Перша поїздка УАЗа

Мандри та Експедиції, наші та не наші. Хто куди хоче поїхати. Хто як де покатався, засів і вибрався
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Olexiy
Повідомлень: 163
З нами з: 11 вересня 2014, 02:00
Ім'я: Олексій
Авто: УАЗ-31512 i Opel Kadett 1.6 sedan
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення Olexiy »

Мій УАЗ, коли купив, був штатний, колхози мости, нормальний двигун, правильно налштований карбюратор і тд. Тобто, самий що не є штатний УАЗ, яким їздив аккуратно "дєдушка" . по трасі брав 16 літрів. Сумніваюсь, що можна менше витягнути. якщо і можна, то лятрів 14-15, а то теж не є гуд. На рахунок дизеля, от я собі поставив, самий простий 2,5 літри. Вчора їздив в Волосянку, на Захар Беркут. В машині я, дружина, двоє малих і ще 4 дорослих. Всю дорогі повним газом, тобто, тапку в підлогу і дир-дир-дир. Плюс не глушив на перекурах і коли шашлик робили, щоб тепло було. спалив 30-35 літрів дизелю сокарівського. Десь 8 літрів на сотню вийшло. Це я до того, що як легкий сімейний зелений туризм - машина гуд. Місця багато, вантажопідйомність на висоті, прохідність доволі не погана. Плюс не шкода дурачка включити і якісь ланцюги приварити до бампера чи ще щось собі в гаражі бавитись з ним, коли душа бажає свята. А от для змагань і оффроаду я б на дизель навряд би переробляв. Бо якщо все робити правильно, то по баблу і нервам реально простіше вийде взяти нормальний джип і його підтримувати, ніж трахатись з УАЗом і тим конструктором, що буде.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення AM »

В мене на 35х тапках КМ2 теж по тррасі 16-16,5 літрів бензину абе 20,5-21 л газу. Перевіряв неодноразово при швидкості 80-90 км на год. Думаю, якщо б резина буда 30" розхід був би менший, але ніколи такою не їздив. По місту не заміряв, але залежить від стилю їзди.
Микола STARyy
Повідомлень: 412
З нами з: 30 липня 2009, 22:43
Ім'я: Микола Васильович
Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення Микола STARyy »

Нормально заряджений акумулятор повинен показувати 12.6в.
У 417-х моторів дуже поширена вада - посадочне місце під стартер зміщене на 1.5-2мм назовні.
Поки новий бендикс ще крутить, але дуже недовго.
Лікується спилюванням одного боку носка, наклепуванням пластини з другого і розпилюванням отворів кріплення. Ну або заміною кожуха зчеплення.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення climber »

пишуть що в морози добре ручкою покрутити щоб масло розбовталося або навіть бензину стакан плюснути в двигун з вечора.
Markus
Повідомлень: 100
З нами з: 22 березня 2012, 23:28
Ім'я: Маркіян
Авто: Уаз 3151

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення Markus »

Перш за все хочу про 200 грн в 100літровий бак , моя порада проста якщо є змога одноразово залити 50-60 літрів бензи і так весь час підтримувати ,з власного досвіду знаємо коли бенза закінчиться на затяжному підйомі або критичному боковому крені коли щось пролітаєш то може бути не весело. Абсолютно погоджуюся з Маріком про повний привід: по перше про нагрузку на задній міст який і так вразливий ,а по друге навіть в мороз на трасі вкручувати хаби приємніше ніж під водою змішаною з льодом і болотом в той самий мороз коли неочікувано провалися під лід в на перший погляд *маленькій* калюжці і засів по самі мости) Уаз машина примхлива і деталь яка вчора була поміняна не дає гарантії що ти її через 15 хв на бездоріжжі не поламаєш... Зламатися може абсолютно все і до цього потрібно бути готовим, бо ламається в самий не відповідний момент. Ну і звісно охрестити машину правильно :twisted: Коротка інструкція: для цього попросити Маріка і Дядька Зуба ;) і поїхати з ними по *лайту* без лебідки в Любінський карєр дядько Зуб покаже пару* калюж* з твердним дном :lol: типу :*заїхав задом-виїхав за нефіг* (на цьому місці подяка особисто дядьку Зубу) та і в загальному побачити всю красу Любінського лісу, піску, болота і води , для УАЗа не найдеш кращої посвяти :!: :!: Удачі на бездоріжжі і щоб техніка не підводила ;)
Мені чотирнадцять минало я на уазі ставив тормоза
Аватар користувача
bugan
Повідомлень: 1403
З нами з: 02 червня 2015, 14:58
Ім'я: Andriy
Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення bugan »

Всі говорять, що УАЗ ломається. Але після експедиції по Карпатах на УАЗіку Андрія "АМ" практика показала що Патруль і Прадо менш витривалі.
Під сидячий зад долар не засунеш.
Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення climber »

