Центр Львова закрутять у кільце

Обговорення всіх питань пов'язаних і не пов’язаних з темою 4х4
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Відповісти
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Центр Львова закрутять у кільце

Повідомлення Volodymyr »

Нова схема руху передбачає платний проїзд проспектом Свободи

«Львівавтодор» розробив концепцію організації руху транспорту в центрі Львова, яка передбачає зміну схем проїзду, облаштування низки нових парковок та пішохідних зон. Концепція може бути впроваджена, якщо її погодять депутати міськради та міська комісія з безпеки дорожнього руху.

Як розповів ZAXID.NET начальник відділу «Інститут стійких транспортних систем» ЛКП «Львівавтодор» та автор проекту Олег Шмід, головною ідеєю концепції є створення малого транспортного кільця навколо центральної частини Львова, яке має суттєво розвантажити сам центр та зробити зручний проїзд автомобілів по кільцю.

Згідно з концепцією, основний рух навколо центру має бути організований проти годинникової стрілки по вулицях Городоцькій, Богдана Лепкого, Університетській, Словацького, Стефаника, Грушевського, Саксаганського, Франка, Винниченка, Данила Галицького та Гонти, аби по цих вулицях транспорт рухався максимально швидко і без заторів.
Схема малого транспортного кільця. Червоними стрілками позначений основний рух, синіми – смуги громадського транспорту, оранжевими – периферійний рух (натисніть для збільшення)
Схема малого транспортного кільця. Червоними стрілками позначений основний рух, синіми – смуги громадського транспорту, оранжевими – периферійний рух (натисніть для збільшення)
«Всюди мають бути дві смуги руху в цьому напрямку. Якщо ширина вулиці дозволяє, мають бути смуги і в протилежному напрямку. Наприклад, у протилежному напрямку має бути рух по Городоцькій, де є чотири смуги, але не може бути на вул. Винниченка, де лише дві смуги, –зазначив Шмід. – Є місця, наприклад, на вул. Винниченка, Гонти, Лепкого, Шухевича, де двосторонній рух в одному напрямку зараз неможливий, але є ідеї, як це змінити без особливих проблем».

Від кільця, згідно з концепцією, мають розходитись магістральні вулиці: Кривоноса, Чорновола, Городоцька, Листопадового Чину, Дорошенка, Франка, Костя Левицького та Личаківська.

«Об’їзд центру має бути максимально швидким і привабливим для водіїв. Можливість проїзду через центр залишиться. Але треба організувати рух так, щоб автомобілі могли швидше проїхати по малому транспортному кільцю, ніж по усталених маршрутах через проспект Свободи чи через ланцюжки вузеньких вулиць, на кшталт Ліста, Банківської, Костюшка», – вважає Олег Шмід. Таким чином, переконаний автор концепції, вдасться прибрати затори на проспекті Свободи та сусідніх вулицях.

У внутрішніх межах кільця, згідно з концепцією, має бути організований рух в протилежний бік – тими вулицями, на яких він є традиційним. Але при цьому цей рух повинен мати периферійне значення. За годинниковою стрілкою автомобілі зможуть проїхати по вул. Городоцькій, Гавришкевича, Підвальній, площах Митній, Соборній, вул. Князя Романа, Фредра та невеликих вулицях, які є всередині малого транспортного кільця.

На вул. Гонти та Університетській має зберегтися виділена смуга для громадського транспорту, який рухається по малому транспортному кільцю за годинниковою стрілкою. Автор концепції пропонує збільшити число виділених смуг для громадського транспорту в межах кільця: вони мають з’явитися на другому боці проспекту Свободи, пл. Галицькій, вул. Князя Романа і на найвужчих ділянках вул. Івана Франка. Вулиця Дорошенка в межах від проспекту Свободи до Головної пошти повністю повинна бути віддана громадському транспорту.

Організація основних транспортних потоків по малому кільцю, на думку Шміда, дасть змогу зробити пішохідними вулиці Ференца Ліста, Банківську, Наливайка, Тиктора, Фурманську, Нижанківського та створити велосипедне кільце навколо старого міста. Додамо, що зараз пішохідними у Львові є площа Ринок та прилеглі вулиці, а також вул. Курбаса і проїзд Крива Липа.
Жовтим кольором позначені діючі пішохідні зони, зеленим – проектовані (натисніть для збільшення)
Жовтим кольором позначені діючі пішохідні зони, зеленим – проектовані (натисніть для збільшення)
Транзитний рух через центр буде збережений, але концепція передбачає скорочення варіантів проїзду. «Машини мають рухатися за чітко визначеними маршрутами. Заїхати в центр можна буде по чотирьох вулицях, а виїхати – по шістьох. Єдиною вулицею, яка нестиме на собі всі потоки транзиту через центр, буде проспект Свободи, тому на розгляд громадськості й депутатів буде пропонуватися ідея платного в’їзду на проспект Свободи для приватного транспорту», – розповідає Шмід.

