Перша поїздка УАЗа
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
-
- Повідомлень: 163
- З нами з: 11 вересня 2014, 02:00
- Ім'я: Олексій
- Авто: УАЗ-31512 i Opel Kadett 1.6 sedan
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Перша поїздка УАЗа
Мій УАЗ, коли купив, був штатний, колхози мости, нормальний двигун, правильно налштований карбюратор і тд. Тобто, самий що не є штатний УАЗ, яким їздив аккуратно "дєдушка" . по трасі брав 16 літрів. Сумніваюсь, що можна менше витягнути. якщо і можна, то лятрів 14-15, а то теж не є гуд. На рахунок дизеля, от я собі поставив, самий простий 2,5 літри. Вчора їздив в Волосянку, на Захар Беркут. В машині я, дружина, двоє малих і ще 4 дорослих. Всю дорогі повним газом, тобто, тапку в підлогу і дир-дир-дир. Плюс не глушив на перекурах і коли шашлик робили, щоб тепло було. спалив 30-35 літрів дизелю сокарівського. Десь 8 літрів на сотню вийшло. Це я до того, що як легкий сімейний зелений туризм - машина гуд. Місця багато, вантажопідйомність на висоті, прохідність доволі не погана. Плюс не шкода дурачка включити і якісь ланцюги приварити до бампера чи ще щось собі в гаражі бавитись з ним, коли душа бажає свята. А от для змагань і оффроаду я б на дизель навряд би переробляв. Бо якщо все робити правильно, то по баблу і нервам реально простіше вийде взяти нормальний джип і його підтримувати, ніж трахатись з УАЗом і тим конструктором, що буде.
Re: Перша поїздка УАЗа
В мене на 35х тапках КМ2 теж по тррасі 16-16,5 літрів бензину абе 20,5-21 л газу. Перевіряв неодноразово при швидкості 80-90 км на год. Думаю, якщо б резина буда 30" розхід був би менший, але ніколи такою не їздив. По місту не заміряв, але залежить від стилю їзди.
-
- Повідомлень: 412
- З нами з: 30 липня 2009, 22:43
- Ім'я: Микола Васильович
- Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
- Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7
Re: Перша поїздка УАЗа
Нормально заряджений акумулятор повинен показувати 12.6в.
У 417-х моторів дуже поширена вада - посадочне місце під стартер зміщене на 1.5-2мм назовні.
Поки новий бендикс ще крутить, але дуже недовго.
Лікується спилюванням одного боку носка, наклепуванням пластини з другого і розпилюванням отворів кріплення. Ну або заміною кожуха зчеплення.
У 417-х моторів дуже поширена вада - посадочне місце під стартер зміщене на 1.5-2мм назовні.
Поки новий бендикс ще крутить, але дуже недовго.
Лікується спилюванням одного боку носка, наклепуванням пластини з другого і розпилюванням отворів кріплення. Ну або заміною кожуха зчеплення.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Перша поїздка УАЗа
пишуть що в морози добре ручкою покрутити щоб масло розбовталося або навіть бензину стакан плюснути в двигун з вечора.
Re: Перша поїздка УАЗа
Перш за все хочу про 200 грн в 100літровий бак , моя порада проста якщо є змога одноразово залити 50-60 літрів бензи і так весь час підтримувати ,з власного досвіду знаємо коли бенза закінчиться на затяжному підйомі або критичному боковому крені коли щось пролітаєш то може бути не весело. Абсолютно погоджуюся з Маріком про повний привід: по перше про нагрузку на задній міст який і так вразливий ,а по друге навіть в мороз на трасі вкручувати хаби приємніше ніж під водою змішаною з льодом і болотом в той самий мороз коли неочікувано провалися під лід в на перший погляд *маленькій* калюжці і засів по самі мости) Уаз машина примхлива і деталь яка вчора була поміняна не дає гарантії що ти її через 15 хв на бездоріжжі не поламаєш... Зламатися може абсолютно все і до цього потрібно бути готовим, бо ламається в самий не відповідний момент. Ну і звісно охрестити машину правильно Коротка інструкція: для цього попросити Маріка і Дядька Зуба і поїхати з ними по *лайту* без лебідки в Любінський карєр дядько Зуб покаже пару* калюж* з твердним дном типу :*заїхав задом-виїхав за нефіг* (на цьому місці подяка особисто дядьку Зубу) та і в загальному побачити всю красу Любінського лісу, піску, болота і води , для УАЗа не найдеш кращої посвяти Удачі на бездоріжжі і щоб техніка не підводила
Мені чотирнадцять минало я на уазі ставив тормоза
- bugan
- Повідомлень: 1403
- З нами з: 02 червня 2015, 14:58
- Ім'я: Andriy
- Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Перша поїздка УАЗа
Всі говорять, що УАЗ ломається. Але після експедиції по Карпатах на УАЗіку Андрія "АМ" практика показала що Патруль і Прадо менш витривалі.
