Чи варто брати ниву.
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Чи варто брати ниву.
Народ поможіть з питанням. Я розгубився, то хотів брати таврію, то жигульку, але завжди подобалися Ниви. Подобалися - це добре, але слід врахувати фінансові можливості. Отож в мене питання чи дорого коштує ремонт, обслуга Ниви в середньому? Ниву б брав в середноьму 86-90 років. Питання розходу (бензину) не стоїть, розумію що на цьому не зекономиш.
Чекаю на суттєву допомогу.
Чекаю на суттєву допомогу.
-
- Повідомлень: 38
- З нами з: 11 грудня 2004, 21:36
- Ім'я: Юра
- Авто: Passat B4 TDI, Nissan Terrano2 TDI
- Звідки: Львів
Привіт! В мене були всі з цих машин, тому зможу їх порівняти.
Кожна з цих машин має своє призначення.
Нива 86-90 років коштує приблизно так як таврія 2003-2005 років в доброму стані та і та відповідно.Таврію знайти буде неважко, а добру ниву нелегко.
В ремонті таврія буде в декілька разів ( в 3-4рази) дешевша від ниви.
Таврія набагато комфортніша і зручніша в маневруванні, нива важча в маневруванні і гірша в комфорті. Тут ставим + для таврії.
Розхід палива - різниця між нивою і таврією - 3-4 літри!!!(+ знову для таврії)
Кузов набагато міцніший у ниви(і жигулів), при краш - тестах з таврії мало що залишається, велика небезпека для водія при зіткненні, бо запаска під капотом(тут великий + для ниви).
В таврії дуже добрі тормоза.
Ціни на деякі запчастини до ниви досить високі (= цінам на легкові VW чи OPEL)(тут+ для таврії і жигулів).Напр. робочий торм. циліндр ниви = 20$.
До ниви досить дорогі кузовні деталі.
Ходова ниви набагато складніша від таврії і жигулів, потребує набагато частішого догляду, але й ходить набагато довше.
Нива важча, таврію зносить вітром (тут + для ниви).
Таврією зручно при відповідній гумі їздити зимою( за рах\к ваги і вузьких коліс). На ниві їздити зимою треба дуже обережно.
Але звичайно про всі мінуси ниви можна забути, якщо треба заїхати куди тобі заманеться(ліс, гори, болота і т.д.), стрибнути на високий бордюр, або обїхати довгу пробку, зимою при акуратному керуванні на ниві почуваєшся набагато впевненіше. Багато інформації про ниви ти знайдеш в Технічці в рубриці "Нивоводам".
Якщо будеш мати конкретні запитання - передзвони: 80679105650 Юра.
Кожна з цих машин має своє призначення.
Нива 86-90 років коштує приблизно так як таврія 2003-2005 років в доброму стані та і та відповідно.Таврію знайти буде неважко, а добру ниву нелегко.
В ремонті таврія буде в декілька разів ( в 3-4рази) дешевша від ниви.
Таврія набагато комфортніша і зручніша в маневруванні, нива важча в маневруванні і гірша в комфорті. Тут ставим + для таврії.
Розхід палива - різниця між нивою і таврією - 3-4 літри!!!(+ знову для таврії)
Кузов набагато міцніший у ниви(і жигулів), при краш - тестах з таврії мало що залишається, велика небезпека для водія при зіткненні, бо запаска під капотом(тут великий + для ниви).
В таврії дуже добрі тормоза.
Ціни на деякі запчастини до ниви досить високі (= цінам на легкові VW чи OPEL)(тут+ для таврії і жигулів).Напр. робочий торм. циліндр ниви = 20$.
До ниви досить дорогі кузовні деталі.
Ходова ниви набагато складніша від таврії і жигулів, потребує набагато частішого догляду, але й ходить набагато довше.
Нива важча, таврію зносить вітром (тут + для ниви).
Таврією зручно при відповідній гумі їздити зимою( за рах\к ваги і вузьких коліс). На ниві їздити зимою треба дуже обережно.
Але звичайно про всі мінуси ниви можна забути, якщо треба заїхати куди тобі заманеться(ліс, гори, болота і т.д.), стрибнути на високий бордюр, або обїхати довгу пробку, зимою при акуратному керуванні на ниві почуваєшся набагато впевненіше. Багато інформації про ниви ти знайдеш в Технічці в рубриці "Нивоводам".
