Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення tad100 »

AM писав:Ось ще одне мудре питання мене почало мучити. Я зробив ліфт підвіски і змінив діаметр коліс з 30,5" до 32,8". Колія звузилась. Чи змінилось в машини при цьому плече обкатки?
Тепер щоб зкомпенсувати негативні наслідки по бокових кренах мені би треба було змінити віліт дистків з +46 десь до 0 а то і -5. Тоді плече обкатки зміниться і суттєво. Як це відобразиться де факто на керованості автомобіля? Розумію що підвищаться ще й навантаження на вузли підвіски.
Виходячи з двох попередніх питань - чи вартує мені міняти диски?
Пробував читати тут, але не зовсім поняв http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0% ... 0.BD.D0.B0.
Плече обкатки в тебе змінилось, але не за рахунок ліфта а за рахунок збільшення діаметру коліс, додавши виліт ти його ще збільшиш, це відобразиться на роботі підшипників кулка, навантаженях на шарові, але як не дивно має позитивно вплинути на роботу рульового та керованість. Любі зміни призводять до скорішого зношення вузлів, але для тебе це не критично, бо основною причиною зношення є не зміна геометрії а какери, які ти полюбляеш. На зміну колії забий, вона в тебе незначна, просто мізерна, передня і задня підвіска незалежна + можливо в тебе не розвал коліс а свал і тоді вона в тебе розширилась.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Аватар користувача
Dikiy
Повідомлень: 249
З нами з: 04 вересня 2006, 15:44
Авто: LR Discovery1
Звідки: Kiev-Brovary
Контактна інформація:

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення Dikiy »

Очень доходчиво о вылете, плече обкатки и их влиянии:

http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/view ... =50&t=1347

http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/obsc ... zniv.htm#7
LR Discovery1 2,5TDi 1993 3дв R380
dikiy.io.ua
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення AM »

Dikiy писав:Очень доходчиво о вылете, плече обкатки и их влиянии:

http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/view ... =50&t=1347

http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/obsc ... zniv.htm#7
Спаибо. Получается, таки что при увеличении резины нужно увеличивать вылет в сторону минуса для того, чтоб небыло дополнительных нагрузок на ходовой
Микола STARyy
Повідомлень: 412
З нами з: 30 липня 2009, 22:43
Ім'я: Микола Васильович
Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення Микола STARyy »

AM писав: Спаибо. Получается, таки что при увеличении резины нужно увеличивать вылет в сторону минуса для того, чтоб небыло дополнительных нагрузок на ходовой
Виліт треба збільшувати, щоб не погіршилась керованість, а нагрузки зростуть обов"язково.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Відповісти