Компресор, зокрема Т-МАХ

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення Khimik »

Отово навернувся вчора мій компресор.
Перестав качати вище 1.5, і взагалі якось дьоргано почав крутитися.
Розібрав - і шок:
Електрика: задумка класна - мощний мотор, грубі дроти, відповідно аби не грівся вимикач - стоїть реле, яке комутує той мотор, і то всьо на плюсовому дроті з"єднано пайкою, щоб не було втрат на контактах, а мінусовий вхідний дріт з"єднаний з дротом мотора СКРУТКОЮ!!!!
А зверху ковпачок пласмасовий....
Панятно, що від дикої вібрації при роботі насоса та вся скрутка розлізеться рано чи пізно...
Паяльника мощного не мав, то скрутив так само, натягнув підходящу гайку і розклепав. Зверху ізолєнта.
Одну проблему рішив.
Далі приблизно отаке:

Зображення

Фото не моє, а нагуглив тут

http://www.4x4israel.com/forum/viewtopi ... sc&start=0

Раджу прочитати, щоб мати уявлення про конструкцію.

Так от.
Знову ж таки від вібрації певно, саморізик, яким прикручено один з пелюсткових клапанів відкрутився собі...
Ну навіть не відкрутився, а якось вирвало, чи перекручений був і різьба зірвана... Не хтів триматися більше на свому місці - найшов грубший.
Щастя, що відкрутився той, що в випускній камері, а не в циліндрі - інакше потовк би поршень, зеркало і т.д.
Ну всьо як в справжнім моторі.
Ну тому і не давав тиску - бо шо помпане - то з колеса назад видує в циліндр.

Відкрутив решту і посадив на суперклей.
Ну і решта всіх болтиків відкручувалися майже думкою. Чи від вібрації попускаються, чи так зібрано початково в тому дівайсі за 180 баксів....
Аватар користувача
ОМЕЛЯН
Повідомлень: 1075
З нами з: 17 січня 2011, 12:15
Ім'я: Ігор
Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
Звідки: Україна, м.Львів

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення ОМЕЛЯН »

На мому Фбелі то почалосі. ГИ-ГИ.
То виходит платиш 180$, перетягуєш, допаюєш, дотискаєш, змащуєш, точиш дро..... І на.уя то платити? Чи може тепер насос за 180 то ше не много? І качав він в тебу не так много.
Шо за світ і порядок цін, мают нас як хочут.
Сонця всім!...
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення Khimik »

Ну та як не много?
Розрізане коло посадити на диск - то не много?
Аватар користувача
bugan
Повідомлень: 1403
З нами з: 02 червня 2015, 14:58
Ім'я: Andriy
Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення bugan »

Хочу придбати собі компресор. Але хочеться надійний і потужний, так щоб у разі потреби хватило потужності розбортоване колесо накачати.
З такою проблемою стикнулися на кубку Львова на Маріка Лунтіку. Потратили хвилин 10, але все ж вдалось накачати.
Може хтось може порадити нормальний компресор. В Автошоці бачив компресор за 600 грн двохпоршневий 130 л/хв але китайський. Не знаю чи вартує брати.
Під сидячий зад долар не засунеш.
Аватар користувача
Andre
Повідомлень: 365
З нами з: 15 вересня 2010, 20:51
Ім'я: Андрій
Авто: 469, Соренто
Звідки: м. Львів

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення Andre »

Нормальний компресор - це БЕРКУТ.
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення robosol »

Вот це насос
https://youtu.be/tsymbBeLBEg
Все решта так щоб докачати. Беркути дійсно доволі надійні, в мене живе вже десь чотири роки.
Маю велику підозру що насос за 600 гривень можна відразу викинути. він не тільки не видасть те що заявлено, але й з дуже великою ймовірністі дуже швидко накриється.
Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення climber »

беркут бери, вони до 60 хв без проблем працюють. і подумай куди ресівер засунути...
і ще таке, літри в хвилину в них різні, на то не треба сильно зважати. беркут 80 вставить китайця на 150, бо одні рахують вхідні а інші вихідні літри і кожен по своєму.

ось стаття з тестами: http://www.autodela.ru/main/top/test/Ko ... ssor_t-max
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення Volodymyr »

climber писав:беркут бери
і кацапів корми :) а то нема за що гум-конвої споряджати ;)
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення climber »

тоді треба щось в гамериці шукати порядне...
тоді беркут не бери , але він все одно кращий за тмакс.
Аватар користувача
pooh
Повідомлень: 1262
З нами з: 07 жовтня 2012, 20:40
Ім'я: Євгеній
Авто: УАЗ Патріот

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення pooh »

В мене стоїть агресор 160 л/хв. Здається так. Ресівер десь на 12-15 л. За 3 роки проблем не виявлено. Коли купував, жодного натяку на війну ще не було. (((
https://www.youtube.com/watch?v=K4JKr--51_k це воно
Востаннє редагувалось 09 січня 2016, 22:05 користувачем pooh, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення climber »

ги певно таки китайців беркут годує. гляньте на тести буржуйських компресорів http://expeditionportal.com/overland-jo ... ssor-test/
viair - це просто беркут до дрібниць. навіть рукави точно ті самі...
москаль лише основу виштампував не з рифльонки...
Востаннє редагувалось 09 січня 2016, 22:01 користувачем climber, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення Volodymyr »

В мене Viair 24V. Теж доволі пристойний.
Компресор від кондиціонера доволі пристойна річ. Бачив в роботі.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення Katonych »

В мене вже пару років стоїть T-MAX Heavy Duty Adventurer, той шо 160л/хв качає.
Я так думаю, шо агресор 160 це те саме. Китай, просто під іншою назвою.
Кльовий, швидкий, в стані вдягнути колесо на диск - але треба помучатись.

Але після того, як я зробив компресор з кондиціонера - я тим тмаксом більше й не користуюсь. Компресор кондиціонера швидше набагато.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Alex_L
Повідомлень: 607
З нами з: 17 червня 2008, 21:31
Ім'я: Олександр
Авто: Колись був ARO 10.4, Daihatsu ROCKY F75 2.8TD, BMW 315 E21
Звідки: Львів

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення Alex_L »

bugan писав:В Автошоці бачив компресор за 600 грн двохпоршневий 130 л/хв але китайський. Не знаю чи вартує брати.
В мене такий китайський компресор вже років шість. Був куплений на базарі за 60$. Перекачав всі мої колеса, та купу чужих. Єдина проблема зараз вилізла - поплавилось гніздо запобіжника, сильно не парився, зігнув цвях, запхав замість запобіжника, все працює. Але китайське це "китайська лотерея", тут я виграв :) але могло бути інакше.
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Компресор, зокрема Т-МАХ

Повідомлення Khimik »

гов, так в мене також дотепер є китайський компресор за 200 ре, яким качав мене років зо три після офроїдів, а зара качає жінчині 13-ті кулка.
але він тратив на то 15 хвилин на колесо з атмосфери до двох, тобто більше, ніж годину на всі колеса після КОЖНОГО ОФРОЇДУ, коли і так вже хочеться домів. В ванну... До жінки...
Тому взяв Т-МАХа.
Там в 10 хвилин вкладаєшся на всі штири... Причому шо зара 35-ті, а були 33-ті...
Відповісти