Хаби

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Хаби

Повідомлення автобат »

Вот хора тема. Ніяк не можу зрозуміти, таки хаби на машині можна не виключати? Чі це трба робити на сухій дорозі і чому? Бо в нас вдома чуть не до бійкі доходить
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
MOTOR
Повідомлень: 1000
З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
Ім'я: Seruy
Авто: Y60 Gorbachev
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: хаби

Повідомлення MOTOR »

Можна не виключати, в мене з заводу взагалі заглушки стояли.
Виключати за для економії пального
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

хаби

Повідомлення автобат »

Вот хора тема. Ніяк не можу зрозуміти, таки хаби на машині можна не виключати? Чі це трба робити на сухій дорозі і чому? Бо в нас вдома чуть не до бійкі доходить
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: хаби

Повідомлення марік »

Можна не виключати!!!
Но при включиних хабах більший розхід і погіршується динаміка розгону.
Можна вимикати повний привід в салоні на прогонах по сухому.
А на кожен день рекомендовано вимикати інакше іх би ніхто не придумував :ugeek:
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: хаби

Повідомлення марік »

Можна не виключати!!!
Но при включиних хабах більший розхід і
погіршується динаміка розгону.
Можна вимикати повний привід в салоні на
прогонах по сухому.
А на кожен день рекомендовано вимикати
інакше іх би ніхто не придумував :ugeek:
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: хаби

Повідомлення Khimik »

Влітку розлочені, на зиму завжди лочу, щоб в разі чого мож було сміло на ходу втикати повний.
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: хаби

Повідомлення Volodymyr »

Багато чого можна. Але якщо хочеш подовжити ресурс агрегатів - вимикай хаби після того як вимикаєш передній міст. Так не будуть крутитись півосі і т.п. Отже довше будуть служити. Це тупо написано в мануалах від заводів виробників. Вони знають краще. Але кожен вибирає свій шлях експлуатації. Фул-тайм теж ніхто не скасовував.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: хаби

Повідомлення автобат »

божечко, най Ілоночка то прочитае.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
goric
Повідомлень: 177
З нами з: 05 листопада 2009, 17:45
Ім'я: Петро
Авто: Mercedes 126SEC 3.0TD. TLK Prado-3.0D OPEL MOVANO ГАЗ-69
Звідки: Львів

Re: хаби

Повідомлення goric »

Полуосі,кардан,редуктор віддихають,вібрації меньше,динаміка розгону каща,розхід меньше, вообщем стає задньйо приводна машина.Я як мав Патруля виключав ОБОВ*ЯЗКОВО.
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: хаби

Повідомлення max »

Колись якісь теорії проскакували шо в деяких машинах шось в роздатці (чи то мова йшла про міст передній) змащується від обретання і тому деколи треба включати хаби (якшо вони довго виключені) шоб воно там змастилось. Вибачаюсь за ламерске пояснення.
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: хаби

Повідомлення Khimik »

Volodymyr писав:Але якщо хочеш подовжити ресурс агрегатів - вимикай хаби після того як вимикаєш передній міст. Так не будуть крутитись півосі і т.п. Отже довше будуть служити.
тут палка з двома кінцями: (про то пишут всі патрулячі і не тільки форуми)
та, сальніки полуосей послужать довше. Но!
Від того, що кардан нерухомий, розбиває шліцеву, оскільки вона в одному положенні товчесі на ямах/бруківці.
Колия ся крутить - то по перше - кожен раз в нове місце товче, а по друге - гіроскопічний ефект робить частини кардана інертнішими.
І багато люду плюнуло на перерозхід в один літр, но їздить з залоченими.

пс. А також в інструкції пише, що не рідше, ніж раз на місяць мус проїжджати на повнім приводі не памітаю скіко, але най буде 20 км.
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: хаби

Повідомлення s.pal »

Я теж включаю зимою хаби і так їзджу, бо коли потрібен повний, не станеш десь по серед міста хаби включати.
Про кардан передній, так він більше розбивається коли тупо висить.
Все прсто, включаеш тоді коли потрібно та вимикаєш коли не потрібно, сніг, приморозки, мокро включив та шоркаешся, сухий асфальт виключив і льотаеш.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
Аватар користувача
pooh
Повідомлень: 1262
З нами з: 07 жовтня 2012, 20:40
Ім'я: Євгеній
Авто: УАЗ Патріот

Re: хаби

Повідомлення pooh »

А то ніхно не їздить на повному приводі, хочаби раз на місяць :lol: Особливо у вихідні ;)
Я вожуся з вимкненими. Вест міст в стані спокою. Особливо. на сухій дорозі і у міському циклі, де багато поворотів. Диференціал моста не працює, так само, легко, при різній швидкості обертання коліс, як вільні колеса не зчеплені з піввісями.
Перевірте з якою легкістю крутиться колесо з вимкненим хабом, а тоді увімкніть і знову крутніть колесо. (Руками на домкраті). Ніжними жіночими руками. :)
Думаю після того питання відпаде саме по собі. В мене так і сталось :D
P.S.
Мабуть, що турбінка приїхала. І знову машинка їздить. :)
А кардану не страшно, так як кілька разів на місяць, все рівно, в якесь багно кожен з нас залазить. :lol:
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: хаби

Повідомлення Khimik »

pooh писав:А кардану не страшно, так як кілька разів на місяць, все рівно, в якесь багно кожен з нас залазить. :lol:
кардану то не поможе.
раз в місяць - то щоб змастити сальніки, аби не дубіли і збовтати оливу.
кардан альбо ся крутить, альбо нє/
Якшо го потовче в однім положенні місяць - то потім хоч рік крути - виробітку то не зніме.
Аватар користувача
pooh
Повідомлень: 1262
З нами з: 07 жовтня 2012, 20:40
Ім'я: Євгеній
Авто: УАЗ Патріот

Re: хаби

Повідомлення pooh »

Khimik писав: Якшо го потовче в однім положенні місяць - то потім хоч рік крути - виробітку то не зніме.
Так через місяць буде товкти в іншому місці, через 2тижні в третьому місці і т.д.
А чому ніхто не згадує про виробітку хрестовин при крутінні, того ж кардану?
Вони набанато швидше ломаються ніж шліци в кардані. А за місяць, ніц тій залізяці не станется, як воно в однім місці буде стояти. Все жтаки то не пластилін.
Відповісти