Якщо будеш мати конкретні запитання - передзвони: 80679105650 Юра.
І, як на мене робиш помилку, бо Таврія це засіб для пересування, а НИВА- це щось для душі. В ремонті вона не дуже дорожча від Жигулів (за вийнятком тих вузлів яких на останніх нема), але зате, яке поле для вдосконалення (себе і машини). Я мав Москвич, Жигулі і НИВУ. На останній вже 4,5 року і дуже з того радий. Ще один аогумент- дружина, яка зараз щодня їздить НИВОЮ при пропозиції поміняти на Таврію безапеляційно покрутила пальцев коло виска.Demyan писав:ДУЖЕ ДЯКУЮ!!!! я ще не отримував такої змістовної відповіді на жодному з форумів. Аналізуючи все, беручи до уваги, всетаки вирішую брати Таврію.
Lalus
- Lony
- Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 230
- З нами з: 05 вересня 2005, 12:42
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Згідна на всі 100%!!!lalus писав:І, як на мене робиш помилку, бо Таврія це засіб для пересування, а НИВА- це щось для душі. В ремонті вона не дуже дорожча від Жигулів (за вийнятком тих вузлів яких на останніх нема), але зате, яке поле для вдосконалення (себе і машини). Я мав Москвич, Жигулі і НИВУ. На останній вже 4,5 року і дуже з того радий. Ще один аогумент- дружина, яка зараз щодня їздить НИВОЮ при пропозиції поміняти на Таврію безапеляційно покрутила пальцев коло виска.Demyan писав:ДУЖЕ ДЯКУЮ!!!! я ще не отримував такої змістовної відповіді на жодному з форумів. Аналізуючи все, беручи до уваги, всетаки вирішую брати Таврію.
Нива - позашляховик, а значить ти не залежиш від прокладених доріг, а напрямок руху вибираєш сам Позашляховик - це свобода!
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Покупка жипа - это "билет в один конец".
На простую машину уже не пересядешь.
На простую машину уже не пересядешь.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
-
- Повідомлень: 38
- З нами з: 11 грудня 2004, 21:36
- Ім'я: Юра
- Авто: Passat B4 TDI, Nissan Terrano2 TDI
- Звідки: Львів
Я особисто їжджу зараз на переробленій ниві і дуже нею задоволений, якщо машина тобі потрібна не для роботи, а час від часу десь поїхати, тут ще варто подумати, що взяти. Зрештою, тут як завжди, все впирається в гроші. Гарну таврію не знайдеш нижче 2000. Можна взяти ниву з гарним кузовом, але із вбитим всім решта за 1000 і за 1000 привести її до ладу. Як кажуть наші східні сусіди: "Нива - это большой конструктор для настоящих мужчин".Так що варто ще добре подумати - на наших розбитих дорогах на чому дешевше їздити. При достатніх фінансах ниві можна додати і комфорту і зручності в керуванні. Головне - збери якнайбільше інформації і вибери ту машину, яка тобі до душі і по кошельку.
- olegas
- Повідомлень: 228
- З нами з: 21 жовтня 2005, 19:40
- Ім'я: Олег
- Авто: 2x4 :(
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Юро, а можна з цього місця детальніше?yurafoxtrot писав:При достатніх фінансах ниві можна додати і комфорту і зручності в керуванні.
Бо я, поїздивши рік на Ниві - спочатку серійній, потім переробленій, починаю всерйоз замислюватися над тим, чи не продати її нафіг - бо "кудись" вдається виїхати досить рідко, а по міських наших дорогах її так ковбасить, що пригадується означення "Табуретка" зі словника Bravo...
Я хлопців на Пасічній вже разів п'ять питав, що можна зробити, щоб її трохи "зм'якшити", але вони все про філософію розказують...
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Поменяй амортизаторы и, возможно, пружиныпригадується означення "Табуретка" зі словника Bravo...
що можна зробити, щоб її трохи "зм'якшити",
и будет тебе счастье
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
я ж не сказал - "родные новые".Пардон, а на що саме поміняти, якщо ставили всі нові, коли переробляли ходову? Чи поміняти, як Карлсон шкарпетки - з лівого боку на правий, а з правого - на лівий?
