Каркаси безпеки
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
Андрюха не переживай я тебе шлем нашел, хокейный с решоткой - забралом.
Зайди к соседу, он даст, только что пообещал!
Все! Больше трыньдеть не будеш))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Зайди к соседу, он даст, только что пообещал!
Все! Больше трыньдеть не будеш))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
-
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 лютого 2012, 19:45
- Ім'я: Роман
- Авто: SJ410
Re: Каркаси безпеки
Сдаю в аренду два шлема, сноубордический и раллийный. За пиво.
Re: Каркаси безпеки
Питання тільки до Volodymyr
Ти можеш нормально росписати скіки всякі ліцензії,справки,посвідчення і так далі...БУДУДЬ КОШТУВАТИ
І все шо треба купити ше для участі КЛ 2013 шлеми,каркаси і так далі...
Ти можеш нормально росписати скіки всякі ліцензії,справки,посвідчення і так далі...БУДУДЬ КОШТУВАТИ
І все шо треба купити ше для участі КЛ 2013 шлеми,каркаси і так далі...
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: Каркаси безпеки
В жодному разі не хочу комусь перечити чи щось пропагувати, але для моєї машини з металевим дахом каркас безпеки не світить, так як він означатиме гіршу поперечну і повздовжну стійкість, тобто більшу перевертабельність, адже значно підніметься вертикальний центр ваги. Я 90-99% катаюсь в горах і для мене превентивна безпека, тобто зменшення ризику перевернутись важливіша ніж пасивний каркас. Тут питання не в грошах чи принципах.
Звідси питання - чи означає це, що я вже не зможу взяти участі в змаганнях КЛ, чи все таки плануються якісь винятки?
Звідси питання - чи означає це, що я вже не зможу взяти участі в змаганнях КЛ, чи все таки плануються якісь винятки?
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
Если ты ездишь в таких условиях, когда машина реально находится на грани переворота и лишний вес в виде каркаса её перевернёт - значит тебе каркас сам по-себе нужен. Потому как грань эта "почти перевернулся" очень тонкая.
Если-же ты ездишь с запасом, то-есть шанс переворота мал - то каркас тебе ничего не ухудшит. И, кстати, даст дополнительные места для крепления боковых оттяжек или крепления лебедочного троса для сраховки от переворота.
Если-же ты ездишь с запасом, то-есть шанс переворота мал - то каркас тебе ничего не ухудшит. И, кстати, даст дополнительные места для крепления боковых оттяжек или крепления лебедочного троса для сраховки от переворота.
Главная дорога та, по которой едет танк
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
В теорії відчуватися не має, на практиці ми каталися двома практично однаковими Дефендерами і Деф із каркасом безпеки почував себе менш комфортно на косих траверсах... На своєму Дефі я чітко відчуваю 4-5 пар лиж на верхньому багажнику, а це маса співмірна із вагою каркасу безпеки для Дефендера. Якщо не брати участь у змаганнях то каркас на авто з твердим дахом, проектованому після 1995 року ставити не конче, такі авто розраховані на перекочування. Але для змагань моя думка що каркас є дуже правильною вимогою.
Олексій
Re: Каркаси безпеки
чому ж ні? ТР0, 1 і 2 завжди відкритіbobikus писав:чи означає це, що я вже не зможу взяти участі в змаганнях КЛ
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
Прикольно: людина, яку участь у КЛ практично не цікавить, розсуждає про те, треба воно на КЛ чи ніbobikus писав:В жодному разі не хочу комусь перечити чи щось пропагувати, але для моєї машини з металевим дахом каркас безпеки не світить, так як він означатиме гіршу поперечну і повздовжну стійкість, тобто більшу перевертабельність, адже значно підніметься вертикальний центр ваги. Я 90-99% катаюсь в горах і для мене превентивна безпека, тобто зменшення ризику перевернутись важливіша ніж пасивний каркас. Тут питання не в грошах чи принципах.
Звідси питання - чи означає це, що я вже не зможу взяти участі в змаганнях КЛ, чи все таки плануються якісь винятки?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Каркаси безпеки
Згоден, але у мене металевий дах з трубчастим каркасом, який повністю витримує досить швидке перекидання машини на бік без деформацій, страждають лише вікна. Другий каркас в більшості випадків буде лише зайвим вантажем, і як мені здається, зайвим. Моя машина в принципі швидко не їздить, вже надто рідкісним можна вважати випадок в моїх штатних умовах, де до ваги авто додастся така інерція, що зможе зігнути цей дах. Для більших швидкостей, - питань жодних, каркас+ковші+5-точкові ремені маст хев. Але моя машина в принципі не може розвинути ралійні, швидкості для наявності ралійного каркасу. ІМХО звичайно, просто раджуся.Katonych писав:Если ты ездишь в таких условиях, когда машина реально находится на грани переворота и лишний вес в виде каркаса её перевернёт - значит тебе каркас сам по-себе нужен. Потому как грань эта "почти перевернулся" очень тонкая.
Можливо я помиляюся, але чи там не зависокі швидкості по дорогах для слимакоподібного УАЗа?чому ж ні? ТР0, 1 і 2 завжди відкриті
Вибачте, якщо я порушив чиєсь ексклюзивне право на запитання про участь в КЛ. Якщо вам це справді важливо, можу навіть переглянути бажання брати там участь.автобат писав:Повідомлення автобат » 25 листопада 2012, 22:44
bobikus написав: питання - чи означає це, що я вже не зможу взяти участі в змаганнях КЛ, чи все таки плануються якісь винятки?
Прикольно: людина, яку участь у КЛ практично не цікавить, розсуждає про те, треба воно на КЛ чи ні
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
Ліцензіч К1 -1 50 грн (дісна до кінця року що видана)марік писав:Питання тільки до Volodymyr
Ти можеш нормально росписати скіки всякі ліцензії,справки,посвідчення і так далі...
Медичний довідка з поліклініки - безкоштовна.
Страхівка від підвищених ризиків, як домовитись. з страховою. Але не більше 40 -50 грн. Може і менше.
Більше вам нічого не треба. Окрім тенчного забезпечення.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Каркаси безпеки
І шо то всьо, а решта
марік писав:Питання тільки до Volodymyr
І все шо треба купити ше для участі КЛ 2013 шлеми,каркаси і так далі...
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
Володь!, Зроби будьласка табличку для тих хто на БРОНЕПОЇЗДІ.
І ядовито червоним, та великими буквами напиши, що треба і коли вступає в силу той чи інший припис.
Як дозволиш я сам зроблю.
Ато це ніколи не закінчиться.
І ядовито червоним, та великими буквами напиши, що треба і коли вступає в силу той чи інший припис.
Як дозволиш я сам зроблю.
Ато це ніколи не закінчиться.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
Re: Каркаси безпеки
ПІДТРИМУЮ
Хай ВОЛОДЯ зробе табличку
Хай ВОЛОДЯ зробе табличку
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: Каркаси безпеки
Володимир, почему ты не пишешь про шлемы?Шоломи теж до-речі треба буде мати. Для всіх. І вони не перетворюють автомобіль у двомісний трактор і не коштують 1000 у.о.
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Каркаси безпеки
Мене питали за паапірці. Технічні рішення - хто на шо гаразд. Я б не парився і взяв б/у шоломи за 10 баксів на ебеї. Ну а на каркас тупо назбирав на рік.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー