Де купити б/у гірський велосипед.

Обговорення всіх питань пов'язаних і не пов’язаних з темою 4х4
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
gladun
Повідомлень: 388
З нами з: 03 лютого 2013, 11:28
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення gladun »

11217538_476238195869182_5791056968098074597_n.jpg
gladun писав:ось шо я тобі скажу. я нв\а весні в 2014 купив собі жт в драйв спорт за 300 баксів новий. там іде і по нині за ці гроші слабенька начинка за ці гроші, на альтусі. але то ше хороша, бо є ще гірша ,дешева ... і як що ти думаєш що 300 баксів то нормальна ціна для велика, то ти помиляєшся, 300 баксів то дєшовка, але краща дєшовка . за рік мені нічо не поламалось, за два роки я намотав 2300 тис. але купуючи ровера навіть за 1000 баксів ти маєш знати що треба часто чистити зірки і мити ланц ,змазувати мастилом за 200 гр мензурка в 120 гр. тобто що хочу сказати. скільки б ровер не коштував, він буде їхати тоді коли його гарно обслуговувати. я не спорю, в дорощому скажим за 500дол стоїть касета на 8-9за 400гр ,а не трищотка, і відповідно дорогий ланц за 500гр задній перемикач вже за 800-900гр, але пройде воно ве не довше того шо за 300дол в якого стоїть трищотка на 7 зірок за 280гр, ланц за 300 гр, перемикач за 500гр . просто різниця в тому, що в 8-9 касетах повишена на 12 зубів, а в 7 трищотці на 14 зубів, тобто на касеті швидше їдеш по трасі, шосе. за 2000 км я замінив зірки задні і ланцюг, бо як би ти не мастив не мив воно всеодно зношується за 2000. на мою думку переплачувати нема сенсу. хіба за ради перемекачів там скажим на деоре або ікстішні , то надійно буде. але як що доглядати і змащувати коліщата в альтусі , то і воно послужить. бо навіть в деоре треба чистити. шо ше , в жт є хороша ціна на велосипеди з дисковими тормозами, ніколи не дивись на вібрецкові... тормоз там ставлять промакс механіка буде в ту ціну, колодки вв5 авід, доречі я ганяю по різних дорогах і пісках. і спуски то ті колодки стерлися й но на 60 поц. дисковий тормоз досить сильний, ти зупиниш двома ручками ровер практично моментально, також потрібно відрегульовувати інколи, я за два роки десь чотири раза налаштовував. бо одна колодка не рухома як у гідравліці обі рухаються. ну і ще втулки, раз в 800-1000 перебрати всі треба , оба колеса обовязково, з підшибниками касети або трищотки. каретку не рухав ще, а шо її розбирати, вона на промах ,купань не мала.
Аватар користувача
gladun
Повідомлень: 388
З нами з: 03 лютого 2013, 11:28
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення gladun »

а пр б\у я взагалі говорити не хочу. зачастую вони вже вбиті. колись я також хотів б\у, але пошукавши їх у всьому львові і подивився, я сказав собі , що на тому барахлі їздити не буду
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення max »

Пару доповнень (аксіом) до вижченаписаного. Зібрати по запчастинам - завжди дорожче ніж купити новий. Зібрати по запчастинам - тре шарити, щоб зробити правильний ровер, і не наколхозити (хто шарить як вибрати довжину ходу вилки під конкретну раму?). Тріщоток не існує, є втулка, є касета (зірочки заді). 7 звйоздочок заді не будуть сумісні з 8-9-10 касетами, якщо купляти - то відразу хоча на 8. Все зношується, як скоро - залежить від умов експлуатації та вчасного сервісу. Довговічність нелінійно корелює з ціною (напр. ланцюг за 200 грн пройде 2-3 тис км, ланцюг за 600 грн пройде 3-5 тис км, 3 шт по 200 грн = 600грн пройдуть 6-9 тис км). 8 більш надійне ніж 9-10-11, бо грубше і більше. Тормоза потрібні в горах на довгих спусках, все решта не складно тормозити чимось дешевим. Да краще відразу взяти диски, якщо не взяти відразу - то потім при бажанні прийдеться міняти ще й втулки, або ж і раму. Вилка яка працює - це 350 і більше долярів, все шо нижче - муляжі і зайва вага. Але саме головне їздити, краще їздити за 300 долярів, ніж не їздити за 1000 :) І взагалі, 300-350 ровер для початку - саме воно. Бо нема сенсу тратити фіг зна на шо великі кгроші, якщо незнаєш чи переросте воно в щось більше для тебе ніж виїзди за пивом, а якщо переросте - то в що? Може запре їздити шосе, а може даунхіл. Краще покататися на чомусь дешевому, роздуплитися, а потім думати, ну і потім вже дурних питань не виникатиме.
Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення climber »