ламаються всі, деякі самі, а деякі треба ламати, щоб зломити. але ми докладем зусиль і таки вломимо усе, рано чи пізно...
Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення pilgrim »

bugan писав:Всі говорять, що УАЗ ломається. Але після експедиції по Карпатах на УАЗіку Андрія "АМ" практика показала що Патруль і Прадо менш витривалі.
по мне то это была не практика а исключение из правил ;)

ЗЫ
да и как уже правильно писали сломать можно что угодно ... просто некоторые машины ломаются просто потому что запчасти говно ... а некоторые потому что их ломают намеренно ...
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення robosol »

хм... цікаво як то в одній поїздці на одній дорозі одні ломали "намеренно" а другим повезло не зламатися незважаючи на "просто потому что запчасти говно". щось тут Паша якось не сходиться це твердження.
совпаденіє? ... ;)
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення AM »

pilgrim писав: ЗЫ
да и как уже правильно писали сломать можно что угодно ... просто некоторые машины ломаются просто потому что запчасти говно ... а некоторые потому что их ломают намеренно ...
Справді ламаються всі. ПРосто в кожній машині є слабкі місця, про які слід памятати і зважати на них. Наприклад доволі часто спостерігав як на патрулях в глибокому болоті забивались дєрьмом радіатори і після першої глибокої калабані із болотом вони починали грітись , а добути його звідтам не просто.
В уаза є свої, і про них треба памятати.
Але ламаються всі.
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення robosol »

В данному випадку можу сказати одне, респект Андрію за те що знає слабкі і сильні сторони своєї техніки, і може проїхати той же маршрут без поломок, де супер надійні порозкладалися :)
Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення climber »

тому цей спорт і є цікавий, що в ньому залізо - то тільки третина справи. далі третина - це знання і досвід. а ще третина - це везіння...
Аватар користувача
_!Ostap!_
Повідомлень: 159
З нами з: 23 листопада 2010, 10:44
Ім'я: Ostap
Авто: MPS

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення _!Ostap!_ »

Охх, яка наболівша тема, чи ломається уаз))) рік їздив на уазіку, ніц не вломив, і в карпатах і на кордон і на боржаву і на пікуй, і біля львова по усяким там королівським лісам і по карєрах і по сихівському лісі де тільки мене не було на тому уазіку. Але тут є нюанс я їздок акуратний, і якщо є як обїхати калюжу я таки її обїжаю ;) за уазом слідкувати треба добре, все вчасно шприцувати, міняти деталі одразу якщо десь якийсь люфт появився і не чекати до останнйого, і тоді усе буде супер 8-)
Що до морозів, у мене бобік заводився у -19, правда приходилось стартером по крутити трошки і бензин підкачати.
Аватар користувача
gladun
Повідомлень: 388
З нами з: 03 лютого 2013, 11:28
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення gladun »

bugan писав:Сьогодні підїхав Павло "krust" і спробували на його акумуляторі завести УАЗіка. Те саме. Маслає але важко. Правда через декілька спроб вдалося завести але тільки на 3 секунди, а потім усі спроби були марними.
перевірте пусковий зазор , повітряна заслонка після холодного старту має привідкритися на 6,4-6,8 мм. як що три секунти поробив, значіть заслонка не відкривається як належить і перелив, збагачена суміш. мінералку замініть хочаб на зиму на півс...хочаби, шось трошки дась полекшання. ато мені уаз нагадує ваз класику, манерою заводки в мороз... тіки в жигулю карб озон з 5,5 мм пускового зазору...солекс 3,5 десь, кому цікаво, та тут мабудь таких машин немає :) :D
Аватар користувача
gladun
Повідомлень: 388
З нами з: 03 лютого 2013, 11:28
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121

Re: Перша поїздка УАЗа

Повідомлення gladun »

gladun писав:
bugan писав:Сьогодні підїхав Павло "krust" і спробували на його акумуляторі завести УАЗіка. Те саме. Маслає але важко. Правда через декілька спроб вдалося завести але тільки на 3 секунди, а потім усі спроби були марними.
перевірте пусковий зазор , повітряна заслонка після холодного старту має привідкритися на 6,4-6,8 мм. як що три секунти поробив, значіть заслонка не відкривається як належить і перелив, збагачена суміш. мінералку замініть хочаб на зиму на півс...хочаби, шось трошки дась полекшання. ато мені уаз нагадує ваз класику, манерою заводки в мороз... тіки в жигулю карб озон з 5,5 мм пускового зазору...солекс 3,5 десь, кому цікаво, та тут мабудь таких машин немає :) :D
(а потім усі спроби були марними ) бо перелив бензини, мокра свіча не дась іскри.
Відповісти