Каркаси безпеки

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення s.pal »

Андрюха не переживай я тебе шлем нашел, хокейный с решоткой - забралом.
Зайди к соседу, он даст, только что пообещал!
Все! Больше трыньдеть не будеш))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:P
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
Рома с молдованки
Повідомлень: 53
З нами з: 23 лютого 2012, 19:45
Ім'я: Роман
Авто: SJ410

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Рома с молдованки »

Сдаю в аренду два шлема, сноубордический и раллийный. За пиво.
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення марік »

Питання тільки до Volodymyr
Ти можеш нормально росписати скіки всякі ліцензії,справки,посвідчення і так далі...БУДУДЬ КОШТУВАТИ
І все шо треба купити ше для участі КЛ 2013 шлеми,каркаси і так далі...
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 272
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення bobikus »

В жодному разі не хочу комусь перечити чи щось пропагувати, але для моєї машини з металевим дахом каркас безпеки не світить, так як він означатиме гіршу поперечну і повздовжну стійкість, тобто більшу перевертабельність, адже значно підніметься вертикальний центр ваги. Я 90-99% катаюсь в горах і для мене превентивна безпека, тобто зменшення ризику перевернутись важливіша ніж пасивний каркас. Тут питання не в грошах чи принципах.

Звідси питання - чи означає це, що я вже не зможу взяти участі в змаганнях КЛ, чи все таки плануються якісь винятки?
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Katonych »

Если ты ездишь в таких условиях, когда машина реально находится на грани переворота и лишний вес в виде каркаса её перевернёт - значит тебе каркас сам по-себе нужен. Потому как грань эта "почти перевернулся" очень тонкая.
Если-же ты ездишь с запасом, то-есть шанс переворота мал - то каркас тебе ничего не ухудшит. И, кстати, даст дополнительные места для крепления боковых оттяжек или крепления лебедочного троса для сраховки от переворота.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Alex67 »

В теорії відчуватися не має, на практиці ми каталися двома практично однаковими Дефендерами і Деф із каркасом безпеки почував себе менш комфортно на косих траверсах... На своєму Дефі я чітко відчуваю 4-5 пар лиж на верхньому багажнику, а це маса співмірна із вагою каркасу безпеки для Дефендера. Якщо не брати участь у змаганнях то каркас на авто з твердим дахом, проектованому після 1995 року ставити не конче, такі авто розраховані на перекочування. Але для змагань моя думка що каркас є дуже правильною вимогою.
Олексій
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Khimik »

bobikus писав:чи означає це, що я вже не зможу взяти участі в змаганнях КЛ
чому ж ні? ТР0, 1 і 2 завжди відкриті 8-)
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення автобат »

bobikus писав:В жодному разі не хочу комусь перечити чи щось пропагувати, але для моєї машини з металевим дахом каркас безпеки не світить, так як він означатиме гіршу поперечну і повздовжну стійкість, тобто більшу перевертабельність, адже значно підніметься вертикальний центр ваги. Я 90-99% катаюсь в горах і для мене превентивна безпека, тобто зменшення ризику перевернутись важливіша ніж пасивний каркас. Тут питання не в грошах чи принципах.

Звідси питання - чи означає це, що я вже не зможу взяти участі в змаганнях КЛ, чи все таки плануються якісь винятки?
Прикольно: людина, яку участь у КЛ практично не цікавить, розсуждає про те, треба воно на КЛ чи ні :?:
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 272
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення bobikus »

Katonych писав:Если ты ездишь в таких условиях, когда машина реально находится на грани переворота и лишний вес в виде каркаса её перевернёт - значит тебе каркас сам по-себе нужен. Потому как грань эта "почти перевернулся" очень тонкая.
Згоден, але у мене металевий дах з трубчастим каркасом, який повністю витримує досить швидке перекидання машини на бік без деформацій, страждають лише вікна. Другий каркас в більшості випадків буде лише зайвим вантажем, і як мені здається, зайвим. Моя машина в принципі швидко не їздить, вже надто рідкісним можна вважати випадок в моїх штатних умовах, де до ваги авто додастся така інерція, що зможе зігнути цей дах. Для більших швидкостей, - питань жодних, каркас+ковші+5-точкові ремені маст хев. Але моя машина в принципі не може розвинути ралійні, швидкості для наявності ралійного каркасу. ІМХО звичайно, просто раджуся.
чому ж ні? ТР0, 1 і 2 завжди відкриті 8-)
Можливо я помиляюся, але чи там не зависокі швидкості по дорогах для слимакоподібного УАЗа?
автобат писав:Повідомлення автобат » 25 листопада 2012, 22:44

bobikus написав: питання - чи означає це, що я вже не зможу взяти участі в змаганнях КЛ, чи все таки плануються якісь винятки?


Прикольно: людина, яку участь у КЛ практично не цікавить, розсуждає про те, треба воно на КЛ чи ні :?:
Вибачте, якщо я порушив чиєсь ексклюзивне право на запитання про участь в КЛ. Якщо вам це справді важливо, можу навіть переглянути бажання брати там участь.
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Volodymyr »

марік писав:Питання тільки до Volodymyr
Ти можеш нормально росписати скіки всякі ліцензії,справки,посвідчення і так далі...
Ліцензіч К1 -1 50 грн (дісна до кінця року що видана)
Медичний довідка з поліклініки - безкоштовна.
Страхівка від підвищених ризиків, як домовитись. з страховою. Але не більше 40 -50 грн. Може і менше.

Більше вам нічого не треба. Окрім тенчного забезпечення.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення марік »

І шо то всьо, а решта :?:
марік писав:Питання тільки до Volodymyr
І все шо треба купити ше для участі КЛ 2013 шлеми,каркаси і так далі...
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення s.pal »

Володь!, Зроби будьласка табличку для тих хто на БРОНЕПОЇЗДІ.
І ядовито червоним, та великими буквами напиши, що треба і коли вступає в силу той чи інший припис.
Як дозволиш я сам зроблю.
Ато це ніколи не закінчиться.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення марік »

ПІДТРИМУЮ
Хай ВОЛОДЯ зробе табличку :D
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення myshketer »

Шоломи теж до-речі треба буде мати. Для всіх. І вони не перетворюють автомобіль у двомісний трактор і не коштують 1000 у.о.
Володимир, почему ты не пишешь про шлемы?
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Каркаси безпеки

Повідомлення Volodymyr »

Мене питали за паапірці. Технічні рішення - хто на шо гаразд. Я б не парився і взяв б/у шоломи за 10 баксів на ебеї. Ну а на каркас тупо назбирав на рік.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Відповісти