про 2000 і заміну касети. я купляв ровер новим і їздить він 4 роки. в тиждень їду від 20 до 100 км. за рік точно тисяча. і ніяких замін кареток. накат по місту і третина по болотах і горах. змащування нерегулярне. касети зроду не мив. єдине що маю два ланци і раз на рік ставлю той що коротший ( менше розтягнувся). не погоджуюся що касета вмре за 2000 км. це як на деу і шевролє кожні двадцять тис летять кулаки рульових. але так не повинно бути.
Аватар користувача
звездочет
Повідомлень: 529
З нами з: 03 серпня 2010, 14:23
Ім'я: Дубиняк Ігор
Авто: Штурман
Звідки: Львів, Брюховичі
Контактна інформація:

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення звездочет »

Все таки буду брати новий. Думаю цей http://m.drive-sport.com.ua/goods/51516/848252.html, найбільше подобається. Але не знаю чи знайду. Треба питатись.
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення max »

звездочет писав:Все таки буду брати новий. Думаю цей http://m.drive-sport.com.ua/goods/51516/848252.html, найбільше подобається. Але не знаю чи знайду. Треба питатись.
Якщо хочеш ще можу підказати. В цьому варіанті є пару мінусів:

1) Касета на Касета: Sunrace 7Sp, 14-34T, це означає що втулка не сумісна з касетами на 8, 9 або 10 зірочок. Серед обладнання на 7 зірочок малий вибір і воно має початковий рівень. Реально є де вибрати вже в системах на 8-9 зірочок. Як купиш на 7 - то в майбутньому небуде можливості замінити на щось краще без заміни втулки, монеток (перемикачів), ланцюга, перемикача і може ще системи. Тому краще брати на 8 швидкостей, її легко мож буде поміняти на 8 кращого класу, або на 9 (там втулка вже сумісна буде).
2) Перемикачі: Shimano EF-51 EZ Fire Plus, 7 Speed. Про 7 швидкостей вже говорили. Далі їх мінус в тому що це моноблоки (перемикач і тормоз в одному корпусі). Захочиш інші тормоза (гідравліку, чи кращу механіку) - треба буде міняти ще й перемикачі, захочиш інші перемикачі\систему - треба буде міняти тормозні ручки.

Я так глянув їх пропозиції вверх по ціні - вже чудовий варіант виходить оцей: http://drive-sport.com.ua/goods/51516/757714.html - аваланч 3.0. З плюсів перед тим шо ти хтів - це:
1) все обладнання на 9 швидкостей, клас Alivio (не гоночний, але вже норм по сумісності і живучості, колись таке мав - нарікань небуло),
2) Вилка краща набагато.
3) Тормоза - гідравліка (нетреба ніфіга регулювати, і ефективніші в рази)
Ну і решта там трохи відрізняється в кращу сторону.

Щиро рекомендую взяти аваланч 3.0, там 60 доларів різниці в ціні, но це вже буде ровер який сам по собі буде їхати чудово + він добре підходить до майбутніх апгрейдів (якщо такі будуть). Сурйозно не економ тут, воно того дійсно варте :)
Аватар користувача
krust
Повідомлень: 548
З нами з: 24 жовтня 2013, 21:13
Ім'я: Павлік
Авто: Deep 4WD , SUBARU Legacy
Контактна інформація:

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення krust »

Спіши Ігорко бо завтра вже та акція кінчається!
Аватар користувача
звездочет
Повідомлень: 529
З нами з: 03 серпня 2010, 14:23
Ім'я: Дубиняк Ігор
Авто: Штурман
Звідки: Львів, Брюховичі
Контактна інформація:

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення звездочет »

Тих що нема на сайті в наявності немає взагалі. Хіба в інших магазинах шукати. Продавець запропонував як варіант цей
http://m.drive-sport.com.ua/sg.php?id=973563. Хіба полазити по інших магазинах львова і подивитись що там є. Або може хтось привезе з польщі. Треба взнавати.
Аватар користувача
звездочет
Повідомлень: 529
З нами з: 03 серпня 2010, 14:23
Ім'я: Дубиняк Ігор
Авто: Штурман
Звідки: Львів, Брюховичі
Контактна інформація:

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення звездочет »

Або ці два варіанти http://drive-sport.com.ua/goods/971933.html
http://drive-sport.com.ua/goods/973564.html. Не знаю, чи буду в майбутньому тюнінгувати цей велосипед. Якщо за рік 1000 км наїжджу буде добре. Що скажеш мах?
Аватар користувача
gladun
Повідомлень: 388
З нами з: 03 лютого 2013, 11:28
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення gladun »

max писав:
звездочет писав:Все таки буду брати новий. Думаю цей http://m.drive-sport.com.ua/goods/51516/848252.html, найбільше подобається. Але не знаю чи знайду. Треба питатись.
Якщо хочеш ще можу підказати. В цьому варіанті є пару мінусів:

1) Касета на Касета: Sunrace 7Sp, 14-34T, це означає що втулка не сумісна з касетами на 8, 9 або 10 зірочок. Серед обладнання на 7 зірочок малий вибір і воно має початковий рівень. Реально є де вибрати вже в системах на 8-9 зірочок. Як купиш на 7 - то в майбутньому небуде можливості замінити на щось краще без заміни втулки, монеток (перемикачів), ланцюга, перемикача і може ще системи. Тому краще брати на 8 швидкостей, її легко мож буде поміняти на 8 кращого класу, або на 9 (там втулка вже сумісна буде).
2) Перемикачі: Shimano EF-51 EZ Fire Plus, 7 Speed. Про 7 швидкостей вже говорили. Далі їх мінус в тому що це моноблоки (перемикач і тормоз в одному корпусі). Захочиш інші тормоза (гідравліку, чи кращу механіку) - треба буде міняти ще й перемикачі, захочиш інші перемикачі\систему - треба буде міняти тормозні ручки.

Я так глянув їх пропозиції вверх по ціні - вже чудовий варіант виходить оцей: http://drive-sport.com.ua/goods/51516/757714.html - аваланч 3.0. З плюсів перед тим шо ти хтів - це:
1) все обладнання на 9 швидкостей, клас Alivio (не гоночний, але вже норм по сумісності і живучості, колись таке мав - нарікань небуло),
2) Вилка краща набагато.
3) Тормоза - гідравліка (нетреба ніфіга регулювати, і ефективніші в рази)
Ну і решта там трохи відрізняється в кращу сторону.

Щиро рекомендую взяти аваланч 3.0, там 60 доларів різниці в ціні, но це вже буде ровер який сам по собі буде їхати чудово + він добре підходить до майбутніх апгрейдів (якщо такі будуть). Сурйозно не економ тут, воно того дійсно варте :)
все воно так. Але касета на 7 і є трищотка , так навіть називають в інет магазинах, вже 8 касета , втулки інші і на той що 7 не поставиш 8 бо 7 на різьбу. Але то таке, мій на 7 але перемикач розрахований на 8 перемикань, лагцюг за 200 я викинув за 500 км хоть і обслуговував часто, і чудово підійшов по мануалу 8 швидкосний sramомский з замком. Степень зносу касети і ланцюга напряму залежить від типу дороги(то вже для попереднього посту) так як я їжджу по пісчаних дорогах то і зїдає швидше,хоть після поїздки чищу. На мене різниці дуже між 7 і 8 нема , хіба втулка.
Щодо тормозів. Поїздивши по місту ....навіть для міста дисковий тормоз і ніякі вібрейки, тут навіть не в машинах справа, а в самих пішоходах, що люблять зненацька повернути в таою сторону а ти їдеш собі 15 -20км год. А коло машин їдеш 25 з горки і 48 куда там на вібрейках.
Аватар користувача
gladun
Повідомлень: 388
З нами з: 03 лютого 2013, 11:28
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення gladun »

Mаксу. А то хіба не один ланцюг що на 7, що на 8 швидкостей ? Грубший 7.1 мм як що не помиляюсь. Тобто що 7 , що 8 ... Хіба втулка краща в 8. Десь я читав як правильно міняти ланцюги. Це три ланцюга по колу на кожне коло 600 км. В кінці викидуєш касету і три ланци, а можи ще і систему як що розтяжку ланца прощолкаєш.
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення max »

звездочет писав:Або ці два варіанти http://drive-sport.com.ua/goods/971933.html
http://drive-sport.com.ua/goods/973564.html. Не знаю, чи буду в майбутньому тюнінгувати цей велосипед. Якщо за рік 1000 км наїжджу буде добре. Що скажеш мах?
Ну ЖТ по моїм критеріям не попадає, бо 7 скоростей і вилка там ну зовсім недуже (переважно всі роблять на 80-100 ходу для кк, а там шось типу 60). Mongoose SWITCHBACK EXPERT 27.5 - зовсім непоганий варіант, думаю можна брати. Оті два мунгуза мають кулка на 27.5 що вроді як трохи новий стандарт, щось середнє між 26 і найнером (29). Так як тобі колись прийдеться міняти покришки, а може ще захочеш вилку - то я глянув по наявності комплектуючих на 27.5, їх менше десь в 2 рази ніж для 26-х коліс, але більше навіть ніж на 29, тому думаю проблеми з детальками в майбутньому не буде. + коли появлялися найнери - то всі казали що на них краще долаються нерівності за рахунок більших коліс, але якщо наприклад 29 не хардтейл, а підвіс - то велике колесо заді конструктивно обмежує хід задньої підвіски, тому мабуть 29 таки не перехопили популярнісь над 26-ми роверами, і тут зробили 27.5 - мабуть як компроміс.
Сама фірма мунгус вважається доброю. Осьо їхній райдер на їхніх роверках на відіо :)
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення max »

