Інвертор (12-220 В)
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- sekunda
- Повідомлень: 285
- З нами з: 30 травня 2013, 17:02
- Ім'я: Данило Секунда
- Авто: Land Rover Discovery 2,5 300 tDi
- Звідки: Львів
Інвертор (12-220 В)
Хочу собі в Ниву вмонтувати інвертор напруги.
Скажіть, хто таким користується, який краще брати?
Цікавить, для прикладу, потужність. Якщо взяти на 500/1000/2000 Вт, чи витримає проводка в машині..., чи його на пряму до акумулятора підключати? Якщо рахувати по формулах, то вийде, що до прикурювача можна підключати пристрій десь на (12В*16А=) 192АВ. Поправте, якщо неправий.
Скажіть, хто таким користується, який краще брати?
Цікавить, для прикладу, потужність. Якщо взяти на 500/1000/2000 Вт, чи витримає проводка в машині..., чи його на пряму до акумулятора підключати? Якщо рахувати по формулах, то вийде, що до прикурювача можна підключати пристрій десь на (12В*16А=) 192АВ. Поправте, якщо неправий.
Victory Loves Preparation
- Astr0
- Повідомлень: 58
- З нами з: 05 січня 2011, 14:02
- Ім'я: Андрій
- Авто: Nissan Patrol Y61, BMW e34 525i
- Звідки: Lviv
Re: Інвертор (12-220 В)
Проводку краще проводити окрему силову як на лебідку і поближче до акумулятора під"єднатись. Потужність вибирай по потребах, враховуючи що деякі 220В девайси мають стартовий струм набагато більший чим робочий а імпульсні інвертори горять моментально. Собі колись планую на 1-1.5 квт поставити власне через це. 1.5 квт з ККД ~80% буде в піку брати близько 150а, тобто розрядить 80Ah акум за 20-30 хв, тому плиту електричну підключати не варто .
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Інвертор (12-220 В)
А для чого треба інвертор?
Всі мобільні - заряджаються через 12в, ноутбуки - теж купа таких блоків живлення є. Фотоапарати - аналогічно, купа китайських зарядних в 12в.
Всі мобільні - заряджаються через 12в, ноутбуки - теж купа таких блоків живлення є. Фотоапарати - аналогічно, купа китайських зарядних в 12в.
Главная дорога та, по которой едет танк
- Astr0
- Повідомлень: 58
- З нами з: 05 січня 2011, 14:02
- Ім'я: Андрій
- Авто: Nissan Patrol Y61, BMW e34 525i
- Звідки: Lviv
Re: Інвертор (12-220 В)
Власне я тому і не ставлю що поки нема потреби, але в Данила потреба є (фотоапаратура)...
В теорії ще інструмент підключати можна типу болгарки, дрелі, дремели і т.д.
В теорії ще інструмент підключати можна типу болгарки, дрелі, дремели і т.д.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Інвертор (12-220 В)
В мене весб той фото-відео непотріб чудово заряжається власне китайскими зарядними. Хош гоупро, хош акуми від зеркалок. При чому прікольно - базова коробочка одна й та сама, а на неї кріпиться адаптер під конкретну батарейку.
Інструмент краще пневматичний, бо ККД, втрати ітд. Це якщо реально треба болгарку з собою возити.
Дрелька, доречі, чудово працює з 12в - береш дрельку з акумом на 12, два дроти ітд.
Зварка - буває на 12в, буває просто на 3 акб. На 220 не факт, що заведеться т.к. дешеві інвертори дають не сінус, а криву (а сінусні коштують як крило від боїнга). Доречі, на дешевих інверторах всякі еспрессо-кавоварки не хочуть запускатись, саме через це.
Інструмент краще пневматичний, бо ККД, втрати ітд. Це якщо реально треба болгарку з собою возити.
Дрелька, доречі, чудово працює з 12в - береш дрельку з акумом на 12, два дроти ітд.
Зварка - буває на 12в, буває просто на 3 акб. На 220 не факт, що заведеться т.к. дешеві інвертори дають не сінус, а криву (а сінусні коштують як крило від боїнга). Доречі, на дешевих інверторах всякі еспрессо-кавоварки не хочуть запускатись, саме через це.
Главная дорога та, по которой едет танк
- Astr0
- Повідомлень: 58
- З нами з: 05 січня 2011, 14:02
- Ім'я: Андрій
- Авто: Nissan Patrol Y61, BMW e34 525i
- Звідки: Lviv
Re: Інвертор (12-220 В)
Ну в мене теж одна зарядка на все і ще один адаптер на все інше.
Щодо інструменту - якщо купувати спеціально в машину то звичайно краще пневматика і акумуляторні, але якщо інструмент вже є то не дуже хочеться купувати все в 2 екземплярах. Попадаються китайські інвертори з чистою сінусоїдою десь в 2 рази дорожчі за своїх братів з пилами / трикутниками і т.д. Чи варто задумуватись їх брати теж залежить від потреб. Шось сильно розумне може захотіти працювати тільки на сінусі.
В Данила наскільки я зрозумів вже є купа студійної апаратури яка потребує 220.
Щодо інструменту - якщо купувати спеціально в машину то звичайно краще пневматика і акумуляторні, але якщо інструмент вже є то не дуже хочеться купувати все в 2 екземплярах. Попадаються китайські інвертори з чистою сінусоїдою десь в 2 рази дорожчі за своїх братів з пилами / трикутниками і т.д. Чи варто задумуватись їх брати теж залежить від потреб. Шось сильно розумне може захотіти працювати тільки на сінусі.
