Хочу на серйозне трофі

Обговорення всіх питань пов'язаних і не пов’язаних з темою 4х4
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Повідомлення Katonych »

Роман_Луаз писав:До речі. Замовлення на жпс приймаєш?
Написав в приватні
Роман_Луаз
Повідомлень: 26
З нами з: 07 жовтня 2003, 08:01
Звідки: Львів

Повідомлення Роман_Луаз »

JOB писав:
Роман_Луаз писав:А коли доїдемо до болота - буде на чому зїздити за трактором:)
Роман я так зрозумів ти будеш 29 лютого на танкодромі?
Буду але глядачем. Може квитки почну продавати:)
Розібрав апарат вщент. Поставив примусове блокування переднього дифа (для довідки-заднє блокування штатне, міжосьовий привід жорсткий). Тепер маю чудо - повний жорсткий привід на всі чотири. Блокування диференціалів вмикаються тумблером, - електросервопривід пліз.
Забембався капіталити культовий запорівський мотор. Спочатку хотів його на фіг викинути поставити ваз, далі захцяв гольфівський дизель, а потім назад полюбив чахлика-повітряника: дуже вже він пасує до Волинянки. А стиль понад усе.
Чи може хто знає, де лежить новий (або майже) блок до запорівської 40-ки? Бо шукаю-шукаю...
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

Ну може встигниш до тріалу.?Ну яж старався ,а ти глядачем. Як це тріал без БМВ - цеж гвоздь програми і гордість України. Дивитися не буде на що. А конкретніше який треба блок двигуна від якої то машини?
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Роман_Луаз
Повідомлень: 26
З нами з: 07 жовтня 2003, 08:01
Звідки: Львів

Повідомлення Роман_Луаз »

Довбуш писав:А конкретніше який треба блок двигуна від якої то машини?
Нє-а не встигну. Ніяк. Бо обмаль часу, ремонт в квартирі нарешті закінчую і планів громадьйо по Луазу. А зате потім... всім стояти.
А блок я шукаю від Запорожця 40 к.с. Не випускають вже тих моторів давно, але я хочу знайти новий блок або двигун з правдивим невеликим пробігом.
Про перегрів відразу. На Луазі такої проблеми не існує, є лише певні проблеми з перегрівом у пілота:), бо я перед тим болотцем зняв ремінь вентилятора, щоб не бризкало багнюкою по мотору. А про охолодженя забув... Ефект приблизно якби в Ниви перед стартом злити тосол, далеко б не заїхав.
А ти по двигуну пройшовся в Ниві? Чи тільки колеса впихуєш неуставні і шайби підкладаєш щоб до неба діставати? А про блок дифа на Ниві то дуже цікаво, я щось і не чув такого. Що за вєщ? Десь в інтернеті є?
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

Роман_Луаз писав:
Довбуш писав: Роман написав,

А ти по двигуну пройшовся в Ниві? Чи тільки колеса впихуєш неуставні і шайби підкладаєш щоб до неба діставати? А про блок дифа на Ниві то дуже цікаво, я щось і не чув такого. Що за вєщ? Десь в інтернеті є?
По двигуну.
Поршня та шатуни від двигла 1.7.
Спортивний розподілвал - Тольяті,клапана Форд Скорпіо,розрізна шестерня,зубчато - гідравлічний натягач ланцюга,повна хонінговка- підганяння по вазі вузлів- колінвал,маховик,поршня,шатуни,повна геометрія блоку та головки. Змінено посадочні місця в головці ,змінено проходи,полірований колектор - впускний.Бронзові втулки клапанів,титанові шайби,новий збільшеного об"єму радіатор ,електричний вентилятор,генератор від інжекторної Ниви - 80 Ампер,новий редуктор,нові привода,Апгрейд зчеплення . (на Руні мій двигун порвав щеплення від Тайги довгої.) - типу колеса стоять - а двигун крутив.
У всіх коробках,мостах та роздатці - мастило Кестрол - повна синтетика.В двигуні Кестрол RS 0-W - 40/- (Гоночне.)
Амортизатори Коні - з регулюванням мягкості - з заду - гідравлічно газові,з переду Монро 4х4 Адвеншин - газові,колеса типу МТ - 225\75 -15 - "траншейо копальні."