Помягче поставь. Поищи от других машин, от самурая, например, или еще от чего.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
-
- Повідомлень: 38
- З нами з: 11 грудня 2004, 21:36
- Ім'я: Юра
- Авто: Passat B4 TDI, Nissan Terrano2 TDI
- Звідки: Львів
Нива - короткобазна машина і піднята стає дуже жорстка.
Щоб змякшити - зняти проставки під пружини задні(якщо є), Васьки ставили ам-ри на зад від газелі - в них довгий хід. Якщо є проставки під пружини - амортизатори завжди у витягнутому положенні і тому не працюють. Отже - покласти в багажник мішок з піском( нагрузити зад) і нива стане цілком комфортна. Поставити гідропідсилювач, поставити третє кріплення роздатки - і маєш комфорт. Росіяни ставлять на зад ам-ри від Тойоти.
А взагалі - жорсткий офф-роуд і комфорт - речі несумісні.
Щоб змякшити - зняти проставки під пружини задні(якщо є), Васьки ставили ам-ри на зад від газелі - в них довгий хід. Якщо є проставки під пружини - амортизатори завжди у витягнутому положенні і тому не працюють. Отже - покласти в багажник мішок з піском( нагрузити зад) і нива стане цілком комфортна. Поставити гідропідсилювач, поставити третє кріплення роздатки - і маєш комфорт. Росіяни ставлять на зад ам-ри від Тойоти.
А взагалі - жорсткий офф-роуд і комфорт - речі несумісні.
- olegas
- Повідомлень: 228
- З нами з: 21 жовтня 2005, 19:40
- Ім'я: Олег
- Авто: 2x4 :(
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Ну, сподіваюсь, нас не поб'ють за оф-топік.
Після того я вже взагалі перестав щось розуміти - якщо з такою нібито жорсткою підвіскою машинка так присідає із навантаженням (а там сукупно і 300 кг не було), то що буде, якщо поставити м'якші амортизатори? Зрозуміло, що арки треба вирізати і ззаду, але схоже, пошук оптимального рішення обіцяє бути довгим, коштовним і марудним...
Та я не дуже плачу за диваном і DVD-програвачем у салоні, але переважно тою Нивою мені доводиться мотатися містом і "налегку", а такі поїздки вже просто перетворюються в сеанс розтряски нутрощів і скреготання зубів...
Дякую. Без гідропідсилювача мені в принципі, поки незле живеться. А от із задніми амортизаторами я щось справді ніяк не можу розібраться. Погоджуюсь, що коли зад нагружений, вона значно менше колдибаситься. Але скажімо, коли я посадив назад 3 чоловік, а весь багажник заклав наплечниками, то попри всі 4 амортизатори від газелі + пружини з проставками, мені машина майже сіла на підкрильники (задні арки не вирізані). Довелося знімати наварку і їхати на рідних нивівських колесиках, бо інакше гума черкала на кожному повороті, ямці чи горбочку.yurafoxtrot писав:Нива - короткобазна машина і піднята стає дуже жорстка.
Щоб змякшити - зняти проставки під пружини задні(якщо є), Васьки ставили ам-ри на зад від газелі - в них довгий хід. Якщо є проставки під пружини - амортизатори завжди у витягнутому положенні і тому не працюють. Отже - покласти в багажник мішок з піском( нагрузити зад) і нива стане цілком комфортна. Поставити гідропідсилювач, поставити третє кріплення роздатки - і маєш комфорт. Росіяни ставлять на зад ам-ри від Тойоти.
Після того я вже взагалі перестав щось розуміти - якщо з такою нібито жорсткою підвіскою машинка так присідає із навантаженням (а там сукупно і 300 кг не було), то що буде, якщо поставити м'якші амортизатори? Зрозуміло, що арки треба вирізати і ззаду, але схоже, пошук оптимального рішення обіцяє бути довгим, коштовним і марудним...
А взагалі - жорсткий офф-роуд і комфорт - речі несумісні.
Та я не дуже плачу за диваном і DVD-програвачем у салоні, але переважно тою Нивою мені доводиться мотатися містом і "налегку", а такі поїздки вже просто перетворюються в сеанс розтряски нутрощів і скреготання зубів...