В Данила наскільки я зрозумів вже є купа студійної апаратури яка потребує 220.
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Інвертор (12-220 В)
інвертор більше 10А ( тобто більше 120Вт номінальних) тільки через напряму до батареї. І через відповідний запобіжник. І ще таке - інвертор зїдає 30% потужності. Тому ставити завеликий - тупо. от в мене все живилося від 12 в а в друзів стояв потужний інвертор ена 1000 Вт і він убив акум за 2 дні для підзарядки дурниць всяких. інвертор - зло, треба живитися від 12 вольт.
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Інвертор (12-220 В)
якщо потрібно підключати звук то тільки pure sine. сам це зрозумів емпірически.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Інвертор (12-220 В)
Користуюсь інвертором вже десь роки зо три. Одним і тим самим, кочує з машини в машину. На заводі назвали його "тесла" і видає він по паспорту 500Вт. Має багацько захистів, в тому числі по КЗ і перегріву, перевантаженню. Пробував спеціально КЗ і перевантаження - спрацьовувало як і обіцяв виробник. А купив його, коли кЕтайський перехідник для ноутбука ( власне один з самих поширених що в нас були в продажу ), за рік роботи ледь не загорівся, дим пішов порядний. Одне можу сказати, спасибі йому велике за то що не спалив ноут... Вот тепер ноут можна зарядити рідним блоком, що ще корисного від інвертора - можна користуватися вумними зарядними для пальчикових акумуляторів, зарядне для акумулятора фотоапарата і т.д. А ще, хай вам буде смішно, але включаю в нього матрасний насос, з функцією накачки/відкачки - зручно. Вот власне шукав перед поїздкою такий насос, не було 12 вольтових, тільки 220. Понятно що зараз купа мудрих людей скаже що треба було куплять на ібеї 12ти вольтовий, чекать місяць часу і радуватися, але скажу відразу купив інвертор, при тому маю і 12 вольтову розетку і ще 5ти вольтові затички в прикурювач для зарядки телефонів і планшетів, і цим всім довольний.
Чого і вам бажаю, всім бобра
Чого і вам бажаю, всім бобра
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Інвертор (12-220 В)
Хрен іво зна... У мене звиклі китайцкеї. Один пише 500 Вт, другий пише 1500. Я як купляв, думав ого шо буде. Той грубший здох скоро і так і валеісі в сараю. Другий пихтить вже років як не 4-5.Телефон, ноутбук, матрац накачати( тей шо з насосиком. Таким же насосіким вогонь роздувати, та мало лі шо. Робить і робить. Плюв три рази та до деревляному чолі постукати.
На мій погляд корисна штуковинка. Куплав в тирнеті і не морочив бестолковку. На базарі теж є, але вони щось дуже скоро пішли в смітник. Пробував 2 штуке.
А трельки з болгарками, пацани, краще два друти на слуб закинути, а ще краще, коли пхаессі десь, не забувай, що тобі тре до дому повернутись. Не ізгобствуй і життя буде мень складним.
О, курда, Робік встиг скорше
На мій погляд корисна штуковинка. Куплав в тирнеті і не морочив бестолковку. На базарі теж є, але вони щось дуже скоро пішли в смітник. Пробував 2 штуке.
А трельки з болгарками, пацани, краще два друти на слуб закинути, а ще краще, коли пхаессі десь, не забувай, що тобі тре до дому повернутись. Не ізгобствуй і життя буде мень складним.
О, курда, Робік встиг скорше
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Інвертор (12-220 В)
інвертори ті що дешевші і швидше горять то вказують пікове навантаження як номінальне. тому довіряйте тим, що мають ДВА числа, наприклад 300-600Вт. Ті які не Pure Sine при підключенні звукоапаратури видаватимуть соль першої октави в фоні. Хто не вірить можу продемонструвати.
- sekunda
- Повідомлень: 285
- З нами з: 30 травня 2013, 17:02
- Ім'я: Данило Секунда
- Авто: Land Rover Discovery 2,5 300 tDi
- Звідки: Львів
Re: Інвертор (12-220 В)
Підключати студійне світло (хоча би 2 спалахи по 300 Вт).Katonych писав:А для чого треба інвертор?
Всі мобільні - заряджаються через 12в, ноутбуки - теж купа таких блоків живлення є. Фотоапарати - аналогічно, купа китайських зарядних в 12в.
Через прикурювач в ниві - не варіант: 16 Ампер, 12 Вольт.
Вчора пробував 1 спалах через 300 ватний інвертор Вітона. Прикурювач в іномарці. Взагалі не включився...
Victory Loves Preparation
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Інвертор (12-220 В)
Я б для такої забави кинув в багажнік бензин\дизель генератор і не парився.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Інвертор (12-220 В)
Підтримуюmax писав:Я б для такої забави кинув в багажнік бензин\дизель генератор і не парився.
Главная дорога та, по которой едет танк
- sekunda
- Повідомлень: 285
- З нами з: 30 травня 2013, 17:02
- Ім'я: Данило Секунда
- Авто: Land Rover Discovery 2,5 300 tDi
- Звідки: Львів
Re: Інвертор (12-220 В)
Дорого і об"ємноmax писав:Я б для такої забави кинув в багажнік бензин\дизель генератор і не парився.
Victory Loves Preparation