gladun писав:Mаксу. А то хіба не один ланцюг що на 7, що на 8 швидкостей ? Грубший 7.1 мм як що не помиляюсь. Тобто що 7 , що 8 ... Хіба втулка краща в 8. Десь я читав як правильно міняти ланцюги. Це три ланцюга по колу на кожне коло 600 км. В кінці викидуєш касету і три ланци, а можи ще і систему як що розтяжку ланца прощолкаєш.
Так глянув, є ланцюги суто на 7, є суто на 8, а є на 7-8 (таких більшість), мабуть таки нема особливої різниці. По втулках: на 7 - це нижній сегмент ціни і якості (причому цілої групи обладнання (перемикачі, монетки, зірочки, занцюги)), на 8 вже є вибір, ну і сумісність за касетами на 8, 9, 10. Теж читав що правильно міняти ланцюги поколу. Ідея в тому що ланцюг розтягується і розбиває зірочки, тому 3 ланцюга по 600 км розтягнуться в тричі менше ніж один на 1800 км, і відповідно менше розібють зірочки, так система і касета проживуть довше. Хоча я так ніколи не робив, просто міняю десь раз в сезон (від сезона залежить) касету і ланцюг, беру дорожчі срамовські (вони ходять довше). А дехто взагалі як ланц забрудниться - то ровер новий купує :)
Аватар користувача
gladun
Повідомлень: 388
З нами з: 03 лютого 2013, 11:28
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення gladun »

max писав:
gladun писав:Mаксу. А то хіба не один ланцюг що на 7, що на 8 швидкостей ? Грубший 7.1 мм як що не помиляюсь. Тобто що 7 , що 8 ... Хіба втулка краща в 8. Десь я читав як правильно міняти ланцюги. Це три ланцюга по колу на кожне коло 600 км. В кінці викидуєш касету і три ланци, а можи ще і систему як що розтяжку ланца прощолкаєш.
Так глянув, є ланцюги суто на 7, є суто на 8, а є на 7-8 (таких більшість), мабуть таки нема особливої різниці. По втулках: на 7 - це нижній сегмент ціни і якості (причому цілої групи обладнання (перемикачі, монетки, зірочки, занцюги)), на 8 вже є вибір, ну і сумісність за касетами на 8, 9, 10. Теж читав що правильно міняти ланцюги поколу. Ідея в тому що ланцюг розтягується і розбиває зірочки, тому 3 ланцюга по 600 км розтягнуться в тричі менше ніж один на 1800 км, і відповідно менше розібють зірочки, так система і касета проживуть довше. Хоча я так ніколи не робив, просто міняю десь раз в сезон (від сезона залежить) касету і ланцюг, беру дорожчі срамовські (вони ходять довше). А дехто взагалі як ланц забрудниться - то ровер новий купує :)
ще забув доповнити, що велосипед той що за 300 дол то ще не найгірше в виборі. Бо є таке барахло що аж дивитись противно, ну так щоб більш зрозуміло то иі що перекидка коштує там в районі 80 гр.

Я про то що в мого того що на фото вище перекидка дивився коштує 500 гр. Тому не вважаю, що мій велосипед хоть і з вилкою 67 ходу , хоть з 7 зірок , не є самий шерпотреб, а міжіншим 300 дол коштує. Спору нема, як би я мав 400 дол, можи і мав, але не міг позволити тоді. Тому, змирився з 7 зірками,з альтусом комплектом, сам перебрав підшибники і він легко йде. Доречі в дайв спорті як купляти, то тпеба відразу перебирати, вони там мало змазки дають в китаї, й но чуть капнули щоб з магазину виїхати 100 км.
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Де купити б/у гірський велосипед.

Повідомлення Alex67 »

max писав: Хоча я так ніколи не робив, просто міняю десь раз в сезон (від сезона залежить) касету і ланцюг, беру дорожчі срамовські (вони ходять довше). А дехто взагалі як ланц забрудниться - то ровер новий купує :)

Це 8, 9 чи 10? Бо я замінив на 8 систему і ланцюг один раз за 7 чи вісім років, і точно поза 10к пробігу. А касета далі працює і ніц їй не бракує. Правда змазую ланцюг регулярно, сухий не кручу. Чи ти за сезон 10к на ровері робиш?
Олексій
Відповісти