Під сидячий зад долар не засунеш.
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Перша поїздка УАЗа
ламаються всі, деякі самі, а деякі треба ламати, щоб зломити. але ми докладем зусиль і таки вломимо усе, рано чи пізно...
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Перша поїздка УАЗа
по мне то это была не практика а исключение из правилbugan писав:Всі говорять, що УАЗ ломається. Але після експедиції по Карпатах на УАЗіку Андрія "АМ" практика показала що Патруль і Прадо менш витривалі.
ЗЫ
да и как уже правильно писали сломать можно что угодно ... просто некоторые машины ломаются просто потому что запчасти говно ... а некоторые потому что их ломают намеренно ...
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Перша поїздка УАЗа
хм... цікаво як то в одній поїздці на одній дорозі одні ломали "намеренно" а другим повезло не зламатися незважаючи на "просто потому что запчасти говно". щось тут Паша якось не сходиться це твердження.
совпаденіє? ...
совпаденіє? ...
Re: Перша поїздка УАЗа
Справді ламаються всі. ПРосто в кожній машині є слабкі місця, про які слід памятати і зважати на них. Наприклад доволі часто спостерігав як на патрулях в глибокому болоті забивались дєрьмом радіатори і після першої глибокої калабані із болотом вони починали грітись , а добути його звідтам не просто.pilgrim писав: ЗЫ
да и как уже правильно писали сломать можно что угодно ... просто некоторые машины ломаются просто потому что запчасти говно ... а некоторые потому что их ломают намеренно ...
В уаза є свої, і про них треба памятати.
Але ламаються всі.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Перша поїздка УАЗа
В данному випадку можу сказати одне, респект Андрію за те що знає слабкі і сильні сторони своєї техніки, і може проїхати той же маршрут без поломок, де супер надійні порозкладалися
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Перша поїздка УАЗа
тому цей спорт і є цікавий, що в ньому залізо - то тільки третина справи. далі третина - це знання і досвід. а ще третина - це везіння...
Re: Перша поїздка УАЗа
Охх, яка наболівша тема, чи ломається уаз))) рік їздив на уазіку, ніц не вломив, і в карпатах і на кордон і на боржаву і на пікуй, і біля львова по усяким там королівським лісам і по карєрах і по сихівському лісі де тільки мене не було на тому уазіку. Але тут є нюанс я їздок акуратний, і якщо є як обїхати калюжу я таки її обїжаю за уазом слідкувати треба добре, все вчасно шприцувати, міняти деталі одразу якщо десь якийсь люфт появився і не чекати до останнйого, і тоді усе буде супер
Що до морозів, у мене бобік заводився у -19, правда приходилось стартером по крутити трошки і бензин підкачати.
Що до морозів, у мене бобік заводився у -19, правда приходилось стартером по крутити трошки і бензин підкачати.
Re: Перша поїздка УАЗа
перевірте пусковий зазор , повітряна заслонка після холодного старту має привідкритися на 6,4-6,8 мм. як що три секунти поробив, значіть заслонка не відкривається як належить і перелив, збагачена суміш. мінералку замініть хочаб на зиму на півс...хочаби, шось трошки дась полекшання. ато мені уаз нагадує ваз класику, манерою заводки в мороз... тіки в жигулю карб озон з 5,5 мм пускового зазору...солекс 3,5 десь, кому цікаво, та тут мабудь таких машин немаєbugan писав:Сьогодні підїхав Павло "krust" і спробували на його акумуляторі завести УАЗіка. Те саме. Маслає але важко. Правда через декілька спроб вдалося завести але тільки на 3 секунди, а потім усі спроби були марними.
Re: Перша поїздка УАЗа
(а потім усі спроби були марними ) бо перелив бензини, мокра свіча не дась іскри.gladun писав:перевірте пусковий зазор , повітряна заслонка після холодного старту має привідкритися на 6,4-6,8 мм. як що три секунти поробив, значіть заслонка не відкривається як належить і перелив, збагачена суміш. мінералку замініть хочаб на зиму на півс...хочаби, шось трошки дась полекшання. ато мені уаз нагадує ваз класику, манерою заводки в мороз... тіки в жигулю карб озон з 5,5 мм пускового зазору...солекс 3,5 десь, кому цікаво, та тут мабудь таких машин немаєbugan писав:Сьогодні підїхав Павло "krust" і спробували на його акумуляторі завести УАЗіка. Те саме. Маслає але важко. Правда через декілька спроб вдалося завести але тільки на 3 секунди, а потім усі спроби були марними.