
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: EGR клапан

Повідомлення Denon »

марік писав: Але треба тоді ше з трубою шаманити )))
а якшо точніше?
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: EGR клапан

Повідомлення марік »

Сікет фірми))))))
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: EGR клапан

Повідомлення Denon »

марік писав:Сікет фірми))))))
А який корисний ефект дає той секрет хфірми?))) Щоб нахфірму приїхати тра знати шо хош добитись)))
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Аватар користувача
ZUB
Повідомлень: 1175
З нами з: 29 березня 2011, 23:07
Ім'я: Ярослав
Авто: Нісан Патрол
Звідки: Великий Любінь

Re: EGR клапан

Повідомлення ZUB »

марік писав:Я на більшості машин викидав його
Але треба тоді ше з трубою шаманити )))
Якою трубою????????????
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: EGR клапан

Повідомлення марік »

Прямою )))))
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Аватар користувача
ZUB
Повідомлень: 1175
З нами з: 29 березня 2011, 23:07
Ім'я: Ярослав
Авто: Нісан Патрол
Звідки: Великий Любінь

Re: EGR клапан

Повідомлення ZUB »

Бля пояснив
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: EGR клапан

Повідомлення автобат »

Візуально глушка або кастрація ЕГР ніяк не проявляється. Тут ціль інша - перекрити рециркуляцію частини відпрацьованих газів через циліндри. Це забезпечує більшу чистоплотність двигуна в середині себе, але трохі більше дерьма він викідає в природу. Висновок простий:
1 ) якщо ти ратуєш за екологію на планеті Земля в цілому, то глушити ЕГР не варта;
2 ) якщо ти ніщеброд, такий, як і всі ми в наший чарівній Неньці і ти бажаеш хоть якось відтягнути момент наступного КР двигуна, то ЕГР бажано заглушити. Ну, бо дерьма нагарає всередині з роками від користування европаливом України відчутно. Можно відшкрабувати і вирізати 4-5 мм якісні коксові підошви.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: EGR клапан

Повідомлення pilgrim »

автобат писав:Висновок простий:
1 ) якщо ти ратуєш за екологію на планеті Земля в цілому, то глушити ЕГР не варта;
2 ) якщо ти ніщеброд, такий, як і всі ми в наший чарівній Неньці і ти бажаеш хоть якось відтягнути момент наступного КР двигуна, то ЕГР бажано заглушити. Ну, бо дерьма нагарає всередині з роками від користування европаливом України відчутно. Можно відшкрабувати і вирізати 4-5 мм якісні коксові підошви.
когда только купил Хайлик много лазил по инету искал про заглушку EGR и на сколкьо я помню холивар по его поводу разделил людей на два лагеря ... одни как Мыколайовыч утверждают что от него машине только вред и он нужен исключительно для экологии ... а другие на оборот утверждали что рециркулирующие газы снижают температуру горения в двигле ... и при заглушке EGR температура будет выше и ресурс двигла будет уменьшаться ... че то как-то так ... если я правильно запомнил конечно ...

кто че про енто знает? ...
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: EGR клапан

Повідомлення марік »

Як температура може знижатисяв циліндрах якшо егр бере рорєчий вихлоп ?
І тут залеже від того який двигун !!!!
В дизилях колектор заліплює тагим Г.... шо руки пом відмити не реально ((((
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: EGR клапан

Повідомлення pilgrim »

читал что залепливает из-за большого содержания серы .. типа если лить дизель с низким содержанием то и залепливать будет заметно меньше ... а температура горения помню писали снижается из-за того что вместо части кислорода поступают отработаные газы ...

ЗЫ
опять же "вроде" - "как бы" ... так как как грил один из преподов в Политехе "Я не шпециалист в тий галузе" :)
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: EGR клапан

Повідомлення Katonych »

Дуже просто. Коли в циліндр попадає менше кисню (т.як замість чистого повітря в нього частково подають горілий вихлоп) ККД падає. Тобто з тої самої к-ті дизелю, шо попадає в циліндр за один такт, виходить менше енергіі. Менше тепла. Нижче температура.
Приблизно так.

Стосовно зняття EGR - я шось не дуже знаю, шо там треба з трубами мутити.
Самий простий варіант, поки егр ще живий і не забитий коксом - зняти з нього трубочку управління. Всьо, система егр вже не робить.
Другий варіант, коли егр вже трохи забитий - його відкручують і між ним та двиглом ставлять прокладку з бляхи або пароніту. І прикручують на місце. Все, егр вже нікому не шкодить.
Третій варіант, то вже якщо дуже той клапан муляє - та, можно зняти. Клапан, керуючу трубку на нього, заглушити посадочне. В деяких машинах тоді ще трубку від глушака до егр можно зняти і заглушити то місце - якшо мова йде про зовсім спорт, коли кожні 50грам важливі.

Я колись пробував варіант 1, побачив шо змін в температурі нема (але чесно кажучи й в потужності нема змін). Потім перейшов до варіанту 2, просто цікаво було, ще й не впевнений був шо егр точно чистий і не продувається. А потім коли міняв двигун перейшов до варіанту 3, бо просто не підходив старий егр без кроїлова.
Главная дорога та, по которой едет танк
Відповісти