Карбюратор спортивний ще з Тольяті не приїхав - від вісімки троха замало- бенза нормально не всмоктується- а влітає як з компресора.
Ітоги- тяга на низах супер,ривок - вісімки плачуть.
Блокування підганяють дискове під старий редуктор - коефіцієнт спрацювання при буксування 75 % зчеплення.

Арки порізав дупу підняв,ще морду залишилося підняти. і поставити шнорхель.От і все . Тепер у мого конє - десь під 120-130 Л.С.

Залишилася Лебідка і якор - і можна сміло в Тундру.
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Повідомлення Katonych »

Довбуш писав: Тепер у мого конє - десь під 120-130 Л.С.
А як міряв ? Чи то "емпіричні розрахунки" ?
Гість

Повідомлення Гість »

Katonych писав:
Довбуш писав: Тепер у мого конє - десь під 120-130 Л.С.
А як міряв ? Чи то "емпіричні розрахунки" ?
РОЗРАХУНКИ ІНЖЕНЕРНІ!
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Повідомлення Katonych »

Anonymous писав:
Katonych писав:
Довбуш писав: Тепер у мого конє - десь під 120-130 Л.С.
А як міряв ? Чи то "емпіричні розрахунки" ?
РОЗРАХУНКИ ІНЖЕНЕРНІ!
А ти в курсі, що зелені бризговики від Sparco піднімають потужність на 2-2.5 відсотка ?

:)
Гість

Повідомлення Гість »

Katonych писав:
Anonymous писав:
Katonych писав:
Довбуш писав: Тепер у мого конє - десь під 120-130 Л.С.

А ти в курсі, що зелені бризговики від Sparco піднімають потужність на 2-2.5 відсотка ?

:)
П-ж і провокація такого не буває- воно швидкість зменшують в мене таких нема такщо не надо котить баклажани на моєго конє. :evil:
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Повідомлення Katonych »

Anonymous писав:таких нема такщо не надо котить баклажани на моєго конє. :evil:
Буду котити, допоки не перестанеш писати незалогінившись !
Роман_Луаз
Повідомлень: 26
З нами з: 07 жовтня 2003, 08:01
Звідки: Львів

Повідомлення Роман_Луаз »

Довбуш писав:По двигуну.
Поршня та шатуни від двигла 1.7.
Спортивний розподілвал - Тольяті,клапана Форд Скорпіо,розрізна шестерня,зубчато - гідравлічний натягач ланцюга,повна хонінговка- підганяння по вазі вузлів- колінвал,маховик,поршня,шатуни,повна геометрія блоку та головки. Змінено посадочні місця в головці ,змінено проходи,полірований колектор - впускний.Бронзові втулки клапанів,титанові шайби,новий збільшеного об"єму радіатор ,електричний вентилятор,генератор від інжекторної Ниви - 80 Ампер,новий редуктор,нові привода,Апгрейд зчеплення . (на Руні мій двигун порвав щеплення від Тайги довгої.) - типу колеса стоять - а двигун крутив.
У всіх коробках,мостах та роздатці - мастило Кестрол - повна синтетика.В двигуні Кестрол RS 0-W - 40/- (Гоночне.)
Амортизатори Коні - з регулюванням мягкості - з заду - гідравлічно газові,з переду Монро 4х4 Адвеншин - газові,колеса типу МТ - 225\75 -15 - "траншейо копальні."

Карбюратор спортивний ще з Тольяті не приїхав - від вісімки троха замало- бенза нормально не всмоктується- а влітає як з компресора.
Ітоги- тяга на низах супер,ривок - вісімки плачуть.
Блокування підганяють дискове під старий редуктор - коефіцієнт спрацювання при буксування 75 % зчеплення.

Арки порізав дупу підняв,ще морду залишилося підняти. і поставити шнорхель.От і все . Тепер у мого конє - десь під 120-130 Л.С.

Залишилася Лебідка і якор - і можна сміло в Тундру.

НУ ТИ ДАВ!
Знімаю шляпу. Буде цікаво подивитись
Alex_e
Повідомлень: 19
З нами з: 27 червня 2003, 13:09
Звідки: г. Киев
Контактна інформація:

Re: Хочу на серйозне трофі

Повідомлення Alex_e »

Katonych писав:Бо тепер є на чому.

Зображення
Катоныч, это вещь!!!
Молодец, машинка симпатишная.
А какие у нее мосты?
Есть ли блокировки?

И самое главное, если не секрет скоко она там тянет, денег.
Відповісти