Розширення колії проставками + і -

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Розширення колії проставками + і -

Повідомлення Denon »

Розширення колії за рахунок ступічних проставок збільшує навантаження на підшипники і вкорочує їм життя. Можливе затирання до арок не рахується за мінус. На скільки допустимо розширяти на напіврозвантажених мостах? Які ше є мінуси такого дійства? Хто робив, відмовився і чому?
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення Alex67 »

Можливо, правильніше запитання навіщо розширювати. Ти плануєш більшу гуму ставити? Проставки слід ставити тільки якщо для ширшої гуми бракує місця і це не вдається компенсувати за рахунок вильоту дисків.
Олексій
Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення Denon »

збільшення кута перевертання
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення Denon »

Поки шо нарив, шо крім зносу підшипників через можливі недоліки геометрії, яку на око не побачиш, може звести нанівець балансування коліс, бо буде биття, а якшо певний знос підшипників вже є,то через збільшення навантаження биття буде більш відчутним. Ше можуть відкручуватися гайки на проставці так шо не побачиш того зовні...
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення Alex67 »

Denon писав:збільшення кута перевертання
Моя думка - це не варіант який розумний для використання проставок.
Олексій
Аватар користувача
звездочет
Повідомлень: 529
З нами з: 03 серпня 2010, 14:23
Ім'я: Дубиняк Ігор
Авто: Штурман
Звідки: Львів, Брюховичі
Контактна інформація:

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення звездочет »

Denon писав:збільшення кута перевертання
А чому ти не поставиш диски з більшим вильотом?
Аватар користувача
khoma
Повідомлень: 357
З нами з: 19 лютого 2007, 11:48
Ім'я: Ростислав
Авто: Mitsubishi L200 2,5TDI "Elvira"
Контактна інформація:

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення khoma »

Правильніше ставити диски з більшим вильотом. Але проставки теж не зле. Маю проставки на зимових колесах.
Розширення колії річ добра, бо машина стає стійкішою і на косогірї і на швидкості в поворотах. Наразі, Богу дєкувати, ступичні підшипники цілі.
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення Alex67 »

khoma писав:Правильніше ставити диски з більшим вильотом. Але проставки теж не зле. Маю проставки на зимових колесах.
Розширення колії річ добра, бо машина стає стійкішою і на косогірї і на швидкості в поворотах. Наразі, Богу дєкувати, ступичні підшипники цілі.
Проставки - збільшення непідресореної маси та зменшення надійності. І якщо в статиці більша колія це +, то в динаміці валкість менше залежить від колії і більше від правильних амортів, у т.ч. малої непідресореної маси.
Олексій
Аватар користувача
Andre
Повідомлень: 365
З нами з: 15 вересня 2010, 20:51
Ім'я: Андрій
Авто: 469, Соренто
Звідки: м. Львів

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення Andre »

Проставки можна в гори встановлювати, а на місто знімати.
Проставки можна зробити з алюмінію.
В лісі, між дерев на дисках з великим мінусом, не дуже добре маневрувати.
Відкручування гайок на проставці - гайки повинні бути в рівень з проставкою, тобто впиратися в площину диска при встановленні.
Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення Denon »

звездочет писав:
Denon писав:збільшення кута перевертання
А чому ти не поставиш диски з більшим вильотом?
Тому шо вже маємо на дві машини 3 комплекти дисків . Не всі мене влаштовують, а не хочеться займатися продай-купи.
Але якшо так подумати, то втрати на продажі одних дисків і покупці інших менші ніж на покупці проставок.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення Denon »

Думав про те, щоб всі диски гарно на машинах дивилися, а не тільки якісь одні :)))
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
uncletafuk
Повідомлень: 168
З нами з: 25 березня 2009, 16:39
Звідки: Тернопіль
Контактна інформація:

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення uncletafuk »

До мінусів, окрім зменшення ресурсу підшипників та збільшення ваги непідресорених мас, варто також віднести:
- збільшення плеча обкату, негативно впливає на керованість + більше зусилля на кермі;
- зменшення ресурсу шкворнів (шарових опор);
- збільшення навантаження на шпильки (болти) кріплення коліс.
Крім того зростає поперечний радіус прохідності, тобто при тому ж кліренсі, машина з ширщою колією швидше сідає на пузо (аналогічно до повздовжнього радіуса, де машина з довшою базою швидше орає роздаткою-рамою при тому ж кліренсі).
Хоча усі недоліки, окрім ваги непідресорених мас, також справедливі і при розширені колії шляхом зміни вильоту дисків.
Востаннє редагувалось 15 липня 2012, 15:57 користувачем uncletafuk, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
ярко
Повідомлень: 528
З нами з: 21 січня 2010, 12:44
Ім'я: ЯРКО
Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення ярко »

uncletafuk писав:До мінусів, окрім зменшення ресурсу підшипників та збільшення ваги непідресорених мас, варто також віднести:
- збільшення плеча обкату, негативно впливає на керованість;
- зменшення ресурсу шкворнів (шарових опор);
- збільшення навантаження на шпильки (болти) кріплення коліс.
Крім того зростає поперечний радіус прохідності, тобто при тому ж кліренсі, машина з ширщою колією швидше сідає на пузо (аналогічно до повздовжнього радіуса, де машина з довшою базою швидше орає роздаткою-рамою при тому ж кліренсі).
Хоча усі недоліки, окрім ваги непідресорених мас, також справедливі і при розширені колії шляхом зміни вильоту дисків.
згідний на всі 100% резюме-якщо розумний ліфт,і нема ризику перевороту-нема потреби у розширенні колії.перше-це безпека і прохідність,а вже друге-естетика. ;)
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
Аватар користувача
khoma
Повідомлень: 357
З нами з: 19 лютого 2007, 11:48
Ім'я: Ростислав
Авто: Mitsubishi L200 2,5TDI "Elvira"
Контактна інформація:

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення khoma »

А хтось може пояснити поняття "непідресорна маса" та особливості з цим повязані?
Rulya
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 175
З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
Ім'я: Rulya
Авто: Люська, Вишенка

Re: Розширення колії проставками + і -

Повідомлення Rulya »

В прямом смысле все что под рессорами, пружинами (мост, ступицы, колеса и т.д.)
Відповісти