Написав в приватніРоман_Луаз писав:До речі. Замовлення на жпс приймаєш?
Хочу на серйозне трофі
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
-
- Повідомлень: 26
- З нами з: 07 жовтня 2003, 08:01
- Звідки: Львів
Буду але глядачем. Може квитки почну продавати:)JOB писав:Роман я так зрозумів ти будеш 29 лютого на танкодромі?Роман_Луаз писав:А коли доїдемо до болота - буде на чому зїздити за трактором:)
Розібрав апарат вщент. Поставив примусове блокування переднього дифа (для довідки-заднє блокування штатне, міжосьовий привід жорсткий). Тепер маю чудо - повний жорсткий привід на всі чотири. Блокування диференціалів вмикаються тумблером, - електросервопривід пліз.
Забембався капіталити культовий запорівський мотор. Спочатку хотів його на фіг викинути поставити ваз, далі захцяв гольфівський дизель, а потім назад полюбив чахлика-повітряника: дуже вже він пасує до Волинянки. А стиль понад усе.
Чи може хто знає, де лежить новий (або майже) блок до запорівської 40-ки? Бо шукаю-шукаю...
- Довбуш
- Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 174
- З нами з: 23 червня 2003, 21:25
- Ім'я: Юрко
- Звідки: NYC - Brooklyn
Ну може встигниш до тріалу.?Ну яж старався ,а ти глядачем. Як це тріал без БМВ - цеж гвоздь програми і гордість України. Дивитися не буде на що. А конкретніше який треба блок двигуна від якої то машини?
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
-
- Повідомлень: 26
- З нами з: 07 жовтня 2003, 08:01
- Звідки: Львів
Нє-а не встигну. Ніяк. Бо обмаль часу, ремонт в квартирі нарешті закінчую і планів громадьйо по Луазу. А зате потім... всім стояти.Довбуш писав:А конкретніше який треба блок двигуна від якої то машини?
А блок я шукаю від Запорожця 40 к.с. Не випускають вже тих моторів давно, але я хочу знайти новий блок або двигун з правдивим невеликим пробігом.
Про перегрів відразу. На Луазі такої проблеми не існує, є лише певні проблеми з перегрівом у пілота:), бо я перед тим болотцем зняв ремінь вентилятора, щоб не бризкало багнюкою по мотору. А про охолодженя забув... Ефект приблизно якби в Ниви перед стартом злити тосол, далеко б не заїхав.
А ти по двигуну пройшовся в Ниві? Чи тільки колеса впихуєш неуставні і шайби підкладаєш щоб до неба діставати? А про блок дифа на Ниві то дуже цікаво, я щось і не чув такого. Що за вєщ? Десь в інтернеті є?
- Довбуш
- Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 174
- З нами з: 23 червня 2003, 21:25
- Ім'я: Юрко
- Звідки: NYC - Brooklyn
По двигуну.Роман_Луаз писав:Довбуш писав: Роман написав,
А ти по двигуну пройшовся в Ниві? Чи тільки колеса впихуєш неуставні і шайби підкладаєш щоб до неба діставати? А про блок дифа на Ниві то дуже цікаво, я щось і не чув такого. Що за вєщ? Десь в інтернеті є?
Поршня та шатуни від двигла 1.7.
Спортивний розподілвал - Тольяті,клапана Форд Скорпіо,розрізна шестерня,зубчато - гідравлічний натягач ланцюга,повна хонінговка- підганяння по вазі вузлів- колінвал,маховик,поршня,шатуни,повна геометрія блоку та головки. Змінено посадочні місця в головці ,змінено проходи,полірований колектор - впускний.Бронзові втулки клапанів,титанові шайби,новий збільшеного об"єму радіатор ,електричний вентилятор,генератор від інжекторної Ниви - 80 Ампер,новий редуктор,нові привода,Апгрейд зчеплення . (на Руні мій двигун порвав щеплення від Тайги довгої.) - типу колеса стоять - а двигун крутив.
У всіх коробках,мостах та роздатці - мастило Кестрол - повна синтетика.В двигуні Кестрол RS 0-W - 40/- (Гоночне.)
Амортизатори Коні - з регулюванням мягкості - з заду - гідравлічно газові,з переду Монро 4х4 Адвеншин - газові,колеса типу МТ - 225\75 -15 - "траншейо копальні."
Карбюратор спортивний ще з Тольяті не приїхав - від вісімки троха замало- бенза нормально не всмоктується- а влітає як з компресора.
Ітоги- тяга на низах супер,ривок - вісімки плачуть.
Блокування підганяють дискове під старий редуктор - коефіцієнт спрацювання при буксування 75 % зчеплення.
Арки порізав дупу підняв,ще морду залишилося підняти. і поставити шнорхель.От і все . Тепер у мого конє - десь під 120-130 Л.С.
Залишилася Лебідка і якор - і можна сміло в Тундру.
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
П-ж і провокація такого не буває- воно швидкість зменшують в мене таких нема такщо не надо котить баклажани на моєго конє.Katonych писав:Anonymous писав:Katonych писав:Довбуш писав: Тепер у мого конє - десь під 120-130 Л.С.
А ти в курсі, що зелені бризговики від Sparco піднімають потужність на 2-2.5 відсотка ?
-
- Повідомлень: 26
- З нами з: 07 жовтня 2003, 08:01
- Звідки: Львів
Довбуш писав:По двигуну.
Поршня та шатуни від двигла 1.7.
Спортивний розподілвал - Тольяті,клапана Форд Скорпіо,розрізна шестерня,зубчато - гідравлічний натягач ланцюга,повна хонінговка- підганяння по вазі вузлів- колінвал,маховик,поршня,шатуни,повна геометрія блоку та головки. Змінено посадочні місця в головці ,змінено проходи,полірований колектор - впускний.Бронзові втулки клапанів,титанові шайби,новий збільшеного об"єму радіатор ,електричний вентилятор,генератор від інжекторної Ниви - 80 Ампер,новий редуктор,нові привода,Апгрейд зчеплення . (на Руні мій двигун порвав щеплення від Тайги довгої.) - типу колеса стоять - а двигун крутив.
У всіх коробках,мостах та роздатці - мастило Кестрол - повна синтетика.В двигуні Кестрол RS 0-W - 40/- (Гоночне.)
Амортизатори Коні - з регулюванням мягкості - з заду - гідравлічно газові,з переду Монро 4х4 Адвеншин - газові,колеса типу МТ - 225\75 -15 - "траншейо копальні."
Карбюратор спортивний ще з Тольяті не приїхав - від вісімки троха замало- бенза нормально не всмоктується- а влітає як з компресора.
Ітоги- тяга на низах супер,ривок - вісімки плачуть.
Блокування підганяють дискове під старий редуктор - коефіцієнт спрацювання при буксування 75 % зчеплення.
Арки порізав дупу підняв,ще морду залишилося підняти. і поставити шнорхель.От і все . Тепер у мого конє - десь під 120-130 Л.С.
Залишилася Лебідка і якор - і можна сміло в Тундру.
НУ ТИ ДАВ!
Знімаю шляпу. Буде цікаво подивитись
Re: Хочу на серйозне трофі
Катоныч, это вещь!!!Katonych писав:Бо тепер є на чому.
Молодец, машинка симпатишная.
А какие у нее мосты?
Есть ли блокировки?
И самое главное, если не секрет скоко она там тянет, денег.