Зокрема, автор концепції вважає за доцільне встановити плату в 10 грн за проїзд через проспект Свободи. При цьому автомобілі не будуть робити зупинки для здійснення оплати, гроші будуть зніматися в автоматичному режимі з «електронного гаманця» при зчитуванні камерою номера автомобіля. Однак таке нововведення може вступити в силу лише в тому разі, якщо за нього проголосують депутати міськради.

Шмід також додав, що у подальшій перспективі можливе сполучення відокремлених зараз північної і південної тролейбусних мереж. Для цього треба пропустити тролейбус через вул. Князя Романа, пл. Галицьку і проспект Свободи в один бік і через проспект Шевченка, вул. Саксаганського та Костомарова – в інший.

Концепція також передбачає створення нових платних паркінгів. «Всередині малого кільця не має залишатися жодної можливості припаркувати автомобілі безкоштовно. Пільги можуть бути тільки для мешканців та для автомобілів, які розвантажують товар. Безкоштовно можна паркуватися в нічний час», – вважає керівник «Інституту стійких транспортних систем».

Крім того, за словами Олега Шміда, в майбутньому мають бути облаштовані підземні паркінги на під’їздах до малого транспортного кільця – на вул. Винниченка, схилах Високого Замку, за ринком «Добробут», в районі ЛНУ ім. Франка, Цитаделі та площі Петрушевича, а також багаторівневий наземний паркінг на вул. Вороного.

Як наголосив Олег Шмід, пропонована схема наразі є загальною концепцією і вона має пройти низку обговорень на громадських слуханнях, депутатських комісіях та міській комісії з безпеки дорожнього руху. У разі, якщо концепцію погодять відповідні інстанції, то, спираючись на неї, будуть розробляти принципи організації руху на конкретних вулицях.


http://zaxid.net/news/showNews.do?tsent ... Id=1387997
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Центр Львова закрутять у кільце

Повідомлення Katonych »

http://lviv.samopomich.ua/vybory2015lviv/oleg-shmid/

Радник з питань велоінфраструктури.

Ясно-понятно. Навіть дивно, чому не запропонував просто заборонити автомобілі у львівській області, "шоб нєповадно біло".
"Хочєтся взять і ує....ь"(с)
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Центр Львова закрутять у кільце

Повідомлення Katonych »

ps. якшо кому цікава тема трафіку - дуже раджу от таку книжку - http://www.mann-ivanov-ferber.ru/books/ ... k/traffic/
Tom Vanderbilt, "Traffic: Why We Drive the Way We Do (and What It Says About Us) "

Те, шо пан, придумавший той концепт з кільцем, таку книжку не читав - я думаю буде зрозуміло вже після першої-другої глави.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Центр Львова закрутять у кільце

Повідомлення Volodymyr »

Рфшення Шміта це синонім не логічності та та безпрактичності. Таке враження що в гонитві за пішоходно-лісапедним піаром апсолютно нехтуються потреби автовласнмків. Останні рішення по велодоріжкам це якісь транспорті висери.

Що до книжки. Люлина взагалі пробувала користуватись автотранспортом в центрі чи живе в паралельній велопішохідній реальності. Замість заохочнь не користуватись авто на користь іншого пересування - суцільний примітив у вигляді заборон. Тупий, совковий шлях під еврошпалерами.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
bugan
Повідомлень: 1403
З нами з: 02 червня 2015, 14:58
Ім'я: Andriy
Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Центр Львова закрутять у кільце

Повідомлення bugan »

Може ще Полтву в центрі відкриють :P
Під сидячий зад долар не засунеш.
Аватар користувача
nick2121
Повідомлень: 586
З нами з: 15 травня 2006, 21:30
Ім'я: Микола
Авто: УАЗ 3164
Звідки: Львів, Україна

Re: Центр Львова закрутять у кільце

Повідомлення nick2121 »

Слів немає... хоча є:
https://www.youtube.com/watch?v=9tOPbkzpjV4
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Центр Львова закрутять у кільце

Повідомлення Volodymyr »

Яка кореляція останніх двох постів з темою?
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Відповісти