як я це розумів то до кожної батареї має йти 2 шланги - один з гарячою водою від котла, який іде на вхід батареї, а інший з обраткою, куди виходить вихід з батареї, який входить в котел. Таким чином тягнеш по всій хаті 2 шланги, до яких де треба чіпляєш радіатори. Мені здається так ефективніше, бо при тій схемі що показана на фоці виходить що з радіатора вже дещо охолоджена вода попадає в трубу, яка несе її до наступного радіатора, де вона знову охолодиться. І так з кожним радіатором теплоносій буде ставати холодніший і останній радіатор буде холодний.pooh писав:Так а нафіга тоді регулятори на батареях.
По твоїй технології, то якщо ти закриєш одну батарею. То вся циркуляція зупиниться. І в котлі буде бабах.один вихід, один вхід
Пріколи
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Re: Пріколи
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Пріколи
Кароче моя теорія... Тут діє правило Кірхгофа (аналогічно так як і елекротехніці). Згідо з цим воді легше буде потекти по прямій трубі, ніж петляти по батареї через краніки. Але якогось фіга вода тече по батареї (я вам вірю). Значить шось має бути (по логіці зменшення діаметру на прямій трубі чи її муфтах). Гуглимо ... фігак
Байпас – это, как правило, обыкновенный отрезок трубы, который монтируют между подводящей трубой (подачей) и обраткой. Диаметр этой трубы меньше диаметра основных труб (подачи и обратки). Монтаж байпаса в однотрубной системе отопления, нужен лишь в том случае, когда возникает необходимость установки терморегулятора, но, как правило, байпас ставят всегда, так как при замене или ремонте радиатора отопления не потребуется полностью отключать систему отопления и сливать воду (теплоноситель) с системы отопления. А достаточно будет перекрыть краны перед радиатором и вода (теплоноситель) будет беспрепятственно проходить по байпасу.
Re: Пріколи
Зі шкільного курсу фізики ми пам"ятаємо, що гаряче рухається вверх, а холодне вниз. Оскільки радіатор розмішений ВИЩЕ труби, то холодна вода з радіатора полюбе опуститься вниз (в трубу), будучи витісненою більш гарячою водою (з труби)
Система, що показана на малюнку не буде працювати тільки у одному випадку: якщо її перевернути догориногами - холодна вода не буде витіснятися гарячою з труби.
Система, що показана на малюнку не буде працювати тільки у одному випадку: якщо її перевернути догориногами - холодна вода не буде витіснятися гарячою з труби.
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Пріколи
Система опалення замкнута, і тут це не спрацьовує.Ma®io писав:Зі шкільного курсу фізики ми пам"ятаємо, що гаряче рухається вверх, а холодне вниз
Re: Пріколи
Астрономы, у меня панельный дом и труба идет сбоку от радиатора
Re: Пріколи
Хай буде так. Тоді велике питання як в мене вдома от уже 30 років батареї гріють....max писав:Система опалення замкнута, і тут це не спрацьовує.Ma®io писав:Зі шкільного курсу фізики ми пам"ятаємо, що гаряче рухається вверх, а холодне вниз
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Пріколи
магія
- Alex_L
- Повідомлень: 607
- З нами з: 17 червня 2008, 21:31
- Ім'я: Олександр
- Авто: Колись був ARO 10.4, Daihatsu ROCKY F75 2.8TD, BMW 315 E21
- Звідки: Львів
Re: Пріколи
Така схема використовується в системах с природньою циркуляцією або з циркуляційним насосом малоі потужності. Якщо поставити потужний насос, тоді дійсно поток піде по шляху найменшого опору і батарея не буде достатньо прогріватись. А в великих мережах, як наприклад будинок або особняк все прогрівається досить рівномірно. Нарахунок циркуляції ще один ньюанс, зараз всі повально ставлять термоголовки,в один пречудовий (для майстрів, які це потім ремонтують) момент стається така халепа, що всі термоголовки в системі закриті а котел гріє воду в самому собі... як правило після кількох таких халеп теплообмінник котла розриває. От така фігня, малята
Re: Пріколи
Молодці модератори що не чистять цю цікаву тему. Дай Боже їм здоровля і многая літа!
Re: Пріколи
Alex а ви майстер по опаленню?
- nick2121
- Повідомлень: 586
- З нами з: 15 травня 2006, 21:30
- Ім'я: Микола
- Авто: УАЗ 3164
- Звідки: Львів, Україна
Re: Пріколи
Вперше побачив таке
для тих, хто не розуміє
для тих, хто не розуміє
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Пріколи
это у нас где-то? ... в Израиле такие на всех парковках стоят ... что бы не заезжали со стороны выезда.nick2121 писав:Вперше побачив таке
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
- nick2121
- Повідомлень: 586
- З нами з: 15 травня 2006, 21:30
- Ім'я: Микола
- Авто: УАЗ 3164
- Звідки: Львів, Україна
Re: Пріколи
не знаю де, просто перший раз в житті фото такої штуки побачив. В Ізраїлі на жаль не бувpilgrim писав:это у нас где-то? ... в Израиле такие на всех парковках стоят ... что бы не заезжали со стороны выезда.nick2121 писав:Вперше побачив таке