Разрушенный миф о нулевиках

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення robosol »

Разрушенный миф о нулевиках
В этом выпуске Марти и Муг разрушат миф об увеличении мощности за счет установки нулевика.


http://www.youtube.com/watch?v=EVjsfLg8aRA
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Volodymyr »

Відео не о чем. На нових фільтрах і не буде різниці. Питання в тому що робиться з фільтрами при засиранні, на що власне і проектувався нульовик. По суті це невелике наближення фільтра до сепаратора.
http://auto.bigmir.net/practice/service/1502417mydrive
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення robosol »

наскільки мені відомо, ходять легенди що поставивши нульовик получаеш відразу приріст до 5 лошадок. власне про це і є відео. а засраний фвльтр - понятно шо буде заважати вдоху.
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення max »

Не дуже про нульовики, але в тему про мошчность і тюнінг: нісан зробив новий двигун - Nissan ZEOD RC engine, який важить 40 кг, має 3 циліндра, 1.5 літра, турбіну, і на виході 400 коней...
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення robosol »

не погано! :geek:
можна і на лебідку ставити такий двигун :lol:
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Volodymyr »

Міф про "одразу" навіть не чув. Чув тільки про різницю в засеранні.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення robosol »

А з чого нульовик повинен менше засиратися? він відкритий в підкапотному просторі, гівно не тільки через "вдох" попадає але й просто зверху на нього хлюпається...
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Volodymyr »

Читай посилання
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення robosol »

Volodymyr писав:Читай посилання
"когда понимаешь, что грязь цепляется к поверхности фильтра и таким образом становится сама частью фильтрующего элемента. " - вот це? :shock:
я думаю якщо його обліпе така жижа як зараз під капотом, то там не те що повітря не пройде, його і не відмиєш потім...
але навіть без такого екстріму - що за цікава стаття яка каже що болото на фільтрі помагає фільтрувати? можливо погоджусь що грязука на фільтрі пропускає менше грязюки, але при тому фільтр перестає ефективно пропускати і повітря...
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Volodymyr »

Яка жижа? Повітря забори в крило ставлять. І шноркель ніхто не відміняв + цеклон.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення robosol »

В такому випадку згідний, шноркель з циклоном своє діло зроблять. але власне яка користь в данному випадку від нульовика? Згідно відео, він не впливає, принаймі на стоку, на циклове наповнення сумішу, отже ніякого приросту нема. На турбованому нульовик створює троха менший опір повітрю, але це навіть незамітно.
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення max »

тут подумав зненацька, а шо якшо двигун/компютер ще потрібно настроїти щоб мати якись ефект від змін у впуску?
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення robosol »

:!:
в принципі подумавши, бачу плюс такого типу фільтра в тому що його можна помити в польових умовах, а враховуючи що є фільтри в штатне місце - це стає плюсом для живучості на бездорі.
max писав:тут подумав зненацька, а шо якшо двигун/компютер ще потрібно настроїти щоб мати якись ефект від змін у впуску?
думаю що нічого не зміниться. на вході стоїть датчик кількості повітря і по відношенню до нього готується суміш. а кількість повітря однакова (різниця не суттєва), тому і настроювати по повітрю нема що, вот якщо надув поставити або змінити - тоді мабуть має сенс, але то вже в комплексі з доробкую вихлопа.
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення марік »

robosol писав::!:
в принципі подумавши, бачу плюс такого типу фільтра в тому що його можна помити в польових умовах, а враховуючи що є фільтри в штатне місце - це стає плюсом для живучості на бездорі.
.
Для бездору в плані болота він може і добре хоча не впевнений бо наприклад простий паперовий фільтер вбирає якусь певну кількість води і не пускає в циліндри, а нульвик пропускає.
Про нульвик наприклад: грунтовки там де багато пилюки то вже зле бо він не очищає нормально повітря і велика кількість пилюки і навіть піску йде в мотор і йому приходе по троху піпєц(((
Проводили експеременти зі знайомим на ВАЗ 21015 з нульовиком і я на уазі проводив експеременти добре шо не получив гідро удар))))
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Аватар користувача
ZUB
Повідомлень: 1175
З нами з: 29 березня 2011, 23:07
Ім'я: Ярослав
Авто: Нісан Патрол
Звідки: Великий Любінь

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення ZUB »

опа а шо тоді, мені треба викинути фільтр?????????
Відповісти